קבוצות ליגה ב' בצפון: רמת השיפוט העונה – מתחת לכל ביקורת

רק מחזור אחד חלף וכבר ישנן תלונות על השיפוט מצד קבוצות ליגה ב' (מה עוד חדש?) "רמת השיפוט היא מתחת לכל ביקורת", אומר יו"ר אחד הקבוצות ומשקף את הדעה של רבים נוספים, "לא יכול להיות שקבוצות משקיעות מאות אלפי שקלים, והמשבץ שולח ילדים בני 16 שלא יודעים כלום, מבוהלים, נלחצים, מתעצבנים מהר והורסים את המשחק".

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-09-2024
  • 15:43

רמת השיפוט בארץ היא נושא לוויכוח ארוך שלא התחיל העונה אלא רץ הרבה אחורה. יו"ר אחת הקבוצות שרצות לעליה, איש בכיר ומוכר בכדורגל אמר: "הכל היה מוכן למשחק פתיחת העונה. הגיעו אוהדים, אירחנו ילדים מהצפון, הייתה תפאורה, הזמנתי תורמים ואנשי כדורגל אבל כשראיתי את השופט אמרתי אלוהים ישמור. צדקתי. מדוע המשבץ מזלזל בקבוצות ליגה ב'? אני משקיע מהכיס שלי מאות אלפי שקלים, מפרנס מאמנים ושחקנים והשופטים  שבאים, ילדים שלא עושים בכוונה, אבל הם חלשים מאד וברמה מאד נמוכה. חבל מאד".


אין ספק שהוא ביטא את רחשי ליבם של רבים מעמיתיו. תלונות על רמת השיפוט בליגה ב' יש הרבה ותמיד ולכן אנו פונים למשבץ השופטים בליגות הנמוכות, ובצפון בפרט: תכבדו את הקבוצות, תשלחו שופטים עם ניסיון, תשלחו מבקר שיעזור וידריך אותם. קבוצות משקיעות מאות אלפי שקלים כדי לעלות". אנא ממך כבוד המשבץ תכבד את הקבוצות.

 

תגובת ארגון השופטים תפורסם כשתתקבל

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובת איגוד השופטים (חיים 16-09-2024, 09:25)
    אין שופטים בכירים כולם עברו לעבוד בשמירה או במשלוחים עם Walt לא משתלם להם לשפוט