"בקרוב נעביר את השחקנים הבכירים"

כך אומר האיש החזק בהפועל אום אלפאחם, אחמד אבואל עם לאחר ההפסד בגביע הטוטו להפועל נוף הגליל 2:1 . עוד הוסיף היו"ר: "שיחקו הרבה צעירי שהרשימו. שילמנו את החובות מהעונה שעברה, נעביר את השחקנים הבכירים והם יעזרו לנו בליגה. ביום שני הקרוב, ב 10 בבוקר משחק אימון נגד הפועל כפר כנא.

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-08-2024
  • 23:35

הפועל אום אל פאחם הפסידה הערב להפועל נוף הגליל 1-2 ולמעשה סיימה את דרכה במסגרת גביע הטוטו. אום אל פאחם הציגה סגל צעיר ומוכשר שידבר חזק בעונה הקרובה בנוסף לשחקני הרכש שצפויים לעבור בבקרה התקציבית בימים הקרובים.

 

דיברנו עם האיש החזק בהפועל אום אל פאחם, אחמד אבולעם: "הפקדנו כסף לשחקנים ושילמנו את כל ההתחייבויות שלנו אנחנו לא חייבים כסף לשחקנים משנה שעברה הדף נקי והפנים לעונה הקרובה".

 

לגבי חיזוק אומר היו"ר : "שחקנים בכירים שלנו לא עברו בבקרה וזאת היתה הזדמנות טובה בשבילנו לראות את הצעירים שגילינו שהם טובים מאד ויכולים לעזור לנו בהמשך העונה".

 

מה צפוי בהמשך: "נקווה להעביר את כל השחקנים וכבר ביום השני משחק אימון נגד הפועל כפר כנא בשעה 10 בבוקר בכפר כנא נעלה עם הסגל שלנו ונקווה  להעביר אותם בבקרה כמה שיותר מהר . שיהיה לנו בהצלחה'"

 

יום שני , בשעה 10 בבוקר משחק אימון של הקבוצה נגד הפועל כפר כנא מליגה א' צפון, באיצטדיון כפר כנא. 

אחמד אבולעם, תהיה קבוצה חזקה באום אל פאחם. צילום: דוברות הפועל אום אל פאחם באדיבות וודיאה גברין

הוסף תגובה
תגובות