השפלה: אתא ביאליק דרסה את זלפה

מי שהיה במגרש בקריית ים ביום שישי התקשה להבחין שמדוב בשתי קבוצות ליגה א'. מצד אחד אתא ביאליק ומצד שני בני זלפה, זה נגמר ב-1:6 מוחץ לזכות הקבוצה של אבי סבג שחולמת לעשות צעד אחד יותר, לפחות מהעונה שעברה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 22-09-2024
  • 19:13

בעונה שעברה אתא ביאליק הייתה הפתעת העונה. עם סגל הצעיר שבנה אבי סבג הודחה הקבוצה רק בגמר המחוז לאחר הפסד לטירה, 4:2. העונה, אתא ביאליק שואפת להגיע יותר רחוק. אמנם חלק מהשחקנים עזב, אך אלה שהגיעו במקומם כמו ח'אלד סלימאן, אליאור סיידר והשוער בן ויצמן בהחלט הביאו את האקס פקטור שלהם.

 

אמנם במחזור אמצע השבוע אתא ביאיק חילצה בקושי תיקו מבועיינה אך ביום שישי, מול בני זלפה היא עשתה זאת ובגדול. זה התחיל בדקה ה-3 כשמיכאל אשכנזי כבש את השער הראשון. הקבוצה המשיכה לתקוף את השער אבל לא הצליחה לכבוש עד הדקה ה-38. אז אליאור סיידר כבש את השער השני. 4 דקות אחריו חתם למעשה ח'אלד סלימאן את תוצאת המחצית כשקבע 0:3.

 

אליאור סיידר, מהמצטיינים בקרית אתא. צילום: חגאג רחאל

 

המחצית השנייה, הייתה המשך של הראשונה. אתא ביאליק המשיכה לשטוף את המגרש ובדקה ה-58 סלימאן ח'אלד כבש את השער השני. 7 דקות אחריו היה זה יאסין חוסיין שכבש את החמישי ואת מסכת הכיבושים של צור שלום חתם אושר בליטי. אור מברטי כבש בדקה ה-90 שער כבוד לזכות זלפה.

 

בסיום שוחחנו עם אליאור סיידר שהגיעה השנה מקריית ים. "קודם כל תמיד כיף לנצח", אמר, "במיוחד בתוצאה כזו גבוהה. זה נותן לנו כוח ואמונה בדרך שלנו ומראה על העבודה הקשה שעושים כאן. פתחנו את המשחק בצורה טובה, עם גול מהיר מה שהפיח בנו הרבה ביטחון. שיחקנו כדורגל חיובי ואני שמח שהתחבר לנו. שמח להבקיע ולבשל פעמיים ואני מקווה להמשכיות. אתא/ביאליק הא מועדון מסודר בצמיחה ואני כאן כי הם כי רצו אותי. המטרות שלנו הן ליהנות מכדורגל חיובי והתקפי, ולהתקדם עוד בע"ה. בשורות טובות לכל עם ישראל".

כדורגל חיובי. סיידר (חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השוער (אוהד מוביל 22-09-2024, 22:05)
    חבל לא נשאר דוד בן לולו הגיעו לאן שהגיעו המון בזכותו בהצלחה
  2. סיידרר הכוכב (Moti locim 22-09-2024, 23:52)
    שחקן ענק , הופך שחקנים לידו ליותר טובים ומעולה לחדר הלבשה בריא
  3. מכבי צור שלום תפנימו (צור שלום השכונה שלנו 23-09-2024, 09:17)
    השכונה חוגגת