רומן זולו: "תחושות לא נעימות, מתח רב באוויר"

הסלמת המלחמה בצפון הכניסה מעשית כמעט אל כל קבוצות ליגה א' צפון אל מעגל האש. מקומות שהיו בטוחים כביכול, הפכו בין לילה מטווחים כמו מגדל העמק. על מנת לקבל תחושה מה באמת קורה שם ואיך זה משפיע על הכדורגל, שוחחנו עם המאמן, רומן זולו.

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-09-2024
  • 09:02

הכדורגל נמצא בכל מקום ולכן אם מתרחש משהו במקום מסוים, הכדורגל תמיד נפגע. כך במגדל העמק שם הקבוצה המקומית רשמה פתיחה עונה יוצאת מן הכלל עם 3 ניצחונות רצופים עד סוף השבוע האחרון בו נוצחה 4:2 ע"י טירה.

האמת, שאם תשאלו את המאמן הקבוצה רומן זולו, הוא די שם את ההפסד בצד לנוכח המצב הביטחוני החדש שהכניס גם את העיר למעגל האש.   

 

איך ההרגשה בצפון?

"תחושות לא נעימות ומתח רב באוויר, הרחובות ריקים. בתור אבא לילדים ההתמודדות היא לא פשוטה עם סיטואציות שאנחנו לא רגילים אליהן. אנחנו מוכנים לספוג וסומכים על צה"ל שהפעם יעשה את העבודה כמו שצריך עד הסוף על מנת לתת לנו שקט".

 

אתם מקיימים אימונים?

"אנחנו מתאמנים כרגע בקבוצות קטנות על פי ההנחיות של פיקוד העורף ואני מאמין שבימים הקרובים נעבור להתאמן במגרש שנמצא באזור בטוח יותר".

 

איך השחקנים שלך מרגישים?

"השחקנים מתנהלים בצורה מאד מקצוענית ורצינית למרות הקושי שקיים".

 

הקבוצה שלך פתחה נהדר את העונה, אתה חושב שהמצב יפגע בכם יותר מכולם?

"נכון שפתיחת העונה שלנו הייתה די טובה וזה יאמר לזכות השחקנים שמגיעים ללמוד ולהשתפר בכל אימון ומשחק. לא פשוט לחבר קבוצה כמעט חדשה עם שחקנים צעירים ואני שמח שהצלחנו ליצור פה חדר הלבשה מקצועי, צעיר ומגובש. נמשיך לעבוד קשה גם במצב הזה על מנת לחזור לליגה בצורה הכי טובה שיש".

 

מה אתה חושב על דחיית המחזור הקרוב?

"אני חושב שהיה נכון לדחות את המחזור בצפון כי באמת שהמצב פה הוא לא אידיאלי ולא מאפשר לשחק כדורגל".

 

מילה לסיום

"מקווה שנחזור לשחק כדורגל כמה שיותר מהר, מקווה שצה"ל ינצח, שכל החיילים יחזרו הביתה בריאים ושלמים וגם אסור לשכוח את החטופים בעזה, מאחל שגם הם יחזרו הביתה במהרה. שנדע שקט במדינה ושנוכל להתעסק רק במה שאנחנו אוהבים".

שם את ההפסד בצד. זולו (חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממאמן טוב מפיק מהשחקנים את המקסימום כול הכבוד. (משה חדרה 11-10-2024, 08:47)