לקראת מחזור : להיות או לחדול

הליגות הנמוכות מגיעות לשלבי ההכרעה כשליגה א דרום מספקת לנו כרגיל את מרבית המתח והענין.יבנה וקביליו יפו נפגשות למשחק עונה,עמישב פ"ת מארחת את הקבוצה הלוהטת של חיים סירוטקין,כפר שלם מארחת במוצא"ש את קטמון,מכבי דלית אל כרמל תנסה לעצור את גלבוע.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 23-03-2012
  • 00:51

ליגה א דרום:

סוף שבוע חם מותח,מסקרן צפוי לנו בליגה הכי מרתקת ומענינת בכדורגל הישראלי. במוקד משחקי המחזור

תארח מכבי יבנה במשחק של להיות או לחדול את קביליו יפו שנמצאת חזק בתמונת המקום הראשון.

האיצטדיון ביבנה אמור להיות מלא עד אפס מקום,כשיבנה המקומית רוצה לעצור את רצף 5 ההפסדים שלה,

כשהיא יודעת שאיבוד נקודות נוסף שלה יוציא אותה סופית מהמרוץ. קביליו יפו מנגד מגיעה למשחק בתנופה רבה לאחר 2 נצחונות רצופים שהקפיצו אותה למקום השלישי,מה שאומר שביבנה יהי חם מתמיד.

 

 קרגולה וזוזוט חוגגים. יבנה רוצה לעצור את רצף 5 ההפסדים, לקביליו תוכניות משלה.( פורטל MY YAVNE)

 

משחק מסקן נוסךף יהיה במגרש הסינטטי בפ"ת שם תארח עמישב פ"ת שרחוקה 7 נקודות בלבד מקטמון,את הקבוצה ה"חמה" של הליגה ביתר כפר זסבא שטיפסה בשקט ובביטחה למקום השני. כפר סבא מגיעה אומנם לאחר ההדחה בגביע ע"י רמת השרון מליגת העל,וכעת המטרה של חיים סירוטקין וחניכיו היא להגיע לפיסגה.

המוליכה הפועל קטמון שנוצחה פעמיים ברציפות ונחה במחזור החולף תצא למשחק חוץ קשה במוצאי שבת

מול הפועל כפר שלם הזקוקה לנצחון בכדי להבטיח באופן סופי עונה נוספת בליגה. חניכיו של ליאור זאדה יירצו לחזור למסלול הנצחונות ולשמור על הפסגה,חניכיו של גניש מנגד יסתפקו בנקודה.

 

       חיים סירוטקין. אחרי ההדחה מהגביע,בכפר סבא רוצים את המקום הראשון.(צילום:קובי בס.)

 

הפועל מרמורק שרחוקה 2 נקודות בלבד מקטמון המוליכה תרצה ליצור רצף נצחונות כשתארח בבית את קרית מלאכי הלא יציבה שמפתיעה במשחקי היו,אך נוחלת אכזבה במשחקי הבית. 

בקרב תחתית חם תארח הפועל ערד את שכנתה לטבלה עירני כפר יונה. חיים לוי מאמנה של כפר יונה ירצה לרשום נקודות ראשונות עם קבוצתו, נצחון ביתי של ערד מנגד יבטיח לה כמעט בוודאות עונה נוספת בליגה. קרב תחתית נוסף סדרום יפגיש את מכבי קרית גת שתארח בביתה את עירוני נתיבות ,כשנצחון של אחת מהקבוצות ייתן לה המון אויר לנשימה.

השקמה רמת חן תצא למשחק החוץ מול האורתודוכסים לוד בידיעה שהפסד שלה יחרוץ כמעט סופית את ירידתה

לליגה ב.,האורתודוכסים מנגד כבר נמצאת עם הראש בפגרת הקיץ.

 

ליגה א צפון :

מאבקי התחתית  בליגה מספקות לנו את עיקר הענין והמתח כאשר 4 הקבוצות שנועלות את הטבלה ייפגשו

בסוף השבוע למאבקים ראש בראש. הפועל חדרה תארח בביתה את הפועל כפר קנא המדורגת במקום ה 14

ורחוקה ממנה ב 2 נקודות בלבד. נצחון ביתי של חדרה יבטיח לה  כמעט בוודאות עונה נוספת בליגה, נצחון חוץ של כפר קנא יסבך את חדרה עמוק התחתית.

אחוה עראבה שרשמה נצחון חוץ חשוב בתחתית על כפר קנא, תרצה לרשום נצחון חשוב נוסף כשתארח את האחרונה אחי עכו, שהפסד שלה יחרוץ את גורלה לרדת בתום העונה.

מכבי דלית אל כרמל השלישית הידועה כקבוצה ביתית מובהקת תנסה להנחיל הפסד למוליכה אסי גלבוע שעסוקה בעיקר בידיעה מי תהיה יריבתה  הדרומית בפליאוף העליה.

עירוני טבריה תרצה להמשיך ברצף הנצחונות המרשים שלה כשתארח בביתה את גבעת אולגה שמחכה בציפיה לפגרת הקיץ. מכבי כפר קנא תרצה להבטיח עונה נוספת בליגה כשתאחר את הפועל עפולה שתגיע למשחק עם הרכב של שחקנים מקומיים וצעירים כששחקניה הבכירים הודחו מהסגל וחלקם יפתח על הספסל.

מכבי צור שלום שהבטיחה תאורטית עונה נוספת בליגה תארח בביתה את סקציה מעלות שרוצה לסיים מבחינתה במקום הגבוה ביותר.

 

       יוחנן ישראלוב. הפועל חדרה צריכה נצחון על כפר קנא בכדי להבטיח  את ההישארות.(צילום:אילן בלכמן)

 

כרמאיל צפת תארח את עירוני קרית אתא,כשתוצאת תיקו תשרת את האינטרסים של שתי הקבוצות.

מכבי טמרה הלפני אחרונה תרצה להישאר בחיים ולהמשיך להיאבק על ההישרדות כשתאחר בביתה את הפועל דלית אל כרמל שהתבססה במרכז הטבלה.

 

ליגה ב דרום א:

המוליכה הבלתי מעורעת הפועל אזור שנמצאת בפער של 16 נקודות מהשניה אור יהודה תצא למשחק חוץ מול הפועל קרית אונו שהבטיחה כמעט באופן סופי את הישארותה בליגה. ניצחון של אזור, והם יחגגו אליפות היסטורית אחרי מעל 20 שנה....רק חבל שזה עדיין לא מבטיח עליה לליגה א,.

הפועל פרדסיה תרצה להשאיר לעצמה סיכוי להינצל כשתארח בביתה את בקעת הירדן שאיבדה גובה עם פתחיחת הסיבוב השני.

 

 שי מאור. המוליכה מאזור אוגרת כוחות לקראת המפגש הצפוי מול שעריים.(צילום:ארז נאמן.)

 

מ.ס כפר קאסם שטיפסה בביטחה לחלק העליון של הטבלה תארח בביצתה את השרון נתניה הרחוקה 4 נקודת מפרדסיה שמתחת לקו האדום. כפר קאסם אולי הקבוצה החמה של הסיבוב השני צפויה לנצח ללא קושי רב.

אור יהודה השניה בטבלה,  תארח בביתה את גדנ"ע ת"א שמחכה בכיליון עינים לפגרה.

בני יפו שברחה ממאבקי התחתית תארח בביתה את ביתר רמת גן שזקוקה לנצחון בכדי לשרוד עונה נוספת.

שיכון ותיקים שאיבדה גובה בסיבוב השני תארח בביתה את מ.ס טירה ששואפת לסיים את העונה במקום השני.

 

ליגה ב דרום ב:

המוליכה מכבי שעריים הזקוקה ל 2 נצחונות ב6  המחזורים שנותרו בכדי להבטיח באופן סופי את המקום הראשון תארח בביתה את מעלה אדומים שעבורה המשחק הוא לפרוטוקול בלבד.

מכבי באר יעקב השניה תארח במשחק קצוות את האחרונה מבשרת ציון שנמצאת עם רגל וחצי בליגה ג . קרב תחתית על 6 נקודות צפוי בדימונה שם תארח מ.ס דימונה את בני יצאלאל רחובות הנמצאת מתחת לקו האדום, כשלשתי הקבוצת מספק נקודות זהה.

 

        שחקני שעריים חוגגים. בקבוצה מרחובות מצפים בכיליון עיניים למפגש הצפוי מול אזור.

 

עירוני שדרות הנמצאת אף היא בקלחת התחתית תצא למשחק חוץ מול מס קרית גת. נחלת יהודה המדורגת

במקום השלשי ושואפת לסיים כסגנית של שעריים תצא למשחק חוץ מול צפרירים חולון,שזקוקה לנצחון בכדי להבטיח סופית עונה נוספת בליגה. מ.ס באר שבע המרוחקת 6 נקודות מהמקום ממנו יורדים תארח בביתה את

הפועל הוד השרון שסיימה למעשה את העונה. הפועל רטה הרביעית תארח את שכנתה מרחבים המדורגת במקום

במקום השישי.שיכון המזרח תארח בביתה את צעירי רהט המרוחקת 6 נקדות מהמקום ממנו יורדים בתום העונה.

 

ליגה ב צפון א:

לאחר עונש הפסקת הפעילות שהוטל על בני גדיידה גדל הפער בצמרת בין המוליכה ביר אל מכסור לשניה

מגדל כרום ל 10 נקודות,כך שהמקום הראשון של מכסור הובטח כמעט באופן סופי. המוליכה תארח היום את ביתר חיפה שהידרדרה כבר למקום ה 10 בטבלה. מגדל כרום השניה שיצאה מאוכזבת מהחלטת ההתאחדות

תצא למשחק חוץ מול אחווה חיפה.טירת הכרמל שחזרה לחיים לאחר החלטת ההתאחדות תארח בביתה את בני כאבול. מ.ס בועיינה הרחקוה כעת רק 4 נקודות מטירת הרמל,אך עם משחק חסר תצא למשחק חוץ מול בני עראבה שהתבססה במרכז הטבלה.במשחקים לפרוטוקול בלבד תארח כפר מנדא את כפר סמיע, כאוכב את ביתר נהריה, והפועל סכנין תארח את עירוני עכו.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הפועל מגדל העמק תרצה להבטיח באופן מעשי את המקום הראשון ולהתכונן בביטחה למשחקי הפליאוף כשתצא למשחק חוץ מול הפועל עוספיה. בית שאן שניה תקווה למעידה של מגדל העמק כשתצא למשחק חוץ ברמות מנשה הנמצאת עדיין במאבקי התחתית. הפועל איכסל הלפני אחרונה תצא למשחק חוץ מול מ.ס דבוריה שסיימה למעשה את העונה. הפועל עירוני בקה אל גרביה הצלע השניה בתחתית תארח בקרב תחתית חם אץ אום אל גאנם. הצלע השלשית עם 22 נקודות מכבי אור עקיבא תארח אץ היא לקרב תחתית חשוב את איחוד בני בקה. במשחקים לפרוטוקול בלבד תארח כפר קרע את כפר קמא ועירוני נשר תארח את

אחי איכסל.

 

       אבי עמוס. מגדל העמק רוצה להטיח  באופן סופי את המקום הראשון.(צילום:לילך וייס.)

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1"..האתר מס 1!!!!!

 

כנסו ישירות:

http://www.goler1.co.il/live.php

 

הוסף תגובה
תגובות