לקראת מחזור:קרבות של עונה שלמה

3 מחזורים עד תום העונה והמתח בליגות הנמוכות בשיאו. קרבות של עונה שלמה מתקזזים ל90 דקות. במוקד: מרמורק - יבנה,כפר סבא - כפר שלם,השקמה - ערד,נתיבות - לוד. בצפון:טמרה - חדרה ודרבי בכפר קנא. בליגה ב צפון יימשך המאבק על המבחנים בין מגדל כרום לביר אל מכסור.אור עקיבא חייבת לנצח את בית שאן בכדי להישאר בחיים.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 20-04-2012
  • 08:01

ליגה א דרום:

הליגה הכי מרתקת ומענינת בכדורגל הישראל ממשיכה לספק לנו מתח ועניין הן בצמרת הלוהטת והן בתחתית הבוערת. במוקד משחקי המחזור תצא המוליכה מכבי יבנה לדרבי אזורי מול שכנתה הפועל מרמורק. מרמורק התרחקה עד כדי 6 נקודות מיבנה המוליכה אך לקבוצתו של חנן עדני המשחק מאוד חשוב מבחינת היוקרה והכבוד ומבחינתם יעשו הכל בכדי למנוע מיריבתם את הכרטיס למבחנים. נצחון של יוסי זוזוט וחניכיו במשחק החשוב ייקרב משמעותית את היבנאים אל עבר כרטיס העלייה למבחנים,המתח ברחובות יהיה בשיאו.

 

       שחקני יבנה חוגגים. נצחון על מרמורק והיבנאים יתקרבו בצעדי ענק למבחנים.(צילום:אביחי חיים)

 

ביתר כפר סבא השניה תארח אף היא במשחק מסקרן את הפועל כפר שלם הטרודה במאבקי ההישרדות,חניכיו של חיים סירוטקין שיקווה לנצחון ביתי על חניכיו של ויקטור גניש,ואוזניהן יהיה פקוחות למגרש ברחובות שם יצפו למעידה של היבנאים בכדי ליטול את המקום הראשון.

 

הצלע השלישית בצמרת מכבי קביליו יפו תנוח בסוף השבוע, אך את אוהדיה נראה במגרש ביבנה ובכפר סבא שם יתמכו היפואים במרמורק ובכפר שלם בתקווה שיפתיעו את צמד המובילות של הליגה. השקמה רמת חן תארח במשחק של "להיות או לחדול" מבחינתה את הפועל ערד שעשתה סיבוב נהדר והבטיחה את הישארותה בליגה מוקדם מהצפוי, כל תוצאה מלבד נצחון תקרב את קבוצתו של שמוליק חיון לליגה ב.

 

משחק חם ולוהט יהיה בנתיבות שם תארח קבוצתו של אהוד כחילה במשחק ההזדמנות האחרונה מבחינתם את האורתודוכסים לוד שמצאה את עצמה פתאום אף היא במאבקי הישרדות חניכיו של כחילה מנתיבות חייבים לזכות בנצחון אחרת ימצאו את עצמם עם רגל וחצי במבחני ההישרדות או לחלופין בליגה ב.

 

עירוני כפר יונה שרשמה במחזור החולף נצחון גדול וראשון בעידו מאמנה חיים לוי תזכה ליצור רצף נצחונות במשחק הבית מול קרית גת שיבטיח לה למעשה עונה נוספת בליגה.קרית גת עם סיבוב שני מצוין שהקנה לה כרגע את המקום ה-6 מסתמנת כקבוצה שלא עושה חשבון לאף אחד.

 

הפועל קטמון שאיבדה גובה משמעותית עם רצף של 5 הפסדים תנסה לעצור שאת שרשרת הכשלונות כשתדרים לאילת למשחק מול הקבוצה המקומית  שזקוקה לנצחון בכדי להבטיח סופית עונה נוספת בליגה. במשחק לפרוטוקול בלבד תארח קרית מלאכי במגרשה הביתי את עמישב פ"ת הצמודה לה בטבלה.
 

ליגה א צפון:

עיקר הענין ימשיל להתמקד במאבקי התחתית החמים. במוקד המחזור יערך הדרבי של כפר קנא שהועתק לאיצטדיון "עילוט",מכבי מגיעה פחוצ לחוצה למשחק כשתוצאת תיקו תגדיל את סיכוייה לשרוד,הפועל מנגד חייבת נצחון בכדי להינצל מירידב ואולי לברוח ממשחקי המבחן,מה שמבטיח לנו דרבי לוהט ומתוח.

 

קרב תחתית על 6 נקודות יערך בטמרה שם תארח מכבי טמרה את הפועל חדרה .טמרה הרחוקה 3 נקודות מכפר קנא,ו 6 מחדרה חייבת נצחון בכדי להישאר בתמונת ההישרדות, נצחון של חדרה יגדיל סיכוייה לשרוד ואף להינצל ממשחקי המבחן. אחוה עראבה הטרודה אף היא במאבקי ההישרדות תצא למשחק חוץ מול המוליכה אסי גלבוע הטרודה במשחקי המבחן על העלייה ועיניה נשואת ל 11/5 לקראת המפגש מול הנציגה הדרומית.

 

הפועל עפולה תרצה להבטיח את המקום השלישי כשתארח בביתה את עירוני קרית אתא,סקציה מעלות החושקת אף היא במקום השלישי תארח בביתה את מ.ס כרמיאל צפת,גבעת אולגה תארח את מכבי דלית אל כרמל הצמודה אליה,והפועל דלית אל כרמל תארח במפגש מרכז טבלה את מכבי צור שלום.

 

 רחמים סלע. דרבי חם ולוהט בכפר קנא. קבוצתו הפועל חייבת נצחון בכדי לשרוד בליגה.

 

ליגה ב דרום א:

הליגה היחידה  שהענין בצמרת ובתחתית סגור כבר,לאחר שאזור העפילה כבר מזמן למשחקי המבחן על העליי לייגה א ופרדסיה נשרה במחזור החולף לליגה ג. הההתמודדות על המקום השני מספקת מעט ענין בליגה ,כשאור יהודה המדורגת שניה תצא למשחק חוץ מול האורתודוכסים יפו.מ.ס טירה הרחוקה ממנה 2 נקודות תצא למשחק חוץ מול המוליכה אזור הטרודה במשחק מול שעריים הקרב ובא, מחנה יהודה הצמודה למ.ס טירה וחושקת אף היא במקום השני תארח בביתה את קרית אונו.

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד המחזוק יעמדו מאבקי התחתית על ההישרדות בליגה. עיורני שדרות השקועה עמוק בבוץ תארח בביתה את צעירי רהט הזקוקה לנקודה בכדל להבטיח מעשית את הישארותה,כל תוצאה מלבד נצחון ביתי של שדרות והדרומיים עלולים למצוא עצמם בליה ג. יצאלאל רחובות תארח את שיכון המזרח במטרה לזכות בנצחון שיגדיל את סיכויי ההישרדות שלה,מ.ס דימונה הנמצאת אף היא בקלחת התחתית תצא למשחק חוץ מול נחלת יהודה שרוצה לשמור על המקום השני, מ.ס באר שבע תצא למשחק חוץ מול צפרירים חלון שהבטיחה את הישארותה בליגה. באר יעקב שחושקת עדיין במקום השני תצא למשחק חוץ במעלה אדומים.

 

ליגה ב צפון א:

המאבק על הכרטיס למשחקי המבחן בין המוליכה ביר אל מכסור ליריבתה מגדל כרום יימשך. המוליכה מביר אל מכסור תתצא למשחק חוץ קשה מול מכבי עכו, כשמנגד מגדל כרום תארח בביתה את כפר מנדא. טירת הכרמל תנסה להישאר בחיים כשתצא למשחק חוץ מול יריבתה האזורית ביתר חיפה, מ.ס בועיינה תגדיל את סיכויי ההישרדות שלה במידה ותנצח בביתה את בני כאבול..

 

ליגה ב צפון ב:

לא פחות מ 7 קבוצות בליגה נמצאות עדיין במאבקי ההישרדות הלוהטים. אור עקיבא חייבת לנצח בביתה את בית שאן בכדי להישאר בחיים,אום אל גאנן הנמצאת נקודה אחת מעל אור עקיבא(אך עם משחק עודף) תארח בביתה את כפר קרע שסיימה למעשה את העונה, באיכסל ייערך דרבי כשהפועל חייבת נצחון בכדי לשרוד בליגה,עיו מאהל תארח את רמות מנשה כשתוצאת תיקו תשרת את האינטרסים של 2 הקבוצות,הפועל בקה אל גרביה תתארח אצל המוליכה הפועל מגדל העמק שראשה מופנה אל עבר משחקי המבחן. מ.ס כפר קמא שרושמת סיבוב שני מצוין תארח בקרב על המקום השלישי את עירוני נשר.

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר"....ראשונים לפני כולם!!!!!

 

 

 

 

             

הוסף תגובה
תגובות