ברוכה הבאה לליגה: עראבה משיגה ניצחון בכורה

אחרי פתיחה גרוע שהביאו לחילופי מאמנים, רשמה עראבה ניצחון בכורה אתמול ועוד איזה ניצחון, רצוף מהפכים ודרמטי, אולי אפילו דרמטיים מידי עד שיצרו חרושת של שמועות. גם שעת המשחק המוזרה (12:00 בצהריים, שעות הערב באסיה), הוסיפה לשמועות.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 18-09-2024
  • 15:00

 העולה החדשה של ליגה א' צפון הפועל עירוני עראבה פתחה רע את העונה למרות סגל השחקנים שהעמידה. כל זאת (ואולי עוד..) הביאו את המאמן, שלה, פיראס מוגרבי להתפטר. הפועל כפר כנא מצידה התחילה את העונה בצורה פושרת עם שתי תוצאות תיקו. 
שעת המשחק נקבעה ל-12:00, שעה מוזרה משהו (אולי התחשבו שם באוהדי הכדורגל של הקבוצות באסיה?) שרק הוסיפה לחרושת השמועות שהתחזקו אחרי המשחק.
שמועות או לא, עראבה שיחקה הרבה יותר טוב במחצית הראשונה, תקפה את השער של כפר כנא אך לא הצליחה לכבוש. עם פתיחת המחצית השנייה ובניגוד גמור למהלכים, היה זה עמית תשובה שכבש את הראשון לזכותה של כפר כנא. 11 דקות אחרי, שאקר סקר הגדיל את היתרון של המארחת ונראה כי המשחק שלה אולם רפיון לא ברור בשורותיה עלה לה בשני שערי שוויון מהירים של אמיר אבו אל ניל (61) ו-ואיל מריסאת (64) שקבעו 2:2. 
בדקה ה-75 קיבלה כפר כנא פנדל אחרי עבירה חסרת אחריות של עראבה. אך חאלד עזאם עצר את הפנדל. השופט החליט על בעיטה חוזרת ועאזם עצר גם אותו. דקה מאוחר יותר, בהתקפת הנגד של עראבה היה זה מועמר קראקה שכבש את שער הניצחון, 2:3 בסיום.

 

"ניצחון מאוד חשוב להמשך הדרך", אמר גיבור המשחק של עראבה, חאלד עזאם, "ניצחון שנותן לנו הרבה ביטחון. לא קל לחזור מפיגור 2-0 אבל הראנו הרבה אופי ומחויבות".
 

מה הסיבות שהתחלתם את העונה לא טוב?
"סגל חסר בשני המשחקים הראשונים שהיו נגד קבוצות חזקות".
 

האמנתם שתחזרו?
"כן ברור. האמנו והוכחנו נחישות ומחויבות שאסור לא להפסיד עוד נקודות".
 

אתם מאמינים שיש לכם את כל מה שצריך כדי להיות פקטור משמעותי בליגה?
"העונה מאד ארוכה וקשה. לקבוצה שלנו חסר קצת חיזוק בכמה עמדות. אנחנו אמורים להתחזק בכמה עמדות בשבוע הקרוב שיעזרו לנו להמשך העונה".

צילום: עובאדה אכתילאת

הוסף תגובה
תגובות