ליגה א' דרום: מי תרד ליגה?

אומנם אנחנו רק במחזור השביעי אם כי אפשר לראות שישנן מספר קבוצות שתלחמנה נגד הירידה עד סיום העונה וצפויות לרדת: שמשון כפר קאסם, הפועל אזור וצעירי טירה כשגם שעריים החלשה נמצאת חזק בתמונה. מי תלחמנה נגד הירידה ומי תלחם נגד המקום שמוביל למבחנים: הסיבות בפנים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-10-2024
  • 18:54

אמנם אנחנו רק לאחר המחזור השביעי ונכון עוד מוקדם אבל אפשר כבר לזהות מגמות. להזכירכם, העונה יהיו שלוש יורדות ועוד אחת תלך למבחנים. 
אז מי יהיו היורדות לדעתנו? 
 

שמשון כפר קאסם
הקבוצה ממשיכה את היכולת מהעונה שעברה כשהיא ממוקמת במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד בשישה משחקים. כפר קאסם רגילה למאבקי תחתית בשנים האחרונות ועושה רושם שהעונה היא גם תרד. הבעלים, איהאב סרסור מכיר את הליגה היטב ויודע איך ומה צריך כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ אך  השאלה הגדולה היא הכסף ואילו שחקנים הוא עוד יוכל להחתים. 
התחזית של גולר: הקבוצה לא תשרוד ותרד ליגה.

 

שחקני הפועל אזור, האם הם ירדו לליגה ב? צילום: איתן ידגר

 

הפועל אזור
אזור פתחה נהדר את העונה כשצברה 7 נקודות בשלושת המשחקים הראשונים. הישג אדיר מבחינת אנשי אזור. מאז הקבוצה לא צברה ולו נקודה אחת (4 הפסדים רצופים).  אזור אולי תחליף מאמן, אבל תהיה להם בעיה להתחזק מאחר ונשארו לה שתי העברות בלבד. קשה גם לראות מהיכן יביאו כסף להחתים שחקנים בכירים. 
התחזית של אתר גולר: אזור עלתה העונה וכנראה תרד חזרה. 

 

צעירי טירה
טירה עלתה העונה לליגה א' ובנו קבוצה טובה שבעונה רגילה היתה יכולה לשרוד, אך בליגה של שלוש יורדות קצת קשה לראות אותה שורדת. אמנם על הקווים עומד מאמן צעיר וסופר מוכשר, מג'ד סרסור, אבל חוסר הנסיון יכריע. החיזוק המצויין של חמזה מואסי יכול להוכיח כבינגו והם נראים ככאלה שיכולים להינצל אבל הרבה תלוי איך החלוץ המצויין יתאקלם בקבוצה שהוא כל כך מכיר. 
התחזית של אתר גולר: טירה לא תרד למרות שהיא תתן פייט עד הסוף ואולי תתחלף עם שעריים ותלך למבחנים.

 

מכבי שעריים, האם העונה יהיה צדק והם יצטרפו לליגה החזקה והמאתגרת של ליגה ב? צילום: מני בן ארי

 

מכבי שעריים
שעריים קבוצה חלשה מאד וזאת כבר אומרים בעונות  האחרונות. בינתיים, המזל של שעריים הוא שיש לה מאמן מצויין, דורון ממן שמסוגל לקחת קבוצה אפורה ולהפוך אותה ללוחמת. אם נוסיף לכך את המגרש הלא טוב (בלשון המעטה) ברחובות היא אולי תישאר אבל דרך המבחנים. התחזית של גולר: שעריים וטירה תיאבקנה במקומות 14-15 כשאחת מהן תרד ואחת תלך כאמור למשחקי המבחן. כשהצפי שלנו שמכבי שעריים יעשו צדק העונה וירדו ליגה.

 

הפועל מרמורק, האם הם ירדו לליגה ב? צילום: דוברות מרמורק

 

כמו כן, הפועל מרמורק, אדומים אשדוד ועירוני אשדוד תהיינה גם  לדעתנו בתחתית אך הן יהיו יותר תלויות בעצמן  כלומר שלושתן חייבות לצבור נקודות במיוחד נגד קבוצות ברמתן.

 

מה אתם חושבים?

מי ירד ליגה? האם השלט שהונף בעבר לשעריים יונף שוב? צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. טור מיותר לחלוטין (הוגה דעות 21-10-2024, 20:36)
    ברור ששעריים ומרמורק בסכנת ירידה ברורה ומוחשית אבל עדיין יש עוד כמה נקודות בקופה....
  2. כתבה מיותרת (משה 21-10-2024, 21:33)
    משעמם לך אוהד . בכוח לעשות כתבות . מי חשב שבקעת הירדן תרד עונה שעברה .
  3. אוהד (מאמן בכיר 21-10-2024, 22:12)
    מחזור 7 ואתה כבר קובע 5 יורדות עזוב אותך אין לדעת איך העונה תתפתח
  4. עירוני אשדוד קבוצה טובה ישארו בליגה אדומים תהיה במאבקי תחתית אולי אמצע טבלה (כתבה מיותרת אזור כבר החליפה מאמן 21-10-2024, 22:20)
    מרמורק לא קשורה קבוצה יציבה שעוד לא הפסידה עם כישרון כפר קאסם לא קשורה תקציב לא ברמה והשחקנים לא נותנים מלחמה טירה יתנו פייט אבל כנראה ירדו דעה שלך לא רעה אזור הכל יכול לקרות עם הקבוצה המוזרה הזאת לא חושב ירדו
  5. אוהד הקשקשן (אחד שרואה את הנולד 21-10-2024, 22:38)
    אוהד גם העונה הפנטזיה שלך לא תתממש, שעריים תשאר הרבה לפני סיום העונה
  6. כתבה מיותרת ברור לכולם שקבוצות עם תקציב נמוך יתמודדו בתחתית (זיו 22-10-2024, 09:39)
    מה שיותר מעניין איזה קבוצות השקיעו מעל שלושה מיליון שקלים ולא יעלו ליגה ? האם מודיעין שוב תיכשל ? דימונה ? אם לא תעלה קלינגר צריך לפרוש ירושלים ? ההשקעה תרד לטמיון ? או שהרצליה תגנוב את העליה עם מאמן חסר ניסיון
  7. אזוריה (יאיר 22-10-2024, 10:04)
    אוהד רון אתה רק מחפש לבלבל את המוח אין לך על מה לעשות כתבה אז אתה עושה אותו כתבה פעמעיםעשית אותו כתבה ליפני שבוע