שלוש בעשר: זלפה הביסה את אחי נצרת

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה, עלתה זלפה למשחק נגד אחי נצרת בידיעה ברורה ששני הפסדים בפתיחת העונה אינם אופציה עבורה וזה עבד. למרות הרחקה מוקדמת של באסל עותמן, הפגינה זלפה עליונות והביסה את היריבה האומללה 0:3.

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-09-2024
  • 11:18

אחרי הבלגן בקבוצה על רקע המצב הכלכלי וההפסד לטירה ידעו בזלפה כי הפסד נוסף עלול להכניס אותה לכדור שלג מתגלגל ולכן שמו את כל הבעיות בצד והתרכזו במשחק. היריבה, אחי נצרת שפתחה בתבוסה 4:1 לבועיינה רצתה את אותו הדבר וכשהמגמות מתנגשות, רק אחת יכולה לצאת מרוצה.

 

המשחק החל בשליטה מוחלטת של זלפה שגם קיבלה פנדל בדקה ה-13 אותו ניצל מוחמד רביע כדי לכבוש את הראשון. שתי דקות מאוחר יותר נותרה זלפה ב-10 שחקנים לאחר שבאסל עותמאן ראה את הכרטיס האדום. מרגע זה נראתה קבוצה אחת במגרש, אחי נצרת שחיפשה להשוות את התוצאה עוד לפני תום המחצית הראשונה אך ללא הצלחה.

 

בתחילת המחצית השנייה, ביצע מאמן זלפה חילוף כאשר וויתר על שחקן התקפה והכניס עוד שחקן לקישור כדי לאזן את המשחק.

 

המחצית השנייה נמשכה באותה מגמה כאשר אחי נצרת שלטה וזלפה עמדת בצורה טקטית יוצאת מן הכלל. בדקה ה-73 קרן לזכות זלפה אותו הפך הבלם, שני סלם עם לשער שני לזכות זלפה. מאמן זלפה שוב רענן את השורות וקיבל בתמורה שכער שלישי כשבדקה ה-95 מהמחליף מילאד סמירי קבע את תוצאת המשחק.

 

תגובת המאמן המנצח משה ויצמן: "התחלנו את המשחק בצורה טובה מאוד וגם עלינו ליתרון מוקדם בדיוק כמו שרצינו. הכרטיס אדום אילץ אותנו לחזור לאחור ולשחק בצורה טקטית ואחראית. אני גאה בשחקנים שעשו משחק מחויב מאוד ובהתאם להוראות וגם ניצחו את המשחק. שאפו ענק להם והפנים הם למשחק הבא נגד נשר באמצע השבוע".

משחק טקטי מצוין. שחקני זלפה

הוסף תגובה
תגובות