הקוסם מאום אל פאחם

אחרי שהתבשרנו בקול תרועה רמה על הורדת לליגה א' ועל עיקול כספיה, פרסם בעיתוי כמעט מושלם, יו"ר הפועל אום אל פאחם את המכתב שקיבל מהבקרה המודיע על אישור תקציבה. מצב שני, אם ישנם חובות, כבדים על-פי הנטען, כיצד הבקרה העבירה את הקבוצה? רק שועל ותיק כאבואלעם מסוגל

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-08-2024
  • 17:44

הפועל אום אל פאחם מסרבת לרדת מהכותרות. זה התחיל בסיומה של העונה שעברה, בתצוגה הביזיונית נגד בני יהודה, התגלגל לעונה הנוכחית כשהקבוצה נקלעה לקשיים וחרב הירידה הונחה על צווארה והסתיימה (אולי) ביום חמישי כשיו"ר הקבוצה, אחמד אבואלעם פרסם את אישר תקציב הקבוצה על-ידי הבקרה, סוג של אצבע בעינם של כל המלעיזים.


ולאבואלעם יש מלעיזים, מחוץ אבל בעיקר מבית. רבים, כולל בתוך העמותה שלהם עצמם, היו רוצים לראות אותו בחוץ. הכוח שצבר מאז שהתמנה ליו"ר המועדון, עצום. עליית הליגה, ההתבססות בלאומית וקבלת התפקיד הבכיר בהנהלת ההתאחדות, הביאו לו המון כבוד בקרב עמיתיו בליגות השונות. בנוסף, יו"ר הפועל אום אל פאחם מחזיק בתואר יו"ר הוועדה לקידום הכדורגל בפריפריה, תפקיד מכובד בפני עצמו המקנה לו כוח נוסף בקהילת הכדורגל. 
מקורות יודעי דבר יודעים לומר שהוא היה מאלה שדחפו את רוב קבוצות המגזר מליגה א' ומטה, לבחור בשינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות בבחירות שנערכו לפני כשנה וחצי. למי שלא יודע, אבואלעם הוא מספר 2 ברשימה שלו. עוד אומרים אותם מקורות כי עד היום הוא לוחש על אוזנו של היו"ר וזה מקשיב לו. קבוצות רבות מהמגזר הזקוקות לעזרה בהתאחדות, פונות ישירות אליו.


כאמור, כשיש לך כוח, יש לך גם מתנגדים ואלה לבטח שמחו כשהבקרה שלחה לאום אל פאחם את מכתב הורדת הליגה. אז איך זה כל זה התהפך ב-24 שעות? הסוד שמור אצל השועל, ששוב שרד כנראה, עוד משבר. אם תשאלו אותנו? הוא יעבור גם את האיום של עו"ד שי אליאס.

אחמד אבולעם, הקוסם מאום אל פאחם? צילום: דוברות אום אל פאחם

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה הבקרה מעבירה את קרית ים (יפים 20-08-2024, 18:45)
    אךיכול להיות שבקרה אומרת תקציב מיליון שקל וקרית ים תקצים 2מיליון איפה הבקרה הכול מאפיה
  2. ‏בקרת תקציבית (עירוני אשדוד 20-08-2024, 22:27)
    ‏שווה לתחת