הפועל עירוני בקה אל גרביה: יוצאים לדרך

אחרי עונה בה הגיעו אל הפלייאוף העליון, מקווים בבקה אל גרביה לשחזר את ההישג. זה לא יהיה קל לאחר שלא פחות מ-12 שחקנים עזבו על מנת להתקדם ליעד הבא. המאמן, מוחמד עוודי ממשיך עונה נוספת למעשה בונה את הסגל מחדש

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-08-2024
  • 10:05

עירוני בקה אל גרביה הייתה אחת ההפתעות הנעימות של העונה שעברה. בתחילת העונה היא אפילו הוליכה את הטבלה אבל הכסף הגדול של רעננה וקריית ים והנחישות של צור שלום וטירה, הורידו אותה למקום החמישי, ממנו עלתה אל הפלייאוף העליון והודחה רק בפנדלים ע"י טירה.

 

המנהל המקצועי, חסן פדעוס, זז צעד אחורה ונתן לעוודי את החופש המקצועי והשקט בבניית הסגל. כשבונים  קבוצה בשקט עם תכנית והרבה ניסיון אז התוצאות יגיעו. עוודי הוכיח את עצמו ונכנס לנעליים הגדולות שהשאיר אסי אלימלך. רק על זה מגיע צל"ש להנהלה, למאמן ולשחקנים הצעירים שהוכיחו את עצמם והעונה התקדמו לקבוצות אחרות עם שיפור גדול בשכר.

 

העונה הטובה נתנה את אותותיה בסגל הקבוצה לעונה הנוכחית כשלא פחות מ-12 שחקנים עזבו לאתגר הבא שלהם והשאירו את המאמן, מוחמד עוודי עם הרבה כאב ראש כשהמטרה העומדת לנגד עיניו היא לשחזר לפחות את ההישג מהעונה שעברה. כמו כן, מקווים בקבוצה להגדלת התקציב העירוני על מנת שיוכלו לבנות סגל איכותי יותר וכמובן לעמוד בתשלום השוטף של המשכורות (אגב, לבקה כמעט ואין חובות מהעונה שעברה – הישג בפני עצמו).

 

עוודי את פדעוס השאירו כמובן את הקפטן הוותיק יוסף עוודי הבלתי נגמר,  החתימו את הבלם המצויין מוחמד קעדאן (עונה רביעית בקבוצה), השוער אריאל מסיקה והקשר בן לוי שינהל את מרכז השדה עם עוד צעירים כישרוניים. בנוסף אליהם הוחתם החלוץ הצעיר בהג'ת בשיר שעלה עם עראבה ובקבוצה מקווים מאד שהעונה יממש את הפוטנציאל שלו. הפתעת העונה שעברה, החלוץ שאדי מסארווה ימשיך עוד עונה ויקווה להבקיע יותר שערים משעונה שעברה.

 

עוודי: "מקווה מאד לשחזר את הצלחה של העונה שעברה, הסגל חדש צעיר וכשרוני. מבטיח שנתמודד חזק בצמרת הטבלה"

 

בונה את הסגל מחדש. עוודי (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוף סוף מפרגנים לבאקה (אבו מוך 13-08-2024, 10:40)
    תודה רבה על הפרגון באמת כתבה נכונה מגיע לחסן ועוודי תודה ענקית ולפי משחקי האימון הקבוצה עוד תפתייע העונה
  2. באקה לא הפתעה העונה היא קבוצת צמרת (קעדאן 13-08-2024, 11:57)
    תודה על הפרגון אנחנו נכריע מי עולה לא מכבי אם פחם ולא טירה הם לא יעלו יקבלו בראש
  3. מאמן (אוהד טירה 13-08-2024, 23:34)
    רק ללמוד מהחינוך והמקצוענות של עוודי