אופיר הפיח חיים בצמרת,הדרמה בתחתית נמשכת

=הרוחות בדרום סוערות.מרמורק גברה על מכבי יבנה ביתר כפר סבא סיימה בתיקו עם כפר שלם וקביליו יפו חזרה לתמונה.השקמה הביסה את ערד ונשארה בחיים.הפועל ניצחה בדרבי של כפר קנא, טמרה גברה על חדרה,וגלבוע הפכה את התוצאה מול עראבה.טירת הכרמל ירדה לליגה ג.אור עקיבא על סף ירידה.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 20-04-2012
  • 18:46

ליגה א דרום:

הדרמה והמתח בליגה הכי מרתקת בארץ ממשיכה. הפועל מרמורק עצרה את חכבי יבנה וגברה עליה 1:2. צמד שערים מהיר של אופיר חיים בדקות 61 ו 63 העניק למרמורק יתרון מבטיח שיכל להפוך לתבוסה יבנאית אילולא החמצת פנדל של חיים קנאפו בדקה ה80.יניב אופיר הצליח רק לצמק את התוצאה בדקה 89 עם פנדל משלו.

יבנה סיימה את המשחק ב 10 שחקנים לאחר הרחקתו של אדיב שרעבי בדקה 72 בכרטיס צהוב שני.

 

    צחי טיאר וחנן עדני. עדני הבטיח לנצח את יבנה, החניכים של טיאר קיימו זאת על כר הדשא.( ניר דייני.)

 

ביתר כפר סבא לא ניצלה את הפסדה של יבנה וסיימה את משחקה הביתי מול כפר שלם מהתחתית בתיקו ללא שערים.כפר שלם יצאה עם נקודה יקרה שאולי תעניק לה בתום העונה עונה נוספת בליגה.בעקבות תוצאת התיקו של כפר סבא נוצר ראשדחץ הצמרת כיבנה וכפר סבא עם 45 נקודות וקביליו יפו שנחה היום עם 44 נק. הדרמה בשיאה. מרמורק לאחר הנצחון נמצאת עם 42 נקודות שמביאים לה תאורטית סיכוי לזכות בכרטיס למבחנים.

השקמה רשמה נצחון ביתי ראשון העונה עם סטייל לאחר שהביסה 0:4 את הפועל ערד.  יוסי מזרחי העניר לשקמה יתרון ממש לפני השריקה למחצית, שירן היימן עם צמד ופיני מתנההשלימו נצחון ענק לשקמה שחזרה חזק לתמונת ההישארות. עירוני נתיבות רשמה אף היא נצחון חשוב בבית 1:2 על האורתודוכסים לוד המדרדרת. לאחר מחצית ראשונה מאופסת העניק מאור פחימה עם צמד שערים יתרון מבטיח לקבוצתו של אהוד כחילה,אסי אסולין מלוד הצליח רק  לצמק בדקה 73.בעקבות הנצחון נתיבות רומת מאזן של 29 נקודות ,3 נקודות יותר מהשקמה רמת חן לה משחק חסר. עירוני כפר יונה רושמת נצחון 2 ברציפות הפעם גברו חניכיו של חיים לוי בבית על קרית גת 2:3. מיקל גרינברג עם צמד ואופיר חלוואני כבשו לקבוצה מהשרון, נתנאל בן אבו עם צמד משלו הצליח רק לצמק את התוצאה.כפר יונה מגיעה בעקבות הנצחון ל -32 נקודות ונקודה אחת ב 2 המשחקים הקרובים יבטיחו לה עונה נוספת בליגה. בני אילת מבטיחה כמעט סופית עונה נוספת בליגה לאחר תיקו ביתי עם קטמון שעצרה רצף של 5 הפסדיםץ גל אלקנתי העלה את אילת ליתרון בדקה ה75 שנמחק 5 דקות מאוחר יותר עם שיויון של יבגני צברטוק. עמישב פ"ת גברה במשחק לפרוטוקול בלבד על קרית מלאכי בחוץ 2:3. מוחמד חטארי עם צמד ואסי בוזגלו בפנדל כבשו לעמישב, אלי מזוז וחנן פדידה כבשו למלאכי.

 

ליגה א צפון:

המאבק בתחתית בליגה א צפון מגיע לנקודת רתיחה לאחר משחקי היום. מכבי טמרה נותרה שבוע נוסף בחיים לאחר שגברה בביתה 0:1 על הפועל חדרה שממשיכה להסתבך. שער בדקה 45 של ואגדי אבו יונס חרץ אץ גורל קרב התחתית וטמרה מרוחקת 3 נקודות בלבד מחדרה ועראבה שיפגשו בשבוע הבא לקרב מותח ומענין.

 

 רחמים סלע. נצחון חשוב להפועל בדרבי של כפר קנא. (צילום:יח"צ)

 

הפועל כפר קנא רשמה נצחון חשוב בדרבי 0:2 על מכבי כפר קנא שנכנסה אף היא בעקבות התחתית לקלחת התחתית.. שערים של אדם טהא וקויון רינשטיין במחצית השניה העניקו להפועל את שלושת הנקודות היקרות.

כפר קנא ,חדרה ועראבה עם ראש חץ של 29 נקודות כל אחת בתחתית הליגה, טמרה עם 26 נקודות. אחוה עראבה היתה בדרך לנצחון גדול על המוליכה ה פועל אסי גלבוע  כשהוליכה 0:1 עד לדקה ה87 משער של חמודי כיאל בדקה ה37,אך חניכיו של ברוך סער לא הרימו ידיים וכבשו צמד שערים ב 3 הדקות האחרונות בדרך למהפך מרשים 1:2. שניר גואטה קבע שיויון בדקה 87 ואבי מלכה עם פנדל בדקה 90 העניק למוליכה את הנצחון. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב 10 שחקנים לאחר הרחקותיהם של תמיר חשאן מעראבה וסולטן זועבי מגלבוע.

הפועל עפולה שמרה על המקום ה 3 לאחר נצחון 1:2 על קרית אתא עם שער נצחון דרמטי של קובי שריקי בתוספת הזמן. עידן דויד העלה את העפולאים ליתרון בדקה ה40 אך יוחאי כהן הישוה עם פתיחת המחציצ השניה ל1:1 שנמחק עם השער של שריקי בסיום. מעלות נותרה צמודה לעפולה לאחר שגברה בביתה 1:2 על מ.ס כרמיאל צפת.  חמודי ממדוח העלה את מעלות ליתרון בפתיחה שהוכפל בדקה ה 40 שעם שער של אלירו סיידר. כרמיאל החמיצה פנדל בתווך מרגלי מידן שטיינברג, כרמיאל זכתה לפנדל נוסף במחצית השניה שנוצל ע"י אלון רבינוביץ רק לצמצום התוצאה. גבעת אולגה טיפסה למקום החמישי לאחר נצחון ביתי 0:2 על מכבי דלית אל כרמל מצמד שערים מהיר של אדינו ימהרן ומאור גאנח בפתיחת המחצית השניה.  מכבי צור שלון התבססה במקום ה 7 לאחר נצחון חוץ 0:1 על הפועל דלית אל כרמל משער של הקשר אלירן אלקובי בדקה ה 30.

 

ליגה ב דרום א:

הפועל פרדסיה נשרה סופית לליגה ג לאחר שהשרון נתניה גברה בחוץ 2:3 על שיכון ותיקים והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה.  המוליכה הפועל אזור גברה בביתה 0:1 על מ.ס טירה משער של מלך השערים של הליגה דודו ביטון שהגיע למאזן של 24 שערים. מחנה יהודה טיפסה למקום השני לאחר שגברה 0:1 על קרית אונו משער בבעיטת קרן ישירה של אלירז שוורץ בדקה 33. אור יהודה איבדה את המקום הדני לאחר שנוצחה 2:3 ע"י האורתודוכסים יפו.  יפו הוליכה כבר 0:2 אף אוהד רון המצוין עם צמד שערים קבע שיויון 2:2 שלא נשמר לאחר של מוחמד סקחפי לקראת הסיום. בני יפו התבססה במרכז הטבלה לאחר נצחון חוץ 0:4 על בקעת הירדן המדרדרת. פרחוד קדירוב מיפו כיכב עם שלושער. מ.ס כפר קאסם ממשיכה במסע ההצלחות לאחר נצחון חוץ 1:3 על גדנ"ע ת"א . מוחמד סרסור בלט בכפר קאסם עם צמד שערים. ביתר רמת גן הביסה 0:4 את בני גלגוליה כששחר אלבז ואביב הלפרין מתחלקים עם צמד שערים כל אחד.

 

  אוהד רון. צמד שערים של החלוץ המצוין של אור יהודה לא הספיק בסיום מול האורתודוכסים יפו.( חזקיהו)

 

ליגה ב דרום ב:

המוליכה מכבי שעריים ממשיכה במסלול הנצחונות ,הפעם גברו חניכיו של מנחם איריס בחוץ 0:1 על הפועל מרחבים משער הצחון של ברק ורד בדקה 63. מצבה של עירוני שרות ממשיל היות בכי רע לאחר שסיימה בתיקו ללא שערים את משחק הבית עם צעיקרי רהט שהבטיחה סופית עונה נוספת בליגה. בני יצאלאל שמרה על מרחק 3 נקודות משדרות לאחר שסיימב בתיקו 1:1 את שמחק הבית עם שיכון המזרח. מ.ס דימנוה הגדילה משמעותי את סיכויי ההישרדות שלה לאחר נצחון חוץ 2:3 על השניה נחלת יהודה . משה סטקלר בלט בדימונה עם צמד שערים.מ.ס באר שבע נותרה בקלחת התחתית לאחר שנחלה הפסד בחוץ לצפרירים חולון 1:2. מעלה אדומים גברה בביתה 1:3 על באר יעקב שנחלה הפסד ראשון לאחר 20 מחזורים בהם לא רשמה הפסד. מ.ס קרית גת גברה בחוץ 1:2 על הוד השרון עם צמד שערים של דודו ארואס שטיפס לראשות מלכי השערים. מבשרת ציון אמנם ירדה ליגה אך ממשיכה לשמור על כבודה לאחר נצחון ביתי 0:3 על הפועל רהט.כפיר פרץ בלט עם צמד שערים.

 

   ברק ורד. שער נצחון של הקשר המצוין של שעריים שחוזר לכושר מצוין לאחר פציעה ארוכה.

 

ליגה ב צפון א:

פער הנקודה ביון ביר אל מכסור למגדל כרום השניה נותר על כנו לאחר משחקי היום. ביר אל מכסור גברה בחוץ 1:2 על מכבע עכו עם שער נצחון בדקה ה 85 של המגן נאיל גדיר. איברהים חוגיקראת העלה את מכסור ליתרון בדקה 50 וזאת לאחר שאסי בן אברהם שוערה של עכו עצר בעיטת עונשין מ 11 מטר של סאלח נאמרנה על סף ההפסקה. יוני מששה מלך שערי הליגה קבע שיויון בדקה ה77 שלא הספיק בסיום מול המוליכה. מגדל כרום השניה לא התקשתה וגברה בבית 0:2 על כפר מנדא עם שערים עומר סבע ומדהר דיאב על סף ההפסקה. טירת הרמל נשרה סופית לליגה לאחר שסיימה בתיקו 1:1 את משחק הבית מול ביתר חיפה. עקיבא מנדלסון העלה את טירת הכרמל ליתרון בדקה 70 שנמחק עם שער שלומי ביטון בפנדל בדקה ה90. בסיום תקפו שחקני טירת הכרמל את מאמנה של ביתר חיפה איימן חלאיילה שהסתגר בחדרו עד להגעת ניידת משטרה. מ.ס בועיינה הבטיחה עונה נופת בליגה לאחר שגברה 0:1 על כאבול משער של נאדר חסאן בדקה ה 70. הפועל כאוכב גברה בחוץ 1:2 על הפועל סכנין ,ובני עראבה גברה אף היא בחוץ 0:1 על ביתר נהריה.

 

        איימן חלאיילה(שני מימין) מאמן שחקן ביתר חיפה. הותקף לאחר התיקו מול טירת הכרמל שירדה ליגה.

 

 

ליגה ב צפון ב:

מצבה של מכבי אור עקיבא קריטי לאחר שהובסה בביתה 0:4 ע"י הפועל בית שאן שלא התחשב במצבה של המקומיים וכבשה 4 שערים ללא מענה מרגלי אליאור אוחיון,כפרי אזולאי אושרי לוי השוער בפנדל וזיו סויסה.

המוליכה הפועל מגדל העמק גברה בביתה 0:1 על הפועל בקה אל גרביה  למרות שמאמנה רפי בוסקילה נתן מנוחה ל 4 שחקני הרכב ראשון . מוטי כלטוב כבש למגדל העמק כבר בדקה ה 2. צמד של בילאל חבשי הכריע את הדרבי של איכסל ונתן להפועל נצחון חשוב 0:2 על מכבי . אום אל גאנם הגדילה את סיכויי ההישרדות שלה לאחר שגברה 3:4 בבית כל כפר קרע. עין מאהל ורמות מנשה נפרדו בתיקו 2:2 ששירת את האינטרסים של 2 הקבוצות. מ.ס כפר כמא טיפסה למקום השלישי לאחר שגברה בביתה על עירוני נשר 0:. מ.ס דבוריה גברה בחוץ על הפועל עוספיה 1:3.

 

       בילאל חבשי(באדום). צמד שערים שלו הכריע את הדרבי של איכסל לטובת הפועל.

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות