"יהיה מפגש מרגש עבורי"

כך אומר אלירן ממן, מאמנה של נורדיה ירושלים לקראת המשחק המסקרן ביום שלישי הקרוב נגד דימונה והמנטור שלו, אהוד כחילה ומוסיף: "ברגע שהמשחק יתחיל, תעמוד עיני מטרה אחת – לנצח".

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-10-2024
  • 08:53

מועדון בריא הוא מועדון שמקדם שחקנים ומאמנים מתוך שורותיו. נורדיה ירושלים נחשב מועדון בריא. דוגמה לכך קיבלנו במינויו של אלירן ממן (39) מי שהיה עוזרו של אהוד כחילה, למאמן הראשי של הקבוצה לאחר עזיבתו של כחילה לדימונה.

 

וממן עבורו זו עונתו התשיעית בנורדיה, לא התמהמה ופרע שטרות ראשונים. תיקו מול אדומים (אחרי שנורדיה כבר הוליכה 0:2 וניצחון במחזור החולף על שמשון ת"א, תוצאות שהעלו אותה למקום החמישי המכובד.

 

"אני מכיר היטב את ליגה א', מכיר היטב את המועדון ואני שמח שהתקבלה ההחלטה שאני הכי מתאים לתפקיד המאמן", אמר ממן, "יש בנורדיה סגל שחקנים מעולה, אני מאמין בכל אחד ואחד שנמצא בו. המטרה שלנו לבוא לנצח בכל משחק, להסתכל תמיד אל מעלה הטבלה ולהיות גורם משמעותי בליגה".

 

איך אתה מסכם את המשחק האחרון?

"המשחק התחיל לא טוב מבחינתנו. ב-25 הדקות הראשונות שמשון שלטה, לאחר מכן המשחק התאזן עד המחצית. עשינו שינויים בהרכב לקראת המחצית השנייה, השחקנים עלו חדים, שלטנו במגרש וברוך השם עשינו ניצחון חשוב מאוד להמשך".

 

יום שלישי אתה פוגש את כחילה ודימונה. תחושה?

"אהוד כחילה הוא מנטור עבורי והיה לי כבוד וכייף גדול לעבוד איתו בשנתיים וחצי האחרונות. למדתי ממנו המון והוא חבר אמיתי. יהיה מפגש מאוד מסקרן ומרגש עבורי אך ברגע שהמשחק יתחיל תהיה לנו  מטרה אחת ברורה – לנצח את המשחק".

לנצח בכל משחק. ממן (איתי דהן, didea עיצוב ומיתוג)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה המנטור שלך ? (יוסי 18-10-2024, 08:55)
    זה המנטור שלך כחילה יא אהבל
  2. אח יקר (ראובן 18-10-2024, 11:47)
    המון בהצלחה גבר תדרוס את הליגה
  3. מאמינים בך אלירן! (אוהדי נורדיה 18-10-2024, 18:09)