ליגה א' צפון - תחזית מחזור 4

שלושה מחזורים כבר מאחורינו והמגמה בליגה מתחילה להתבהר. ההפתעה היחידה היא מגדל העמק שממוקמת כרגע בראש עם 9 נקודות ותצא למשחק חוץ קשה ביותר בטירה. קרייתים תתארח אצל אחי נצרת ואילו אתא ביאליק תארח את זלפה. מי תנצח? מי תוליך את הטבלה בתום המחזור? כל זאת בתחזית של סוכנות השחקנים D & A.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-09-2024
  • 16:08

משחקי המחזור הרביעי כבר בפתח ואלה אמורים להתחיל ולסמן את המגמות בליגה. מי לצמרת, מי לתחתית ומי תעשה עונה שקטה ורגועה.

 

צעירי כפר כנא – הפועל בועיינה

צעירי כפר כנא כבר סופרת שני הפסדים מתחילת העונה ונראה שאם לא יקרה שם משהו קיצוני הקבוצה תמשיך להילחם על מקומה בליגה עד סוף העונה.

בועיינה איבדה ביום שלישי ניצחון יקר מול אתא ביאליק כשספגה בדקה ה-96 שער שוויון. בקבוצה מבינים שנגד כפר כנא אין מקום למעידות.

בועיינה תנצח.

 

אתא ביאליק – בני זלפה

אתא ביאליק נראית לא רע מפתיחת העונה. אחרי הניצחון המרשים בבית שאן בא חילוץ הנקודה הדרמטי בבועיינה והם מבינים שאם הם רוצים להשיג את המטרה שלהם הם לא צריכים שיפור. יש שם סגל שחקנים איכותי ומאמן מצוין ובסופו של דבר הם יגיעו לאיפה שהם מכוונים.

זלפה עם תיקו בנשר והקבוצה נראית טוב מבחינה המקצועית. נבנתה העונה קבוצה צעירה ועקשנית שמגיעה לכל מגרש ונגד כל קבוצה לשחק כדורגל יעיל ולקחת נקודות.

משחק שקול. תיקו

 

קרית אתא חוגגת, האם תחגוג גם אחרי זלפה? צילום: אביב עובדיה

 

מ.ס. טירה -הפועל מגדל העמק

טירה חטפה סטירה מצלצלת מקריית ים והצוות המקצועי מבין שכדי לחזור למסלול הם חייבים להשאיר את המשחק מאחור.

מגדל העמק היא עד עכשיו הפתעת העונה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות. מדובר במשחק לא קל במיוחד אחרי שטירה היא כמו לביאה פצועה.

טירה תנצח.

 

מכבי אחי נצרת – מ.ס. קריית ים

אם לא תתחזק, אחי נצרת תמצא את עצמה לאורך כל העונה במאבקי הישרדות. שלושת ההפסדים חייבים לעורר שם מישהו. קריית ים מגיעה לאחר תצוגת כדורגל נגד טירה ומוכיחה לכל מי שפקפק בה כי היא קבוצה איכותית מאוד שיכולה ללכת העונה עד הסוף ולהשיג את המטרה.

קריית ים תנצח.

 

עירוני נשר – הפועל באקה אל גרביה

נשר מתחילה להתחבר ויש סגל שחקנים טוב עם שחקן שובר שוויון - עזאת חלאיילה. באקה ניצחה את אחי נצרת ותרצה להמשיך במסלול הניצחונות אך יודעים שהם מגיעים למשחק לא פשוט שכדי לנצח בו יצטרכו לעבוד קשה.

תיקו.

 

 קרית ים חוגגים. האם יחגגו עוד תבוסה הפעם על אחי נצרת? צילום: אבי רביבו

 

מכבי נוג'ידאת – צעירי א.א פאחם

נוג'ידאת חסרה לסורה ביום שלישי כשהובסה במגדל העמק (כנראה שהסתנוורו שם מהתיקו נגד קריית ים). בכל מקרה, היא לשמור על הבית ופחות שם לצבור נקודות. א.א פאחם ניצחה בקושי את שפרעם ועדיין היכולת אינה לא משכנעת. קבוצה שרוצה לעלות ליגה חייבת להציג יכולת טובה יותר ולא רק להסתמך על יכולת אישית של השחקנים.

א.א. פאחם תנצח.

 

איחוד בני שפרעם – הפועל כפר כנא

שפרעם מציגה יכולת משופרת ממחזור למחזור אך לאחר 3 מחזורים הם עדיין לא מצליחים לאגור נקודות. הם מבינים שבמשחק נגד כפר כנא אין מקום למעידות.

כפר כנא איבדת ניצחון נגד עראבה ורק שלא יבכו על כך בסוף העונה. יש שם צוות מקצועי מעולה ושחקנים צעירים ומוכשרים שיכולים לנצח כל קבוצה.

שפרעם תנצח.

 

בני מוסמוס – עירוני עראבה

מוסמוס עם פתיחת עונה לא רעה בכלל בטח לקבוצה שרק העפילה ליגה. בקבוצה ירצו להמשיך במגמה ולאגור עוד נקודות.

עראבה רשמה ניצחון בכורה והקבוצה תרצה לייצר מומנטום חיובי אך למרות הניצחון על כפר כנא הקבוצה מקצועית עדיין לא נראית טוב וטוב יעשו שם אם ישכילו לחזק את סגל השחקנים.

עראבה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגדל קבוצה טובה ויכולה להפתיע את טירה .בהצלחה (אוהד מגדל 19-09-2024, 16:33)
  2. למס' (קרית אתא 19-09-2024, 18:55)
    אם מגדל העמק ינצחו את טירה אז עונה ההימורים התחילה
  3. ניתוח מעולה לדמיון, אבל במציאות הכל מכור. (עבד אגבאריה 20-09-2024, 00:29)
    חצי הקבוצות מחפשות למכור ולהמר... הכל רקוב מכור מושחט ליגה א בצפון רקובה צריך לסגור אותה, לא מבין איפה ההתאחדות איפה החוקרים, לא יכול להיות שהם יושנים וכל העולם יודעים את התוצאות. די כבר הכדורגל במצב אנוש
  4. מגדל העמק אימפריה (אחד שיודע. 20-09-2024, 07:35)
    COYMH
  5. הקבוצה היותר טובה תנצח (משה חדרה 20-09-2024, 09:30)
    התגבשה במגדל העמק קבוצה מדהימה לרמה של ליגה א . כול תוצאה אפשרית, מגדל תגיע כדי לנצח. אם מגדל העמק תפתח את המשחק שהיא מציגה מתחילת העונה היא גם תנצח. מגדל המק עם ארבע ניצחונות מתחילת העונה תוך כדי שהיא מציגה יכולת משכנעת.