רוצים לצבור ניסיון בכדורגל ותואר?

עידו צימבלמן עושה את זה למה שגם אתם לא? רוצים להצליח בחים? רוצים להנות גם מכדורגל ברמה גבוהה וגם מלימודים ברמות הכי גבוהות בעולם? בואו להכיר את הסיפור של עידו ולהבין כמה קרוב החלום שלכם...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-08-2024
  • 12:03

תעודת זהות:
עידו צימבלמן
גיל: 21
תפקיד: בלם
לפני המכללות: מכבי הרצליה (נערים ליגת העל) ומכבי יפו (לאומית)

 

איך אתה מסכם את התקופה עד כה?
"אני לומד ב-Regis University, דנוור קולורדו, אליה עברתי אחרי שנתיים בLake Forest College שנמצאת בשיקגו, אילינוי. בחודש מאי האחרון סיימתי את הסמסטר הרביעי שלי כאן, שנה שנייה. עד כה זו ללא ספק הייתה התקופה הטובה בחיי. מבחינת הכדורגל וגם מבחינה אקדמית הגעתי להישגים ולתוצאות שייחלתי להם במשך שנים.

 

ובכדורגל?
"שתי העונות שלי כאן היו מוצלחות מאד. בפן האישי השתלבתי בהרכב מהרגע הראשון בעונה הראשונה, והפכתי לבורג חשוב במערך של הקבוצה. בנוסף, זכיתי בתואר אישי אחד: כניסה לנבחרת העונה.
בפן הקבוצתי, זכיתי ב-3 תארים: אליפות עונה סדירה פעם אחת ופעמיים האליפות הפלייאוף. בנוסף ב-2 העפלות לאליפות ארצות הברית.
מבחינתי זו רק ההתחלה. ככל שעובר הזמן אני דורש מעצמי יותר, ושואף להגיע הכי גבוה שאפשר. אני לא מפחד מעבודה קשה, והשמיים הם הגבול".

 

מדוע החלטת לטוס למכללות?
"כבר מגיל נערים הרעיון של לצאת לשחק בארה"ב קסם לי. ככל שנחשפתי לתנאים ולהזדמנויות, הרצון שלי לעשות את המהלך הזה הלך וגבר. בנוסף, ואני מאמין ששחקנים נוספים יזדהו אתי – כששחקן מסיים נוער, לרוב האופציות שלו מוגבלות מכל מיני סיבות. במובן הזה ליגת המכללות מהווה קרש קפיצה, מעין "ליגת פיתוח", תחנת מעבר בין גיל הנוער לבין כדורגל מקצועני (טווח הגילאים של מרבית השחקנים בליגת המכללות נע בין 18-23).


איך מסתדר לך השילוב בין הלימודים לכדורגל?
"מסונכרן לחלוטין. סדר היום מאוזן ומתוכנן מראש וכולל בתוכו שעות המוקצבות ללמידה בכיתה, לאימונים בקבוצה, וכמובן כאשר יש משחקים אז גם נסיעות, טיסות, וכל מה שצריך על מנת שלשחקנים יהיו התנאים האופטימליים כדי להצליח לשלב את שני התחומים האינטנסיביים האלה".

מה ההבדל העיקרי שאתה מרגיש בין ישראל למכללות בארה"ב מבחינת כדורגל, לימודים, ואישית?

"זה שונה מאוד. מבחינת הכדורגל, המשחק כאן הוא מאוד טקטי ואגרסיבי, דגש גדול מאוד על ההיבט הפיזי והאתלטי, לצד משמעת טקטית ברמה גבוהה מאוד על המגרש. משחקים כאן שחקנים מכל העולם. בין היתר מאירופה ודרום אמריקה, לצד אמריקאים כמובן. חלקם גדלו באקדמיות של מועדונים גדולים, מה שללא ספק מעלה את הרמה.
מבחינה לימודית, אין ספק שזה שונה. בראש ובראשונה מאחר והלימודים הם בשפה האנגלית. לוקח קצת זמן להתרגל, אבל עם ניהול זמן נכון, השקעה, ורצון, מגיעות גם תוצאות. בנוסף, חשוב לציין שהמערכת מאוד תומכת, בין אם בשיעורים פרטיים או עזרה פרטנית מהמרצים. מי שצריך עזרה ויודע לבקש תמיד יקבל מענה.
מבחינה אישית, המעבר לארה"ב גרם לי להתבגר מאד, למדתי להסתדר לבד במדינה זרה, לדבר אנגלית ברמת שפת אם, וכמובן להכיר חברים ואנשים מכל העולם, שזה רווח לכל החיים.

 

היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?
"חד משמעית. במיוחד לשחקנים שמרגישים שהם מדשדשים, או תקועים קצת במקום. לפעמים שינוי אווירה יכול להוביל להתקדמות ופריצה לתודעה בתור שחקן".

 

גם אתם רוצים?

 

צרו קשר: 050-7932720

 

ובלינק:  https://www.firsteamusa.com/

 

עידו צימבלמן, הכדורגל שינה את החיים שלו. רוצים גם אתם?

הוסף תגובה
תגובות