הלם בהברפלד: ראשון לציון הדהימה את הפועל תל אביב

אם מישהו בהפועל ת"א חשב אחרי משחקי גביע הטוטו שהעונה בליגה הלאומית תהיה טיול קליל, אחרי המשחק אתמול, הוא צריך לחשוב שוב. היריבה, הפועל ראשל"צ שנכנעה לאדומים רק לפני 10 ימים 4:1, הגיעה נחושה, לא נבהלה מסוללת הכוכבים, עשתה מהפך מדהים וניצחה 1:2.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 28-08-2024
  • 07:34

כל הכתבות לפני פתיחת הליגה הלאומית דיברו על טיול קליל של הפועל ת"א חזרה לליגת העל שהשאלה הייתה באיזה הפרש היא תסיים מהמקום השני ומי תצטרף אליה. גם התוצאות בגביע הטוטו הראו שזה יהיה הכיוון אך עד המשחק אתמול באצטדיון הברפלד.

 

הפועל ראשל"צ שניצלה מירידה בעונה שעברה רק במחזור הנעילה, עשתה מתיחת פנים בניסיון ללמוד מטעויות העבר כשצירפה את דור ג'אן, יאיא פטי ורז שטיין. הפועל ת"א, שהגיעה עם רוח גבית בדמותו של הבעלים, אדמונד ספרא, חשבה כאמור שהגיעה לטיול אך בפועל הדברים היו מעט שונים.

 

האדומים אמנם היו יותר אגרסיביים בפתיחה ושלטו אך לא הצליחו לתרגם זאת לשערים. המחצית השנייה החלה באותו האופן עובדה שנוצלה ע"י הפועל ת"א כדי לכבוש שער נדיר ישירות מהקרן מרגליו של סתיו טוריאל. ראשל"צ לא הרימה ידיים. מאמנה, עופר טסלפפה הכניס את שראל כהן וליעד לוי (שמנע שער בטוח בדקה 82) והם היו חלק גדול מהניצחון. ראשון החלה סוף סוף לתקוף את השער ובדקה ה-70, ג'אן כבש את שער השוויון והעביר את המומנטום. רבע שעה אחריו, היה זה רועי זריהן שכבש את שער הניצחון והעניק לקבוצה מעיר היין 3 נקודות חלומיות בפתיחה.

 

שוחחנו עם דור ג'אן שהגיעה להפועל לראשון לציון השנה ממכבי הרצליה בכוונה לעזור לקבוצה לעלות ליגה. דור, איך אתה מסכם את המשחק, מה היה האקס פקטור שלכם?

"אין ספק שתמיד כיף לפתוח את העונה ברגל ימין ולא משנה נגד איזו קבוצה. אבל לנצח את הפועל תל אביב שהוא מועדון גדול זה מאוד מיוחד. הם היו יותר אגרסיביים במיוחד במחצית הראשונה ויצרו יותר מצבים, אבל במחצית השניה, יצרנו אנחנו יותר ובסופו של דבר האופי שלנו על המגרש ניצח את המשחק".

 

בגביע הטוטו, הפסדתם 4-1, מה היה שונה במשחק הזה?

"את האמת שיצרנו אז הרבה יותר מצבים והיינו יותר טובים למרות שהפסדנו. הפעם ההגנה תפקדה מצוין ולמרות שלא היינו דומיננטיים מספיק, ידענו שבמצבים כאלה צריך להיות חדים ומפוקסים ועשינו את זה".

 

מה אתה חושב שהקבוצה צריכה לעשות בשביל להמשיך את המומנטום?

"הליגה הלאומית היא ליגה מאוד קשה ותלויה במומנטומים. הניצחון הזה נותן לנו רוח במפרשים, ואנחנו צריכים לדעת איך להתקדם משחק למשחק. יום חמישי יש לנו את כפר קאסם שהם קבוצה טובה וסיימה בתיקו מול בני יהודה, נצטרך לבוא חדים שוב"

הוסף תגובה
תגובות
  1. דעה לגבי הכתבה (אלירן 28-08-2024, 10:32)
    אין על דור ג׳אן שבעולם, פתח לגועל תתחת
  2. דעה על הכתבה (שלום 28-08-2024, 10:35)
    דור ג׳אן מכביסט אמיתי, אני הייתי נותן לו את החוזה בריאל שהוא מבקש
  3. הפועל חולי סרטן (נדב מנירב 28-08-2024, 12:58)
    הקומוניסטים תמותו פטיש מגל על השיערות ביצים שלי אחלה דור זאן
  4. דעה על הכתבה (ליאןן 28-08-2024, 15:00)
    כתבה כתובה טוב, דור מקצוען אמיתי וחבל שלא הגיע לגדולות