קבוצות ליגה ב' נגד ההתאחדות: "איך נשחק בלי אימונים?"

קבוצות ליגה ב' בצפון זועמות על ההתאחדות לאחר שזו קבעה כי ביום רביעי הקרוב יתקיים מחזור ליגה. "לא התאמנו, טילים ממשיכים ליפול ודורשים מאיתנו לשחק ללא אימונים. חוץ מזה, אין תיאום בין המנהלים בהתאחדות. זה רציני?" אומר אחד ממנהלי הקבוצות שסירב להזדהות. חלק מהקבוצות החליטו לא להזמין משחק כאות מחאה. בהתאחדות מאיימים להעמיד לדין את הסוררים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2024
  • 16:51

הבלגן בליגות הנמוכות בצפון נמשך לאחר שההתאחדות לכדורגל הודיעה לקבוצות כי ביום רביעי הקרוב, 9.10, יתקיים מחזור ליגה וגביע לקבוצות אשר נשרו במפעל. הקבוצות מפנות את זעמן לעבר ההתאחדות uטוענות כי אי אפשר לחזור למשחק ללא אימונים שלא לדבר על הטילים שעפים ועל המחסור במיגוניות במגרשים. חלקן אף החליטו שלא להזמין משחק כאות מחאה. ההתאחדות מנגד, טוענת שעל-פי הנחיות פיקוד העורף ניתן לקיים משחקים וכי קבוצה שלא תזמין משחק, תועמד לדין משמעתי.

 

בעלים של קבוצה בליגה ב' שסירב להזדהות אמר: "אני כמעט 50 שנה בכדורגל ובלגן כזה בהתאחדות עוד לא ראיתי. אין תיאום בין המנהלים, אחד אומר שאין משחקים השבוע ואחר אחרי חצי שעה קובע שכן ועוד מדבר בשחצנות כלפינו.  לא כך מנהלים את הכדורגל, בלי שום התחשבות ואחריות. הטילים ממשיכים לעוף ואנחנו לא מתאמנים. אם נפסיד במשחק הקרוב הלכה לנו העונה.זה רציני? הגיע הזמן שמקבלי החלטות יתעוררו ויבינו שהכדורגל זה לא העסק הפרטי של המנהלים שלהם".

 

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "כלל הפעילות מתקיימת בהתאם להנחיות פיקוד העורף. אנחנו רואים חשיבות גדולה בקיום שגרת משחקים ככל הניתן, כמובן בהתאם לאישורים נדרשים. קבוצה שלא תזמין משחק כנדרש, תסתכן בכך שגורל המשחק יקבע בבית הדין המשמעתי. רציפות המחזורים בגביע המדינה קריטית להמשכו התקין של המפעל המפואר״.

אקט של מחאה. קבוצות לא מזמינות משחקים (מתוך אתר ההתאחדות)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עסקנים נמאסתם (משרד מבקר המדינה 09-10-2024, 10:21)
    מי שמנהל היום את הליגות מטעם ההתאחדות זה ליצן קומבינטור ועוד חסרי מושג שהוא מינה בעצמו בגלל עסקונה וחלטורות וככה בדיוק זה נראה,יד ימין ברוגז עם יד שמאל ואין להם שום מושג איך לנהל,תבדקו שם אחד אחד איפה הצליח בקבוצות שאימן או ניהל ותבינו את הביזיון.