אודי חמודי

כשאומרים את השם אודי כבודי, לכולם עולה בראש התמונה של חלוץ מוכשר שכובש אין ספור שערים בליגת העל במדי ראשון, נתניה ופ"ת. בשנת 2007 עבר פציעה קשה אך המשיך לשחק בליגות הנמוכות וכיום הוא מאמן גבעת שמואל בליגה ג' תל אביב."היה לי קשה מאוד לחזור לכדורגל. לכל דבר טוב יש סוף ובאמת אני שמח שאני כיום מאמן את גבעת שמואל"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 24-04-2012
  • 05:49

אודי כבודי התחיל לשחק בבית"ר ת"א כבר בתור ילד הכדור נדבק אליו לרגל. בגיל 19 עבר להפועל ראשון לציון תחת שרביטו של אלישע לוי, משם עבר למכבי נתניה, נצרת עילית ומכבי פ"ת ואלו בהחלט היו השנים היפות שלו בקריירה. בשנת 2007 עבר לנס ציונה שם נפצע ברגלו ועבר 4 ניתוחים. מגיב: "תומר אזולאי שבר לי את הרגל,  ניסיתי לחזור לשחק אך היה לי מאוד קשה. שיחקתי שנה –שנתיים בקרית אונו וראיתי שזה לא זה ופרשתי ממשחק פעיל". העונה החל לאמן את גבעת שמואל מליגה ג' תל אביב, בעונתו הראשונה בתור מאמן על הקווים.

 

מדוע קרתה הנפילה ביכולת?

"עברתי פציעה קשה ב-2007 היה לי קשה מאוד לחזור לכדורגל. לכל דבר טוב יש סוף ובאמת אני שמח שאני כיום מאמן את גבעת שמואל. אני אוהב את השחקנים, ההנהלה והצוות המקצועי. ההתחלה היא בגבעת שמואל אך הסוף הוא גבוה למעלה".

 

ההחלטה לפרוש העונה, הייתה קשה לא?

"אני נשוי לאשתי היקרה מיטל כבודי ויש לי 4 ילדים מקסימים. אני יכול להגיד שהיה מאוד קשה לעזוב את הכדורגל, אבל אשתי מיטל תמכה בי, חיזקה אותי ועזרה לי לעבור את התקופה הבאמת קשה שהייתה לי ועל כך אני מודה לה מאוד. אחרי שאתה מגיע הביתה עם כאבים וסובל ההחלטה נראית ברורה הרבה יותר והמזל שלי היא שקיבלתי את גבעת שמואל. אני מנסה לקחת כל מידע מהמאמנים שאימנו אותי בעבר, כל דבר טוב ולהביא את זה למועדון גבעת שמואל".

 

 יש לך מחשבות אם לא היית נפצע, לאן היית מגיע?

"אני יכול להגיד לך שאני מסתכל בגדול על המצב אני יכול להגיד לך שאודי כבודי גם אחרי הפציעה היה יכול להגיע למקומות הרבה יותר רחוקים, הגירושים לקחו ממני המון משאבים. הייתי בכל נבחרות ישראל, כבשתי הרבה שערים בליגת העל כולם מכירים אותי אבל בסוף כל דבר נגמר.

 

אודי כבודי: "אני יכול להגיד לך שאודי כבודי גם אחרי הפציעה יכולתי להגיע למקומות הרבה יותר רחוקים". (צילום: לירן דורף)

 

מדוע בחרת באימון בוגרים, במקום להעניק מניסיונך לנוער?

כן הרבה אומרים לי זאת, קיבלתי את ההצעה מגבעת שמואל שרק סיימתי קורס מאמנים ותוך 5 דקות סגרנו את הדברים ורשמית הייתי מאמן גבעת שמואל. אני לא אומר שלא אאמן קבוצת נוער בליגת העל אבל בגלל שקיבלתי את ההצעה בפעם הראשונה לקחתי את זה בשתי ידיים ואני כלל לא מצטער על כך. אנחנו עם 2 הפסדים בסך הכל במחזור ה- 27 זה אומר הרבה והפנים קדימה לעבר השנה הבאה".

 

מקום שני בטבלה, מרחק 6 נקודות מעוצמה חולון, עדיין יש סיכוי לעלות ליגה?

"אני כבר לא מסתכל על עליית ליגה, למדתי על בשרי שתמיד טוב להיות מקום שני בכל ליגה. דברים יכולים לקרות, בעזרת השם יכריזו ויגידו שעולה עוד אחד מהמקום השני אנחנו נהיה בליגה ב'. אם היה את הפלייאוף אז הסיפור היה אחר לגמרי".    

 

 78 שערים הקבוצה הבקיעה השנה, נתון מדהים.

"זה מעט ממה שרצינו להבקיע. אנחנו מגיעים להרבה הזדמנויות ומצבים בטוחים לשער ואני הייתי מעדיף שהכדור יכנס הרבה יותר לרשת. יש לנו את ההגנה הכי טובה בליגה, אנחנו כמו משפחה אחת גדולה ושנה הבאה המטרה היא לעלות ליגה ללא כל ספק".

 

7 משחקי תיקו העונה, הכריעו את העלייה השנה?

"כן בהחלט, הפסדנו הרבה נקודות בדרך ואני חושב שלולא הינו מסיימים בתוצאות תיקו אלא היינו מנצחים את המשחקים אז היינו עולים ליגה כי מזמן היינו במקום הראשון בפער גדול מעוצמה חולון,  לצערי זה לא המצב".

 

"לולא הינו מסיימים בתוצאות תיקו אלא היינו מנצחים את המשחקים, אז היינו עולים ליגה". (צילום: לירף דורף)

 

יהוד נותנת פייט על המאבק במקום השני.

"כל הכבוד להם שהם נותנים את המאבק הראוי אבל אנחנו נבוא אחרי הפגרה וננסה לשמור על המקום השני. יש לנו משחקים לא פשוטים בסיום העונה ונעשה את המקסימום על מנת לסיים את העונה במקום השני ולהתכונן לעונה הבאה בראש שקט כי העונה הזאת היא מצוינת אך חבל על איבוד הנקודות בתחילתה".

 

אודי כבודי, נשאר בגבעת שמואל בעונה הבאה?

"יש לי כמה הצעות לעונה הבאה מליגה ב' אבל קודם כל שתסתיים העונה. אחרי שתסתיים העונה אנחנו נשב, נדבר ונסגור את הפרטים בצורה היפה ביותר. הסיכוי לחזור לקרית אונו הוא קלוש אך יש אפשרות כזאת כי הכל אפשרי בכדורגל, נדבר בעונה הבאה ונראה איפה אני יהיה".

הוסף תגובה
תגובות