"מחכים לחזור לשגרה"

כך אמר חלוצה של צעירי אום אל פחם, עומר בארון שכמו כולם חווה את שגרת המלחמה על בשרו גם כתושב נתניה שעד התקופה האחרונה כלל לא הייתה בטווח. לפחות שגרת האימונים בקבוצתו נמשכה כשהמטרה היא לנסות ולהתעלות על כל הבעיות ולהמשיך לעבר המטרה שלשמה הוא הוחתם.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 14-10-2024
  • 07:49

בניגוד לקבוצות רבות בצפון, דווקא באום אל פאחם האימונים התקיימו כרגיל. למרות העננה הכבדה הרובצת סביב הקבוצה על רקע הראיות נגד ראשיה על מעורבות לכאורה בהטיות תוצאות משחקים וההמתנה לדיון בבית הדין של ההתאחדות, משתדלים לשדר שם עסקים כרגיל.

מחר (רביעי) הייתה הקבוצה אמורה להתמודד נגד מכבי אחי נצרת המפורקת כשהיא ביתרון מסוים על הקבוצות האחרות בליגה שחלקן לא התאמנו בשבועות האחרונים אך המשחק בוטל. 

 

"מחכים לחזור לשגרה ולעשות את מה שאנחנו אוהבים", אמר החלוץ, עומר בוארון, עוד לפני הודעת הביטול.

 

בניגוד להרבה קבוצות בליגה א' צפון, קיימתם שגרת אימונים. את חושב שיש לכם יתרון?

"אמת, אבל אני לא חושב שיש לנו יתרון בגלל זה. מתעסקים רק בעצמנו".  

 

מה דעתך לגבי המצב אליו נקלעה הקבוצה עם כל החשדות נגדה?

"מודעים למצב אבל כשחקנים אנחנו מתנתקים כי זה לא עניין שלנו. באים להתאמן, לעשות את העבודה ולהיות מוכנים לכל משחק. עם כל השאר ההנהלה תדע להתמודד עם מה שצריך, זה התפקיד שלה" .

 

אתם יכולים להמשיך באותה האנרגיה אחרי ההפסקה?

"כן, ברור. מגיעים עם הרבה מוטיבציה ורצון לנצח. עיצבנו לנו מטרה השנה ונמשיך לעשות כל דבר אפשרי בשביל לעמוד בה".

 

מאמין שהקבוצה יכולה לעלות ליגה?

"אם לא הייתי מאמין לא הייתי בא לאום אל פחם. אם נתחזק בשחקן או שניים זה יהיה מעולה. בכל אופן, יש לנו קבוצה חזקה, עם מאמן מצוין ואני מאמין מאד שבעזרת השם נחגוג סוף השנה".

 

מילה לסיום?

"אנחנו חיים בעולם שבו לא יודעים מה יהיה מחר. אני מקווה שבעזרת השם החטופים יחזרו, המלחמה תסתיים, ושיהיה שקט ונחזור לשגרה ללא עצירות נוספות".

רוצה לעלות ליגה. בוארון (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות