"שמח שמתחילים לחזור לשגרה"

כך אמר חלוצה של אתא ביאליק, חוסין יאסין לקראת המשחק המסקרן ביום רביעי נגד קריית ים שאמור לסיים גרה כפויה בצפון של שבועיים בצל המצב הביטחוני. כולם מקווים שזאת תהיה העצירה האחרונה וכמובן, שהמלחמה הזאת תיגמר.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 05-10-2024
  • 15:06

נכון לכתיבת שורות אלה, ליגה א' צפון אמורה לחזור לפעילות ביום רביעי הקרוב אם כי וכפי שאנחנו מכירים את האזור שבו אנו חיים, עד אז יכולים להתרחש הרבה דברים שעלולים לעצור את הכל מחדש.

 

אחד המשחקים היותר מסקרנים שצפויים לנו הוא דרבי הקריות בין אתא ביאליק לקריית ים. על פניו כל האזור היה חת איומם של הטילים בלבנון, תושבים פחדו לצאת מביתם ובנוסף לכך, גם קבוצות הכדורגל באזור לא התאמנו מה שעלול מאד לפגוע בעיקר בקבוצות שהיו במומנטום חיובי.

 

קריית אתא כרגע ללא הפסד אחד ובמחזור האחרון שעוד התקיים השפילה 1:6 את בני זלפה. למרות שיהיה קשה להביא את אותן אנרגיה למשחק הקרוב, היא תנסה כשהגישה הרווחת בקבוצה היא להנחיל לקריית ם את הפסד הבכורה שלה.

 

לקראת המשחק שוחחנו עם חלוצה של קריית אתא, חוסין יאסין עבורו זו העונה השנייה שלו בקבוצה הבוגרת אותה פתח מצוין עם שלושה שערים בשלושה משחקים. "נבוא הכי מוכנים למשחק ביום רביעי, למרות שדחו לנו הרבה אימונים", אמר יאסין, "עם תכנית מסודרת וניקח את שלוש הנקודות".

 

איך אתה מרגיש בקבוצה השנה?

"זוהי השנה השנייה שלי באתא ביאליק. בעונה הקודמת היינו קרובים מאוד לעלות ליגה, ולדעתי, המאמן וההנהלה עשו השנה צעדים חשובים שיעזרו לנו להגשים את המטרה העונה. פתחנו את העונה בצורה מצוינת, עם שני ניצחונות ותיקו. אני מאמין שנמשיך בדרך הזו בעזרת השם נתקדם".

 

אתם יכולים לעלות ליגה השנה?

"בטח שכן, עשינו כמה צעדים מאוד משמעותיים, יש לנו שחקנים ומאמן מצוינים שיעזרו לנו להשיג את המטרה".

 

איך אתה מרגיש עם המצב הביטחוני של המדינה?

"המצב כמובן לא פשוט בימים אלו. כולנו עוברים תקופה קשה. בעקבות ההסלמה בצפון, ביטלו אימונים ודחו משחקים, אבל אני שמח שאנחנו מתחילים לחזור לשגרה וכשכבר ביום רביעי יש לנו משחק".

 

מילה לסיום למדינת ישראל?

"כולי תקווה לימים שקטים יותר, שנעבור את התקופה הזו בשלום, ושכל החטופים וכל המפונים יחזרו הביתה בשלום. אוהב אתכם, אנחנו נעבור את זה ביחד, שמרו על עצמכם".

חוזרים לשגרה יאסין (חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות