לא כל יום נשר: בית שאן הובסה ע"י אתא ביאליק

לאחר שני ניצחונות הבכורה בליגה ובגביע חשבו בבית שאן שהם עלו על הגל, אבל אז המציאות של ליגה א' טפחה על פניהם. אתא ביאליק הגיעה להתארח למשחק הבכורה שלה (הייתה חופשית בליגה ובגביע), נראתה מוכנה הרבה יותר וחזרה עם ניצחון חלק, 0:3.

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 15-09-2024
  • 20:05

הרבה דובר במהלך השבוע החולף על הפועל בית שאן כשחלק אפילו סימנו אותה כהפתעת העונה. אך כדרכן של הפתעות, המציאות של ליגה א' טפחה על פניה כשאירחה את אתא ביאליק לה היה זה משחק ראשון העונה.

 

הקהל של בית שאן לא אכזב כהרגלו ולמשחק הגיעו כ-500 צופים שהשרו אווירה ביתית מובהקת, אך לאורחים שהגיעו מוכנים היו תכניות אחרות ובלי להתאמץ ניצחו 0:3 במשחק שכלום לא הלך לבית שאנים שהפגינו משחק חלש מההגנה ועד ההתקפה.

 

משחק קשוח היה בבית שאן. צילום: אביב עובדיה

 

המשחק החל בגישושים במרכז השדה ובדקה ה11 ערבוביה בהגנת בית שאן, הכדור הגיע לרגלו של חוסין יאסין שאמר תודה ורץ לחגוג עם החברים.

המשחק המשיך עם לחץ של בית שאן אך כל פעם שהכדור הגיע לרחבה הוא הורחק על ידי שחקני אתא ביאליק שהיו יותר נחושים ושיחקו על התקפות מתפרצות. בדקה ה43 חאלד סולימן מסר כדור עומק ליאסין שאמר תודה וכבש עם כל הלב ושלח את הבית שאנים בהלם לחדר ההלבשה.

 

אבי סבג, יכול להיות מרוצה מקבוצתו. צילום: אביב עובדיה

 

המחצית השניה החלה בלחץ של בית שאן אך שוב לא הייתה שם רגל מסיימת כשהכדור הגיע לרחבת אתא. ומי לא כובש – סופג. בדקה ה70 יובל אשכנזי סגר את הסיפור אחרי שקיבל הגבהה הישר לתוך רגלו ומול שער חשוף כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק 3-0 לאורחים מהקריות שיכולים להיות מרוצים מהמשחק.

בית שאן תנסה לחזור לעצמה כבר ביום שלישי כשתארח בית שאן את צעירי כפר קנא.

 

המנהל המקצועי של בית שאן, גיא דיין אמר לאחר המשחק: "מאכזב מאוד. היו חסרות לנו ההשקעה והטירוף שאפיינו את הקבוצה מפתיחת העונה, אבל בכדורגל כמו בחיים לומדים מטעויות. נשב כולנו ביחד ונתקן אותן!. אסור לנו לשכוח שאנחנו קבוצה צעירה וחדשה, ולאט לאט נתחבר יותר ונלמד יותר אחד את השני".

הגיעו מוכנים. אתא ביאליק חוגגת (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא דיין תפסיק לדבר על טירוף צריך לשחק כדורגל ואין לכם את זה (זיו 16-09-2024, 09:41)
    הדרך לליגה ב תגיע מהר מהצפויי במיוחד שהמאמן שלצידך הוא בובה על חוט