"הראש לא בכדורגל כרגע"

כך אומר מאמנה של מכבי נווה שאנן מליגה ב', תושב מגדל העמק שגם היישוב שלו נכנס השבוע לקו האש ומוסיף: "עצרנו בינתיים הכל. אין אפשרות לקחת סיכונים". צפון תחת אש

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-09-2024
  • 09:13

החזית הצפונית שהולכת ומתפתחת (ואולי גם תפסיק בשעות הקרובות) הכניסה לסחרור את קבוצות הצפון כולל את החיפאיות שעד היום נהנו מסוג של שקט.

אחת מהן היא מכבי נווה שאנן שמשחקה עם בית"ר חיפה במסגרת הגביע שהיה אמור להתקיים ביום ג' – בוטל עקב המצב. תפסנו לשיחה קצרה את מאמן הקבוצה, עומרי ביטון, תושב מגדל שגם יישובו נכנס לקו האש.

 

עומרי, איך התחושות?

"אני תושב מגדל העמק וממוצאי שבת התרגלנו למציאות אחרת של אזעקות הולכות וחוזרות. אני אבא לילדים וגם בתי הספר עצרו והחלה למידה מרחוק. מציאות בהחלט שונה ואחרת שנקווה שתחלוף במהרה.

 

מה מתרחש בקבוצה?

"כמובן שעצרנו את האימונים. אין אפשרות לקחת סיכונים שאנחנו בקו האש. המגרשים גם סגורים בהנחיית עיריית חיפה לכל הקבוצות והאמת, הראש לא בכדורגל כרגע".

 

אתה בקשר עם השחקנים, מה הם אומרים?

"הם קיבלו תכנית עבודה ממאמן הכושר שלנו, דוד מומברם ואני סומך עליהם. הם מקצוענים. כשנוכל לחזור לפעילות אני בטוח שנדע יחד ההנהלה והצוות המקצועי לחזור לתלם לגשר על הפערים והפגרה שנכפתה עלינו".

 

מה אתה חושב על ההחלטה לדחות משחקים?

"החלטה מצוינת. כפי שציינתי אין ראש ומחשבה לשחק כדורגל במצב הקיים עד שיחזור השקט למדינה".

 

פתחתם לא רע את הליגה. אתה חושב שהעצירה עלולה לפגוע בכם?

"אנחנו ממש בחיתולים של הליגה, אבל פתחנו טוב עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ( 3 בליגה ואחד בגביע המדינה). כפי שאמרתי, כרגע הראש במקומות אחרים. כשיחזור השקט בעזרת השם נדע לייצב את השורות ולהמשיך בדרך שרק התחלנו".

הראש לא בכדורגל. ביטון (עידן אליאס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה עומרי מאמן מוכשר (מכיר אותו 27-09-2024, 12:32)
  2. מחוז חזק (ליגה ב צפון ב 29-09-2024, 20:30)
    נוה שאנן הפועל טירת הכרמל צופי חיפה ומס טירת הכרמל רק אחת תעלה