"אנחנו מתאמנים פעמיים בשבוע באולם ספורט"

כך אומר האיש החזק באתא ביאליק, יוחאי כהן לאור המציאות החדשה שנוצרה בצפון בכלל ובאזור הקריות בפרט. עוד מוסיף: "טוב שדחו את המשחקים, למרות שבנו זה פגע. אבל יש בעיה להגיע לאימונים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-09-2024
  • 12:09

איזו פתיחה נהדרת הייתה לאתא ביאליק. שני ניצחונות, כולל אחד גדול 1:6 על בני זלפה ביום שישי החולף ותיקו שאמנם חולץ בקושי אבל במגרש קשה מאד.

בינתיים החלה עננה לרחף על ההצלחה הזו מגלל המציאות הביטחונית שכפתה את הפסקת המשחקים באזור הצפון כולל הקריות מה שעלול לפגוע במומנטום של הקבוצה.

 

"הרגשה לא נעימה אצלנו", אומר יוחאי כהן, האיש החזק בקבוצה, "עד עכשיו כל הבלגן היה רחוק מאתנו, באזור קרית שמונה, אבל עכשיו הכל הגיע אלינו. כל הפיצוצים האלה שיש כל הזמן עושים לא טוב לכולם. צריך לסיים עם המלחמה הזאת, חייבים להחזיר את כל התושבים לבתיהם וכמובן שיחזרו כל החטופים".

 

לגבי האימונים אומר היו"ר: "כפי שאתם יודעים, כרגע אין אימונים, אז בינתיים אנחנו מתאמנים פעמיים בשבוע באולם ספורט, ע"פ הנחיות פיקוד העורף וכדי לא לסכן את השחקנים. לא פשוט לעזוב את הבית בתקופה כזאת ולנסוע לאימונים ולכן הורדנו קצב באימונים כדי לשמור על השחקנים שלנו. ובע"ה נחזור לפעילות מלאה בקרוב".

 

מה לגבי המשך העונה?

"בע"ה נעשה עונה טובה יותר מעונה שעברה. יש לנו שני משחקים קשים. במחזור הבא נגד באקה אל גרביה ואחריו קריית ים. בע"ה שיהיה לנו בהצלחה. מאחל לכולם בריאות ושישמרו על עצמם".

לא לסכן את השחקנים. כהן (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה הבא בתור (ליגה א 27-09-2024, 12:11)
    אתה הבא בתור אחרי אום אל פחם 90% מקבוצות ליגה א מעורבות בהימורים אם לא כולם