הפועל עירוני עראבה: יוצאים לדרך

אחרי סיום עונה דרמטי שכמעט ועלה לה באיבוד כרטיס העלייה לליגה א', חוזרת עירוני עראבה אל הבמה המרכזית של ליגה א' כשהמטרה היא לתקוע יתד בליגה ואולי גם להפתיע. המאמן, פיראס מוגרבי כבר בונה סגל איכותי.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-08-2024
  • 19:56

כזכור, הפועל עירוני עראבה הוליכה את ליגה ב' צפון א' כמעט כל העונה אך נקלעה בסיומה למשבר קטן שכמעט וגרם לאיבוד העלייה. אך בסופו של דבר, היא הבטיחה את הכרטיס מהמקום הראשון וחגגה בקיץ.

 

אמנם בנשף העלייה הצליחה הקבוצה לגייס יותר מחצי מיליון שקל, אבל למרות זאת ערפל כבד העיב על ההכנות לפתיחת העונה. ההנהלה התלבטה אם להמשיך או לא, השחקן וחבר ההנהלה מועמר קראקרה לקח צעד אחורה, ויסאם רבאח בכלל חשב להתנתק, אבל עראבה היא קבוצה של מומנטום וכשהאוהדים התחילו לשאול מה עם הקבוצה והתעניינו החלה החזרה לדגדג להנהלה.

 

כצעד ראשון הוחלט להעמיד את התקציב על 800 - 900 אלף שח ובמקביל חיפשו שם מאמן צעיר שיידע להביא שחקנים ולשם כך החתימו את פיראס מוגרבי שיעבוד עם מאמן הכושר האיכותי, בהאא רבאח. קראקרה, רבאח וחבריהם להנהלה התחילו לעבוד חזק והחתימו שחקנים מעניינים וגם כאלה שנשארו משנה שעברה.

 

החתמה מאד מעניינת היא השוער חאלד עזאם שכבר היה סגור במכבי אום פחם. הוא מצטרף אל ואיל מריסאת, ויסאם רבאח, מנאר דראושה, הבלם עבדאללה חולי, נסאר הקשר ששיחק לפני כמה שנים בקריית שמונה, המגן הימני אבו ניל, הדינמו חסן מנאע ועוד.

החתמה מעניינת שעשה מוגרבי הוא השחקן הוותיק והמוכשר שחייב להביא מספרים העונה, הילאל מוסא. כעת מחפש המאמן חלוץ ברמה גבוהה ועוד קשר או שניים.

 

קראקרה פצוע וצפוי להיעדר לכמה חודשים, כך שכולם מקווים שיעמידו קבוצה שתצליח להתברג בחלק העליון של הטבלה כבר מתחילת העונה.

 

הסיכום של גולר: עראבה תהיה קבוצה מעניינת מאד, עם אוהדים מסורים ואטרקטיביים שיביאו הרבה צבע לליגה. ההנהלה צריכה לשמור עליהם ועל שיח משותף ומכובד להמשכיות והצלחה. הערכתנו שעראבה אם תפתח את העונה בצורה חזקה היא תתברג לחלק העליון של הטבלה.

יודע להביא שחקנים. מוגרבי (צילום: חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות