"מחכה לאתגר הבא"

כך אומר מאמנה של הפועל מגדל העמק בעונה שעברה, פטריסיו סייג שעשה עם הקבוצה את אחת העונות היותר שקטות שהיו לה בשנים האחרונות, והוסיף: "לא רוצה לאמן קבוצות אשר מצבן הכלכלי אינו ברור".

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-08-2024
  • 14:09

אין מחלוקת על כך שפטריסיו סייג עשה עונה יוצאת מן הכלל עם הפועל מגדל העמק בעונה שעברה. הקבוצה הבטיחה הישארות בשלב יחסית מוקדם והוציאה את מלך השערים של הליגה, עזת חלאילה. הרבה מהקרדיט להישגים הללו, שייך אליו.

 

סייג הוא דמות מאד מוכרת בנוף של הכדורגל הישראלי אליו הגיע בשנות ה-80 מארגנטינה. ברזומה שלו אליפות עם מכבי חיפה כשחקן וקריירת אימון ענפה שהתפרשה על פני שלושת הליגות הבכירות בישראל.

 

עשית עונה ענקית במגדל העמק, סיימת במרכז טבלה לאחר שנים של מאבקים נגד הירידה. מדוע לא נשארת?

"בהחלט עשינו עונה טובה, ולדעתי יכולנו לעשות עונה טובה יותר, אבל חוסר מזל מנע מאתנו להתמודד על מקום בפלייאוף העליון. הגעתי כשהמטרה הייתה להישאר בליגה, והשגנו את היעד מהר מהצפוי ולכן ירד המתח ולא המשכנו להילחם על מקום בפלייאוף העליון. אני גאה בשחקנים שלי ואני חושב שהשארתי בסיס טוב בקבוצה. מגדל העמק יכולה להתמודד בקלות על מקום בליגה הלאומית".

 

מה קורה אתך בעונה הקרובה?

"היו לי כמה אופציות לאמן קבוצות אבל זה לא הבשיל לכדי חתימה. לא רוצה לאמן קבוצות אשר מצבן הכלכלי אינו ברור ולכן אני ממתין לאתגר הבא".

 

כיצד תיראה לדעתך ליגה א' צפון בעונה הבאה?

"הליגה תהיה מאד תחרותית. יהיה מעניין לראות את מ.ס. טירה שיש לה את המאמן הטוב בליגה – חיים סירוטקין. מאמן שדוגל בכדורגל לשמו והלוואי ויעלו ליגה. לדעתי גם קריית ים, אתא ביאליק, אום אל פאחם ובאקה אל גרביה יהיו בתמונת העלייה ואפילו מגדל העמק מסוגל להיות הפתעת העונה".

מחכה לאתגר הבא. סייג (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות