יוצאים לדרך: מכבי צופי "סמיר" חיפה

העולה הטרייה לליגה ב' צפון ב' מתחילה את המסע לעבר המטרה שהציבה לעצמה: ליגה א'. המאמן יהיה אדהם זועבי והתקציב יעמוד על 500 אלף ש"ח. האם צופי חיפה יהיה הדבר הבא בליגה? מה שבטוח משהו טוב קורה בעיר חיפה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-07-2024
  • 09:12

מכבי צופי חיפה יוצאת לדרך כשלנגד עיניהם של ראשיה עומדת מטרה נכספת אחת: לעלות ליגה. 


הקבוצה שנקראת על שם אביו של אחד ממיסדיה, חנא פרהוד החתימה את המאמן אדהם זועבי שנחשב שהטביע את חותמו בליגה ונחשב לאחד המנוסים בה. בסגל הקבוצה שחקנים מנוסים עם עבר וניסיון עשיר בליגה כמו הבלם הוותיק בוטרוס עתמה שנשאר לעוד עונה, שחקן  הכנף אדהם שיבלי, החלוץ חסיב אבו רוקון, הקשר הגרזן קייס זועבי, הבלם מג'ד עוואודה המגן השמאלי עלי זועבי, הקשר המחונן יוסף סמארה ועוד. 

 

תקציב הקבוצה יעמוד על 500 אלף ש"ח.

 

אדהם זועבי: "ההנהלה רצתה שאבנה קבוצה שתייצג אותנו בכבוד, קבוצה שתעשה חיים קשים לכל הליגה, אשר תנסה להתברג בראש הטבלה. אם נראה בחודש ינואר שאנחנו בתמונה נתחזק ונמשיך עד הסוף בכדי לעלות ליגה".

 

הקבוצה תמשיך להתאמן במגרשי אתוס שיהיו גם מגרש הבית שלה.

 

עוד ג'ורג' אסעד, מנהל הקבוצה: "התקציב שלנו צנוע מאד והוא בנוי מתרומות מנשף העלייה ומעוד כמה גורמים. הכי חשוב שאנחנו שומרים על שקט תעשייתי ולא משתוללים וזאת בכדי לעמוד בהבטחה שלנו למשכורות השחקנים. אנחנו עובדים ימים כלילות ומנסים לגייס כספים ותרומות על מנת לשמור על המשכיות הפרוייקט שלנו מהילדים ועד הבוגרים. מועדון צופי חיפה הוא מועדון שדוגל בדו קיום, בשיוויון, בקבלת האחר, באדם לפני השחקן כך אנחנו מגדלים את הילדים שלנו בשכונות חיפה. מאחל הצלחה למאמן המדהים אדהם זועבי, לשחקני הקבוצה ולהנהלה ופונה לאוהדים: תבואו לעודד וליהנות. בשורות טובות לכולם."

 

הערכת אתר גולר: מועדון הכדורגל של צופי חיפה אומנם רק עלה לליגה ב אבל בנה קבוצה חזקה מאד בתקציב לא גדול. צופי חיפה מועדון שהולך וגדל ולא נתפלא אם בשנים הקרובות ישחק גם בליגה א. העונה בנו קבוצה חזקה אך לדעתנו יסתפקו במקום טוב בפלייאוף העליון. שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. כמה עולה אצלכם ? (כתבת שיווק יפה 31-07-2024, 09:19)
  2. כמה עולה אצלכם ? (כתבת שיווק יפה 31-07-2024, 12:13)