טירה מציגה: התאוששות

לאחר ההפסד המשפיל לקריית ים שגרר אחריו שמועות, רצו בטירה לשקם את כבודם האבוד וכמה סימלי שזה קרה לאחר 2:4 גדול על המוליכה ערב המחזור, מגדל העמק. צמד של פיראס גנאים שאמר: "מה שהיה ביום שלישי, זו לא טירה שכולם מכירים".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 22-09-2024
  • 12:04

אין ספק שכמה ימים לא קלים עברו על ראשי ושחקני טירה. התבוסה המהדהדת 5:0 לקריית ים שגרמה לרבים המכירים את הליגה להרים גבה, עשו לקבוצה לא טוב. אבל עם סגל כמו שיש להם, אין להם מה לדאוג, מה גם שהמאמן, חיים סירוטקין בטח דאג לעשות לשחקניו סוויץ' בראש.

מולם התייצבה המוליכה הגאה והמפתיעה ערב המחזור, הפועל מגדל העמק עם מאזן מושלם של 3 מ-3 והפרש שערים נדיר של 0:8. לכאורה, משחק עונה לכל דבר אבל טירה דאגה עוד במחצית הוא יהפוך לחד צדדי.

אחמד רביע כבש את הראשון בדקה ה-15, אחריו היה זה פיראס גנאים שהכפיל בדקה ה-22, וקבע 0:3 בדקה ה-36. מולאט גברה כבש את הרביעי בדקה ה-45 וחתם מחצית מופלאה.

במחצית השנייה ירד קצת  המתח בקרב שחקני טירה ובדקה ה-53 נותרה הקבוצה ב-10 שחקנים לאחר שמוחמד מחאג'נה הורחק בעקבות עבירה בלתי ספורטיבית שלו.

מגדל העמק התעוררה בסיום וכבשה צמד מרגליהם של אלמוג בוים בדקה ה-91 ומפנדל של יוסף טוואבה בדקה ה-94.

 

שוחחנו עם כובש הצמד לטירה, גנאים שממשיך את היכול הטובה שלו מהעונה שעברה עם 4 שערים ב-4 משחקים. "הרגשנו מעולה לנצח. זה היה חשוב מאוד למטרות שלנו ומוכיח שמה שהיה ביום שלישי זו לא טירה שכולם מכירים".

 

סכם את המשחק

"ידענו שאנחנו הולכים לנצח היום עוד לפני המשחק. הייתה קבוצה אחת על המגרש, לצערי האדום שקבלנו קצת שיבש את המשחק אבל לסיכום ניצחנו ובגדול".

מה קרה לכם ביום שלישי?

"לגבי יום שלישי יש לי משפט אחד" קרה דבר שעד עכשיו אף אחד לא יודע להסביר".

 

האם התבוסה נתנה לכם מוטיבציה לקראת המשחק הזה?

"לכל משחק אנחנו באים עם מוטיבציה, כי כולם יודעים את המטרות שלנו ורוצים להפריע".

 

מה אתם צריכים לעשות בכדי להמשיך את המומנטום?

"לעבוד קשה באימונים ונחשוב ממשחק למשחק. מבחינתנו כל משחק הוא גמר גביע".

ארבע שערים בארבע משחקים. גנאים (באדופ. צילום" חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות