"קשה בתקופה כזו ליהנות מכדורגל"

כך אומר מאמן הפועל בועיינה הטרי, עיסא נוג'ידאת שכמו כל עמיתיו בצפון ממתין לחזרה הצפויה למגרשים ביום ד' הקרוב. "האחראים בהתאחדות עובדים על נוסחה מתאימה ומגיע להם מילה טובה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2024
  • 11:13

החזרה הצפויה למגרשים תפסה קבוצות רבות בליגה א' צפון לא ממש מוכנות אולם עד כה למעט מספר קולות של התנגדות, הרוב רוצים ומוכנים לחזור. ברוב הקבוצות התחדשו האימונים, בחלקן כבר בסוף השבוע החולף ובחלק אחר עוד היום.

אחת מהקבוצה היא הפועל בועיינה שסביבה נפלו כמה טילים. על מנת להבין את התחושות שם, תפסנו את המאמן הטרי, עיסא נוג'ידאת.

 

עיסא, איך התחושות בתקופה מורכבת זו?

"התחושות קשות מאוד בכלל ובכדורגל בפרט, כי הכדורגל הוא משחק שיש בו הרבה רגש ואהבה. צריכים להנות ממנו ולבוא אליו בכיף ושמחה, אבל שיש אוירה של מלחמה וסיכון קשה מאוד לחזור ליהנות מהכדורגל".

 

איך השחקנים שלך מרגישים?

"השחקנים מאד מפוחדים וקשה להם להגיע לאימונים. חזרנו רק אתמול להתאמן ומרגיש עד כמה הם מבולבלים".

 

אתם מתאמנים? 

"כפי שאמרתי, רק אתמול חזרנו להתאמן. עד אז היה אסור לפי הוראות פיקוד העורף. קשה מאד להעביר אימונים בתקופה כזו הן בפן המקצועי והן בפן הפסיכולוגי".

 

הודיעו שהשבוע אתם חוזרים לליגה, מה דעתך על זה?

"ראשית לדעתי האחראים על הליגות הנמוכות עובדים יום ולילה כדי למצוא נוסחה מתאימה לחזור בהדרגה למשחקי הכדורגל. עשו את זה טוב מאד בעונה שעברה בזמן המלחמה והצליחו לסיים את העונה. מגיעה להם מילה טובה. מקווה שיצליחו להחזיר את הכדורגל למרות שההודעה אתמול הפתיעה אותנו. המצב עדיין לא בטוח, אבל אני סומך שתתקבל ההחלטה הנכונה".

 

מילה לסיום

"ראשית חג שמח ושנה טוב לכולם. מאחל הרבה בריאות לכל האזרחים ושיהיו קשובים להוראות פיקוד העורף כי זה מציל חיים".

קשה ליהנות מכדורגל. נוג'ידאת (חג'ג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות