ליגה א' צפון - נבחרת מחזור 4

מחזור רווי שערים היה לנו בסופ"ש האחרון וכמובן גם מויכה חדשה, מ.ס. קריית ים. טירה התאוששה על חשבונה של מגדל העמק, א.א. פאחם דרסה את נוג'ידאת ואתא ביאליק את זלפה. אז מיהו כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-09-2024
  • 10:15

מבול של שערים, דרמות מקומיות והרב אקשן היו לנו במחזור החולף בליגה א' צפון וכמובן מוליכה חדשה, מ.ס. קרית ים שניצחה את אחי נצרת וניצלה הפסד של מגדל העמק בטירה כדי להעפיל לראש הטבלה יחד עם מכבי א.א. פאחם.

קבלו את הצטייני המחזור

 

שוער: עומר קבילו (עירוני נשר)

שוערה הצעיר והמוכשר של נשר היה במיטבו מול הקבוצה החזקה מבאקה אל גרביה. מנע מהיריבה לכבוש, נסך הרבה ביטחון על חבריו בחלק האחורי והוא זה שחתום על הניצחן החשוב. 

 

אורן פלאש, מאמן המחזור של אתר גולר. צילום: עדי דטליס

 

הגנה:

מנאר דראושה (הפועל עראבה)

בלמה המנוסה של עראבה היה במיטבו מול בני מוסמוס. כל כדור לקח ראשון, שיחק פיזי והיה התחנה האחרונה לפני השוער. 

 

מוחמד יוספין (בני שפרעם)

בלמה המצויין של שפרעם לא איפשר לחלוצי היריבה להגיע למצבי הבקעה, עשה הכל ונתן את הנשמה על המגרש. היה ראשון לכל כדור וכנראה שבלעדיו שפרעם הייתה סופגת. 

 

איברהים אגבריה (עירוני נשר)

בלמה הצעיר והמוכשר של נשר, רק בן 20 אבל מוכיח שהוא שחקן חכם. סגר בחלק האחורי וכמובן עזר לחבריו בחלק ההתקפי כשכבש את שער הניצחון. 

 

קישור:

חאלד סולימן (קרית אתא)  

קשרה של קרית אתא היה מצטיין המשחק מול בני זלפה, כבש צמד ובישל עוד שער ובעיקר הראה יכולות מעל הליגה. 

 

אליאור סיידר, הוביל את קרית אתא לניצחון גדול. צילוםף חגאג רחאל

 

עמית מזרחי (קרית ים)

משחק ברמה מאד גבוהה לקשרה של קרית ים. היה בכל מקום על המגרש, כבש שער והיה מעורב בכל מהלך של קבוצתו. מהסיבות העיקריות בזכותן קרית ים בצמרת הגבוהה העונה. 

 

כפיר חמיאס (עירוני נשר)

הקשר כנף של נשר היה נהדר מול באקה. אמנם רק בן 19 אבל שיחק מצויין, היה פעיל מאד, ייצר מצבים טובים לחבריו ובישל את שער הניצחון. 

 

עבד מורג'ן (בני שפרעם)

קשרה הבלתי נגמר של שפרעם. היה מצויין מול כפר כנא, הבורג המרכזי המנהל את המשחק, ייצר מצבים לחבריו וכמובן קינח עם בישול שהביא ניצחון גדול. 

 

התקפה:

אליאור סיידר (קרית אתא)

חלוצה של קרית אתא מפציץ וממשיך עם הפתיחת עונה הנהדרת שלו, כשכבש שער נגד זלפה ובישל עוד שניים. סיידר מוכיח את יכולתיו הגבוהות מפתיחת העונה ומושך את קבוצתו לצמרת. 

 

פיראס גנאים, צמד שלו החזיר את טירה למסלול הניצחונות. צילום: חגאג רחאל

 

פארס גנאים (מ.ס. טירה)

חלוצה הבלתי ניתן לעצירה של טירה. כהרגלו כובש את השערים החשובים, לא מפסיק לאיים על השער ומוכיח שהוא חלוץ מעל הליגה הזאת. יהיה בהחלט מעניין לראות אותו בליגות גבוהות יותר. 

 

עומר בוארון (אום אל פאחם) - כוכב המחזור!!

חלוצה המצויין של א.א. פאחם. היה הראשון שכובש שלושער העונה בכל ליגה א'. הגיע כחלוץ מוביל, פורע שטרות ומוביל את קבוצתו לצמרת הגבוהה. 

 

מאמן המחזור: אורן פלאש (עירוני נשר)

שאפו ענק למאמנה הצעיר של עירוני נשר שהעמיד העונה קבוצה מאד צעירה אך סופר מוכשרת שהשבוע עשתה ניצחון ענק על באקה החזקה מה שקירב אותה אל עבר הצמרת הגבוהה. שאפו ענק לאורן ולקבוצתו!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. סבע מה איתו ??? ברח בגלל מכירות שקרן גדול המהמר הכי גדול שהכרתי (גלון מגדל העמק 23-09-2024, 15:38)
    סכסכן הכי גדול יעשה להם חרבו דארבו בחדר ההלבשה מדבר על כולם רכלן גדול יערבב יופי יופי את עבד תוך חודש פיצוץ ומכות בן אדם בלי כבוד יביא את השחקנים המכורים שלו ויאללה הבתים בעננים בקיצור תתכוננו לחווייה תקללו את הרגע שהבאתם אותו