"הגיעו חברי הנהלה שחיפשו ריגושים חדשים"

כך אומר חיים סירוטקין, שסיים השבוע באופן מעט מפתיע את עבודתו בקבוצה וזאת למרות שהוליך אותה עד למשחק העלייה בפלייאוף בעונה שעברה ולצמרת הגבוהה העונה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-09-2024
  • 17:50

רבים הרימו גבות על פיטוריו של חיים סירוטקין מטירה. הרי הקבוצה הגיעה בעונה שעברה כפסע מעלייה, העונה היא רצה חזק בצמרת, למרות התבוסה לקריית ים ומשחקת כדורגל חיובי. אבל כנראה ישנם דברים מתחת לפני השטח. ניסינו להבין זאת עם סירוטקין.

 

איך עוזבים מועדון אחרי 5 שנים

"טירה זה מקום חם שהתחברתי אליו מיד. התנהלנו בעונות האחרונות כמו יחידה  מובחרת, מגובשת ובריאה. הצטרפו חברי הנהלה חדשים, שכנראה מחפשים ריגושים חדשים. אני ממשיך לאתגר הבא ובטוח שאני וטירה עוד נעבוד יחד".

 

אבל מה בדיוק קרה? עשית פתיחת עונה נהדרת, אתה נקודה מהמקום הראשון, בעונה הקודמת היית מחצית אחת מלעלות ליגה

"בהמשך לתשובה הקודמת שלי לגבי הריגושים, חיפשו טריגר קטן על מנת לסיים איתי את ההתקשרות. בכל שנותיי בקבוצה, תמיד רצנו חזק בצמרת ותמיד היינו בפליאוף עליה, השנה עשינו את ההתאמות ע"מ לעלות ליגה מהמקום הראשון. הוחלט שזה לא יהיה איתי. בכל מקרה מאחל להם בהצלחה".

 

איזו ליגה נחשבת לחזקה יותר, א' דרום או א' צפון

זה משתנה משנה לשנה, בגדול הליגות שוות בכוחן"."

 

אתה נחשב למאמן בכיר, מה הכיוון עכשיו?

"אני ערוך ומוכן לאתגר הבא, כל קבוצה שתירצה בי, תהנה ממני מאד, תהיה מאומנת, מחויבת, מגובשת - תצא נשכרת ותרוץ חזק בצמרת".

 

מתי נראה את הקוסם בקדמת הכדורגל הישראלי, לה הוא בהחלט ראוי?

"היו"ר הראשון שירים את הכפפה, יזכה בגדול. צלמו מסך"

הקוסם עוד ישוב? סירוטקין (קובי בס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתבת שיווק לחבר מאמן שנכשל (חחחחח 28-09-2024, 19:12)
  2. חיים (טירה 29-09-2024, 07:08)
    רק תזכירו לי מתי הצליח אדון חיים עלה ליגה אולי 3 פעמים מליגה ב לליגה א קיבל תקציבים מטורפים יחסית לליגה ולא עלה בפעם הראשונה שקיבל קבוצה בלי תקציב ירד עם כפר סבא
  3. מאמן ענק לכל הקנאים שרושמים את התגובות שחקני ספסל (אשר ירום 29-09-2024, 20:19)
    בתור אחד ששיחק אצל חיים סירוטקין קבוצה שלמה יעדו מאמן ענק שחקנו את הכדורגל הכי יפה שיש אווירה טובה שחקנו בשביל חיים חד משמעית עם לא היה לנו חוזים כולם הינו עוזבים ניסינו לט הלך לנו רק איומים הקבוצה בדיכאון אין אנרגיות ורק מי ששיחק אצל חיים יעיד מקצועי ביותר אז תפסיקו לבלבל את המוח ולרשום שטיות חיים לא מהמר חיים לא מעשן מאיפה אתם ממציאים את החרטות האלו