ליגה א' דרום - תחזית מחזור 7

כשבליגה א' צפון מתכוננים לחזרה למשחקים (הלוואי..), ליגה א' דרום ממשיכה לרוץ עם המחזור השביעי שבמרכזו יעמדו המשחקים עירוני אשדוד - מכבי יבנה והפועל לוד - אדומים אשדוד. מי תנצח? וכשהפועל הרצליה חופשית, האם תהיה לנו מוליכה חדשה? כל זאת בתחזית של צביקה לוי

  • על ידי: צביקה לוי
  • 14-10-2024
  • 17:10

כשהמליכה מהרצליה נחה במחזור הנוכחי, יש לדולקות אחריה הזדמנות פז לחלוף על פניה, לפחות זמנית. האם מודיעין תנצח ותעשה זאת? ואולי יבנה תגיח מאחור? כל זאת בתחזית של צביקה לוי.

 

מכבי שעריים – מ.כ. ירושלים

שעריים מגיע לאחר ניצחון חשוב על כפר קאסם שנתן לה מעט אוויר ותקווה להמשך, אבל 4 שערים בחמישה משחקים זה לא מספיק מול מ.כ. ירושלים שעושה רושם שהסתגלה לליגה ויש לה חומר שקנים איכותי יותר.

הימור שלי: ניצחון לירושלים

 

עירוני אשדוד – מכבי יבנה

עירוני ללא ספק קופחה מול הפועל הרצליה שנפסל לה שער בטענת נבדל שלא היה ולא נברא. מעניין מה היה קורה אם השער היה מאושר. עם סגל הנוכחי של הקבוצה מצבה סביר בהחלט. מולה מכבי יבנה שלפי המשחק האחרון מול אזור נראה כי היא מתחילה להתחבר. משחק לא קל במגרש קשה ולדעתי  אשדוד תצליחו לעצור את יבנה.

הימור שלי: תיקו.

 

קהל יבנה, רוצה לנצח את אשדוד ואת כל המשחקים עד סוף העונה. צילום: מני בן ארי.

 

הפועל בני רגב לוד – א.ס אשדוד

למרות ההפסד למודיעין, לוד פתחה את העונה היטב ועם קצב טוב של צבירת נקודות. אמנם הייתה ללוד סוג של התפרקות ב-20 דקות אבל זה לא מה שמאפיין אותה השנה. מנגד, אדומים אשדוד נמצאת בסחרור לאחר שהיא לא מצליחה לייצר נקודות.

הימור שלי: ניצחון ללוד.

 

נורדיה ירושלים – שמשון תל אביב

נורדיה, למרות חילופי המאמנים, הצוות שנשאר מכיר את המערכת ואת סגל הקבוצה. שמשון תל אביב עדיין  חסרה מאד עקב פציעות ועם לא מעט צעירים חסרי ניסיון.

הימור שלי: תיקו.

 

שחקני אזור, חייבים לחזור עם ניצחון מול מודיעין. צילום: איתן ידגר 

 

הפועל אזור – עירוני מודיעין

הפועל אזור ללא כל הכנה מוקדמת לליגה הצליחה לייצר הפתעה מסוימת בפתיחת העונה ולצבור נקודות כשרובן היו בעיקר תוצר של התלהבות. הסגל שם עדיין חסר מאוד, ולאו דווקא מבחינת ניסיון אלא יותר בגלל עומק ומגרש בייתי בעייתי. כקבוצה שמשחקת כדורגל איכותי, מודיעין תתקשה מאד ואני לא רואה אותה מצליחה לבוא ליידי ביטוי במגרש של "בעט ורוץ". אבל עדיין פערי האיכות יבואו לידי ביטוי.

הימור שלי: ניצחון  למודיעין .

 

קרית מלאכי - שמשון כפר קאסם

קריית מלאכי עם פתיחה לא טובה ביחס לסגל הקיים וכבר עם חילופים של שני מאמנים בחודשיים. כל זה לא מוסיף לשקט ולביטחון. מנגד יש לה סגל שחקנים מצוין ולכן לדעתי היא תנצח את שמשון כפר קאסם שעדיין לא הגיעה לליגה ובינתיים מחלקת נקודות בקלות.

הימור שלי: ניצחון בכורה למלאכי.

 

שחקני דימונה יוצאים למשחק חוץ בטירה אותו הם חייבים לנצח. צילום: איתן ידגר

 

הפועל מרמורק – ירמיהו חולון

חולון נמצאת במומנטום נהדר ושני הניצחונות הרצופים הוסיפו לא מעט ביטחון לשחקנים. מרמורק השנה, למרות המיקום שלה קבוצה צעירה ומוכשרת שמשחקת כדורגל לא רע בכלל.

הימור שלי: הפתעה וניצחון למרמורק.

 

 צעירי טירה – מ.ס. דימונה

טירה אחרי תיקו מול שמשון עדיין מתקשה בליגה אבל לשם שינוי הפעם היא משחקת בבית שלה מה שיוסיף להתלהבות. דימונה עדיין מנסה למצוא איזון מבחינה מקצועית כי גם כשהיא מנצחת זה עדיין בגלל איכויות השחקנים ופחות על כדורגל נכון. למרות הכל, פערי האיכות גדולים.

הימור שלי: ניצחון קטן דימונה.

צביקה לוי, הצלחה אדירה היתה לו עונה שעברה במרמורק. איפה יהיה העונה? צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (אחד שרואה את הנולד 14-10-2024, 22:00)
    איזה חרטא בארטה ,צביקה לוי חייב לתת לקבוצתו מעונה שעברה ניצחון,ולתת לשעריים שנואת אוהד רון הפסד.כל התחזיות כאן יצאו הפוכות.תרשמו
  2. צביקה אתה רעב לחזור לליגה אה (אבי 14-10-2024, 23:22)
    עלק סקר ליגה א
  3. ווואוו הקוראים מאוד הופתעו כשצביקוש נתן ניצחון קל למרמורק על חולון (זיו 15-10-2024, 08:18)
  4. אנחנו מנצחים 3 (עירונייה 15-10-2024, 14:16)
    יבנה חלשים