מתן נתן: נורדיה גברה על שמשון תל אביב

נורדיה ירושלים ממשיכה להוכיח כי היא יכולה גם בלי אהוד כחילה כשרשמה ניצחון בכורה מאז עזב והתקרבה אל החלק העליון בטבלה. מתן שוורץ כבש את שער הניצחון.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 17-10-2024
  • 13:38

רבים סברו כי עזיבתו של אהוד כחילה תפגע בנורדיה ירושלים הרי מדובר באישיות מאד דומיננטית. אך השחקנים הוכיחו את ההיפך. אמנם במחזור הקודם איבדה נורדיה יתרון מבטיח נגד אשדוד בדרך לתיקו אולם הפעם, נגד שמשון ת"א שער יתרון הספיק והקבוצה רשמה 3 נקודות נוספות בדרך אל שיפולי הצמרת. 

במחצית הראשונה, דווקא שמשון תל אביב הייתה טובה יותר ויצרה יותר . מצבים של כיבוש אך ללא הצלחה. במחצית השניה, נורדיה סוף סוף התעוררה ובדקה ה-62, מתן שוורץ כבש את השער הראשון והיחיד במשק. 
שתי הקבוצות המשיכו לתקוף את השער אך שני השוערים ובעיקר זה של נורדיה, לידור כהן נעל את שלו תוך שהוא  עוצר כמה כדורים גדולים. 
"הכי מתוק בעולם לנצח נגד יריבה עיקשת ואיכותית", אמר כהן שהשתלב בהרכב רק לפני שלושה משחקים במקום נסים חיאכ. 

 

סכם את המשחק
"המשחק היה שקול. במחצית הראשונה לקח לנו יותר זמן להיכנס אליו וידענו שאם לא נספוג - נבקיע. במחצית השניה העייפות השפיעה, היו יותר מצבים ואני שמח שניצחנו עם אופי לב ונשמה. יש פה קבוצה של גברים וחדר הלבשה מאוד מגובש זה נותן לנו את האקסטרה במשחקים כאלה". 

 

מאמין שהקבוצה תסיים את העונה בחלק העליון של הטבלה?
"בעזרת השם אנחנו מכוונים רק למעלה. מסתכלים ממשחק למשחק. אני מכיר קצת את הליגה הזאת ואם תסתכל קדימה מידי אתה עלול להתרסק מהר. צריך להישאר צנועים, לעבוד קשה ולחשוב על דימונה בשלישי כי זו יהיה מלחמת עולם". 

 

בשניים מתוך שלושת המשחקים בהם נטלת חלק שמרת על שער נקי. 
"זהו תפקידו של שוער וזו המטרה העיקרית שלי על מנת לעזור לקבוצה להתקדם ממשחק למשחק וגם לי מבחינה אישית. המקום הזה נותן את כל הכלים

להצליח וצריך להעריך שיש קבוצות כאלה בליגה הזאת". 

 

מה הסיבות לפתיחת עונה טובה שלכם?
"תמיד כיף להיות בצמרת ומי כמוני יודע איך זה אחרי ששנה שעברה עליתי ליגה עם כפר שלם. אבל זה רק תחילת העונה ואת הסיכומים עושים בסוף השנה ככה שלמיקום פחות יש משמעות אלא לדרך". 

 

תפסת מקום בהרכב, קבוע? 
"אני חלק מהמערכת. עבדתי סופר קשה, כי זו המטרה שבאתי לכאן, להוביל את הקבוצה, לתרום מהניסיון שלי ומהיכולת שלי כדי שהיא תהיה במקום הראוי לה".

קרדיט צילום: איתי דהן didea עיצוב ומיתוג

הוסף תגובה
תגובות
  1. למרות שעמדת בשער שנה שעברה עלינו ליגה (אביחי 17-10-2024, 19:32)
    אחלה בן אדם אבל
  2. תשובה ל1 (אלי 17-10-2024, 22:27)
    אם לא הוא שנה שעברה הייתם מפסידים בדימונה ויכולים לחלום על עלייה, חסרי הערכה כפר שלם ואביחי מסכנים