"קצת קשה כרגע לדבר או לחשוב על כדורגל"

אומר מאמנה של עירוני נשר, אורן פלאש תושב קרית אתא שנכנסה השבוע לטווח הטילים. "המצב מאד מתוח", הוא מוסיף, "המון אזעקות באזורינו. כרגע מה שחשוב שהכל יעבור בשלום בלי נפגעים".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 24-09-2024
  • 10:38

המצב במדינה ובטח שהמצב בצפון נוגע ברבים מאנשי הכדורגל. רק אמש הודיעה ההתאחדות על ביטול כל המשחקים שתוכננו להתקיים היום בגביע וגם את אלה שתוכננו להתקיים ביום שישי בצפון. 


בנשר המצב השתנה וגם מקום מגוריו של פלאש, קרית אתא. אם הערים הללו נחשבו רחוקות מטווח הטילים, הרי בתחילת השבוע הן נכנסו לשם מה שאומר שהאימונים הופסקו לחלוטין. "אני חושב שמתאריך 7/10/23 החיים והחשיבה במדינה שלנו השתנתה", אומר מאמן עירוני נשר, אורן פלאש, "הבנו שאנחנו נלחמים על חיינו ועל קיומנו. נשבר הלב על כל ההרוגים ועל חיילנו הגיבורים שנלחמו ונפלו וכמובן על השבויים שלנו. אמן ויחזרו כמה שיותר מהר בריאים ושלמים. בעזרת השם גם רפואה שלמה לכל הפצועים. אנחנו עם חזק וצבא חזק נעבור את התקופה הזאת ביחד בשלום אמן". 

 

איך הקבוצה מרגישה עם המצב?
""קצת קשה כרגע לדבר או לחשוב על כדורגל. המצב הבטחוני לא פשוט. נכון לעכשיו, בוטלו כל אימוני הקבוצה עד שפיקוד העורף יודיע אחרת. כפי שאמרתי, אנחנו עם חזק ונעבור את התקופה הזאת".

 

כיצד אפשר לקיים שיגרה מסוימת בכל זאת? 
"כפי שאמרתי, הנחיות פיקוד העורף לא מאפשרות לערוך אימונים מחיפה צפונה לפחות עד יום רביעי ב-18:00 בערב. השחקנים קיבלו תוכנית אימונים לבית אבל ברור לכולם שזה ממש לא אופטימלי".

 

בהצלחה, אורן ושתדעו רק שקט
"אמן, תודה".

אורן פלאש, מצב לא פשוט ובטח קשה להתרכז בכדורגל. צילום: עדי דיטלס

הוסף תגובה
תגובות