ליגה א' דרום - תחזית מחזור 8

במוקד משחקי המחזור השמיני בליגה א' דרום יעמדו מספר משחקים. המוליכה הטרייה, עירוני מודיעין תארח את עירוני אשדוד, הפועל הרצליה תארח את מכבי שעריים במשחק קצוות, דימונה תארח את נורדיה ומ.כ. ירושלים את מכבי קריית מלאכי. מי תנצח? האם מודיעין תשמור על הפסגה? הכל בתחזית של יוסי חכים

  • על ידי: יוסי חכים
  • 22-10-2024
  • 08:44

עוד מחזור מעניין צפוי לנו בליגה א' דרום. המוליכה עירוני מודיעין תארח את עירוני אשדוד, הפועל הרצליה תארח את שעריים, מ.כ. ירושלים תארח את מלאכי ודימונה את נורדיה. כמה כמה יהיה? בתחזית של יוסי חכים.

 

שמשון ת"א – הפועל לוד

לשמשון קבוצה צעירה וטובה, מאמן עם הרבה ניסיון ושאיפה להישאר בליגה, לעומת נבנתה הפועל לוד כקבוצה טובה ומאוזנת שגם היא רוצה לעשות עונה טובה ולהישאר בליגה. הפועל לוד עדיפה אבל יהיה לה משחק לא קל אותו בסופו של דבר תנצח.

 

מ.ס. דימונה – נורדיה ירושלים

יש שם אחד שמקשר בין הקבוצות: אהוד כחילה. כיום הוא מאמן את דימונה שנבנתה בתקציב ענק (כמו בכל שנה) ושוב מדשדשת וחבל. הגיע הזמן שתיפרד מהליגה הזו לליגה גבוהה יותר. יש חומר מצוין בדימונה וכעת יש לה תוספת של מאמן עם ניסיון עשיר. נורדיה שבנתה קבוצה טובה כדי להבטיח הישארות בשלב מוקדם ככל האפשר. יהיה משחק מאד שקול ומעניין אך דימונה תנצח.

 

דימונה רוצים לחגוג ניצחון שלישי ברצף..צילום: איתן ידגר

 

עירוני מודיעין – עירוני אשדוד

למודיעין יש ארז בנודיס על הקווים שבנה קבוצה טובה שרוצה לסיים כמה שיותר גבוה. מנגד, בעירוני  אשדוד בנו קבוצה מאוזנת שעוד תדבר במהלך העונה אך מול מודיעין יהיה לה קשה. לכן אני מהמר על מודיעין.

 

מ.כ. חולון – שמשון כפר קאסם

מוסא בן חיים הרים בחולון קבוצה מאוזנת שעדיין לא הפסידה. מולה תתייצב כפר קאסם שנלחמת כל שבוע להשיג נקודות. אני מהמר שחולון תתקשה אך בסוף תנצח.

 

הפועל הרצליה – מכבי שעריים

בהרצליה יש חומר שחקנים מצוין שעדיין לא הביא לידי ביטוי את כל יכולותיו, אך בכל זאת השיג יופי של תוצאות. מכבי שעריים עם תקציב מהנמוכים בליגה אך עם מאמן מנוסה תנסה לאתגר את הרצליה, אך לדעתי האחרונה תנצח.

 

 הרצליה חוגגים השנה. מכבי שעריים מבטיחים שהם לא יפסידו במשחק. צילום: איתן ידגר

 

אדומים אשדוד – הפועל אזור

אדומים עם תקציב נמוך, אך למרות זאת בנו קבוצה מחויבת. הפועל אזור פתחה טוב אך מאז היא דעכה. ויקטור גניש שמונה למאמן השבוע ינסה לייצב את קבוצתו אך להערכתי זה לא יהיה השבוע והאדומים ינצחו.

 

מ.כ. ירושלים – מכבי קריית מלאכי

בירושלים השקיעו לא מעט בסגל השחקנים אך עדיין לא הגיעו לאיזון. במלאכי הציגו העונה את ההשקעה הכי גדולה בליגה ועדיין מדשדשים ולא מביאים את הפוטנציאל לידי ביטוי. אני מהמר על תיקו.

 

הפועל מרמורק – צעירי טירה

במרמורק למרות התקציב הנמוך בנו קבוצה נחמדה ומאוזנת. טירה פתחה לא טוב ולאט לאט מתחילה להתייצב. אני מהמר על ניצחון למרמורק ולו בגלל הבית.

חכים (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בכל פתיח של משחק (אחד שמבין 22-10-2024, 11:18)
    חכים מדבר על תקציב גבוה ותקציב נמוך לא הכל זה כסף תתייחס לסגל שחקנים של כל קבוצה וקבוצה ולא זאת יש לה תקציב גבוה וזאת תקציב מהנמוכים בליגה..