"רוצה לקלקל את התוכנית של השייח"

אומר חלוץ צעירי טירה, מוחמד נאטור ומתכוון ליו"ר הקבוצה, אחמד מסארווה הקרוי בפי כולם "השייח" ומסביר: "יש לו תכנית לעלות לליגה הלאומית עד 2032, מקווה שאוכל לקלקל לו אותה ולעלות ליגה מוקדם יותר".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 17-06-2024
  • 16:16

מוחמד נאטור חלוצה של צעירי טירה, העולה הטרייה לליגה א' דרום היה הבטחה גדולה בכדורגל הישראלי. את קפיצת המדרגה הענקית שלו עשה בעונת 2009/10, אז מהנוער של צעירי טייבה בליגה המחוזית, הגיע הישר להפועל פ"ת כשזו שיחקה בליגת העל. הוא בילה שם שתי עונות וחצי והיה בעיקר שחקן מחליף. משם עבר לנס ציונה מהליגה הלאומית עד שהחליט לחפש את מזלו בליגה השכנה, הליגה הפלסטינית. שם הסיפור היה אחר לגמרי.

נאטור עשה חיל, שיחק בכמה קבוצות בליגה הראשונה והגיע אף לנבחרת, במדיה כבש שער. בעונת 22/23 החליט לחזור לקבוצה של יישוב מגוריו, בני קלנסואה עמה עלה לליגה ב' כשהיה מלך השערים עם 26. בעונה החולפת הצטרף לצעירי טירה במדיה חגג עלייה נוספת, היסטורית, הפעם מליגה ב' לליגה א', הרבה בזכות 10 השערים שכבש במדיה.

זה לא היה קל כששני מחזורים לסיום טירה דורגה רק במקום השני, אך ניצחון שלה והפסד של המוליכה דאז, המכתש גבעתיים סידרו לו ולטירה את הכרטיס הנכסף לליגה א'. בעונה הבאה, נאטור מתכוון להמשיך במדי טירה או כפי שהוא טוען: "לשייח' (אחמד מסארווה) יש חזון להגיע בשנת 2032 לליגה לאומית. אעבוד מאד קשה כדי לקלקל לו את התכניות ולהקדים את העלייה. בעזרת השם, תהיה לנו קבוצה חזקה שמכבדת את עצמה כי לא עלינו כדי לטייל בדרום".

 

מדוע לדעתך עליתם ליגה?

"אני חושב שהעבודה קשה באימונים והאמונה שלנו הפרידו אותנו משאר קבוצות הליגה. כל השחקנים הגיעו לכל אימון לתת את ה-100 אחוז שלהם".

 

האמנתם שאתם יכולים לעלות גם שאיבדתם את המקום הראשון?

"ברור, לא הפסקנו להאמין. השייח' אמר לנו שבארבעה המחזורים האחרונים זה יקרה. זה נתן המון מוטיבציה לקבוצה. כשזה קרה,  כולם הסתכלו עליו באושר גדול. הייתה לנו מכת פציעות, אבל לא הפסקנו ואם כל הקושי, ברוך השם עלינו ליגה".

 

באופן אישי, איך הרגשת בצעירי טירה?

"הרגשתי מצוין. זה היה כמו משפחה. בעלי הבית שילמו בזמן ותמיד היו בצד של השחקנים ונתנו לי ביטחון. אני שמח שהחזרתי להם על המגרש".

 

איך הרגיש לשחק בזמנים כל כך קשים?

"היה מאוד קשה לשחק בזמן המלחמה.  זה פגע בכולנו, אבל ברוך השם עברנו את זה ביחד. לא הפסקנו להתאמן, שמרנו על כושר וזה התבטא היטב בשלבי ההכרעה".

 

איפה אתה רואה את העתיד של צעירי טירה?

"כמו שאמרתי, יש מטרה לעלות עוד ליגה עד 2032. אני מקווה להרוס לו לשייח' את התוכנית ולעלות לליגה הלאומית הרבה לפני. הקבוצה מאוד מסודרת ואם נמשיך עם אותו הסגל, אין סיבה שזה לא יקרה".

רוצה לקלקל לשייח' את התכנית. נאטור (צילום: כרים חטיב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק מ.ס טירה (אדום בלב 18-06-2024, 08:04)
  2. לך לשייח' שימשיך לחלום (אדום בלב 18-06-2024, 09:05)
  3. אפשר לסמן את היורדת הראשונה (אבי נחמיה 18-06-2024, 09:38)
    אפשר לסמן את היורדת הראשונה בליגה א' דרום . מדבר הזיות וחושב שבא להגשים חלומות בליגה א דרום . חחחח
  4. שנה הבאה יורדים ליגה ומתפרקים (הוגה דעות 18-06-2024, 19:43)