"בושה: נשחק נגד באקה ללא אף אימון"

כך אמר בכעס חנא פרהוד, האיש חזק של צופי חיפה מליגה ב' לאחר שהקבוצה קיבלה הודעה שהיא צריכה לשחק בשבת הקרובה בגביע נגד איחוד באקה. עוד הוסיף פרהוד: "שחקנים פוחדים ובצדק לצאת מהבתים. עפים פה טילים אז איך רוצים שנשחק כדורגל?

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-10-2024
  • 12:24

ההתאחדות לכדורגל הודיעה לקבוצות ליגה ב' צפון המשתתפות בגביע כי הן אמורות לחזור למעגל המשחקים כבר בשבת הקרובה. 
שוחחנו עם חנא פרהוד, האיש החזק בצופי חיפה מליגה ב'. 

 

מה התחושות בימים אלה?  
"קשות מאד, ואני מדבר על שגרת החיים. איך בכלל אפשר לחשוב על כדורגל בימים כאלה. אנחנו מנסים לשרוד בין הטילים שעפים פה מידי יום. המון אזעקות, אנשים מפחדים לצאת מהבית וברור שלא מתאמנים". 

 

קיבלתם הודעה שאתם חוזרים לשחק בגביע ביום שבת נגד איחוד באקה, אתם מוכנים?
"ממש לא מוכנים, לא התאמנו כבר שבועיים וחצי. כפי שאמרתי, אנשים לא יצאו מהבתים, אז איך נהיה מוכנים למשחק רשמי? לא מבין איך ההתאחדות לא מאפשרת לנו לפחות לקיים כמה אימונים ורק אז לחזור למשחקים רשמיים. זה לא שלא רצינו להתאמן, פיקוד העורף סגר את המגרשים והמצב רק מחמיר. איך רוצים שנחזור בצורה כזאת?"

 

עוד הוסיף פרהוד: "המאמן והשחקנים שלי באים מעמק יזרעאל שם היו נפילות. הם לא היו מוכנים להגיע לאימונים ובצדק. קודם כל בריאות לפני הכל ואם יהיו אזעקות במהלך המשחק? מאפשרים בפיקוד העורף רק 30 איש בשטח פתוח, ושתי קבוצות זה לפחות 100 איש בשטח פתוח כולל, שופטים, אבטחה, אפסנאים וכו.."

 

אתה חושב שלא צריך לחזור ליגה?
"אני רוצה מאד לחזור לשיגרה אבל זה לא הזמן. צריך להמתין לפחות עוד שבועיים לראות לאיזה כיוון הדברים מתגלגלים. כי להחזיר את הליגות ואז שוב להפסיק זה נטל כלכלי גדול על הקבוצות שגם ככה קשה להם בימים אלה". 

 

לסיום:
"חג שמח לכולם ובמיוחד לאלה שקשה להם לחגוג בימים אלה. מאחל שכל החטופים יחזרו בשלום ושהחיילים שנלחמים בלבנון ובעזה יחזרו בשלום למשפחות שלהם וזה יותר חשוב מכל הכדורגל"

חנא פרהוד, כועס מאד על ההתאחדות לכדורגל. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק בכל מילה (יוסי מעכו 03-10-2024, 13:02)
    אמיר כהן גומר את הליגות הנמוכות קיבל גוב שלא מגיע לו עוד תראו אותו בראש ההתאחדות אמיר אין לך מושג
  2. תמיד היה בכיין (חאלד 03-10-2024, 14:58)
    קשקשן כל הזמן רק בוכה ככה עשה שהיה בטייבה אמר להנהלה אל תדאגו אני קונה לכם נקודות כל שבוע היה מפסיד שקרן מסריח בשביל לקבל עוד כמה שבועות לאמן מאמן פח ובן אדם שחצן והכי שקרן בארץ
  3. הסוי (טיראי 03-10-2024, 18:43)
    למגיב מספר 2 ראינו אותכם בלעדיו ירדתם ליגה והתפרקתם לא ייקרה כלום אם תפרגן שחצן כל החיים שלו היה כך אי אפשר לשנות אותו אבל הוא צודק בכל מילה שאמר