מחזירים עטרה ליושנה: הפועל בית שאן ניצחה את איכסל

בבית שאן כבר מתחילים לדבר בזהירות על עליית ליגה. אתמול (שישי) עשתה הקבוצה צעד ראשון בדרך לשם כשגברה על מכבי אחי איכסל. מעל 2000 אוהדים הגיעו לעודד את הקבוצה האהובה שלהם. בשבוע הבא מחכה לה צעירי טמרה המנוסה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-05-2024
  • 10:39

עלייה? אם תשאלו כל אוהד כדורגל בית שאני, הוא יאמר לכם שזו לא מילה גסה. לאחר ההתרסקות והירידה מליגה א', הפועל בית שאן כקבוצה בשלה לכך. האוהדים חוזרים ויש אופק במחלקת הנוער כשהעונה קבוצת הנוער העפילה ליגה אחרי 28 שנה. 

 

בניגוד ליריבות האחרות בליגה שלה, בית שאן הגיעה לכושר הנכון בדיוק בזמן. מולה התייצבה מכבי אחי איכסל אותה הביסה בית שאן לפני מספר שבועות, 0:4 אך הפעם התפתח משחק שקול וזהיר שלא התעלה לרמה גבוהה, כיאה למעמדים מסוג זה. 

 

אוהדי בית שאן, רוצים ליגה א!! צילום: דוברות בית שאן

 

בית שאן הבקיעה בפנדל אחרי הכשלה על סעדי במחצית הראשונה אליהו דרעי דייק בבעיטת העונשין וקבע 0:1 למקומיים.
במצחית השניה איכסל שלטה אבל לא סיכנה את השער באופן ממשי. אמנם היו לה כמה הזדמנויות שהיא לא ניצלה, המשיכה ללחוץ אבל לא השכילה להבקיע. מנגד בית שאן הסתגרה ויצאה למתפרצות אבל שמרה על שער נקי עד סיום המשחק.

 

אומנם בית שאן ניצחה אבל ציפינו מהשחקנים שיתנו יותר. היכולת הזו לא תספיק נגד טמרה. כנראה הסגל הצעיר של בית שאן התרגש קצת וזה השפיע על היכולת. הם צריכים לדעת שבטמרה יש שחקנים עם הרבה ניסיון, פיזיים שיודעים להתעלות במשחקים מכריעים.
מילה טובה מגיעה לאוהדים של בית שאן שהחזירו עטרה ליושנה הגיעו בהמוניהם וקישטו את האצטדיון בצבע ועידוד.  קללה אחת לא נשמעה על כך מגיע להם כל הכבוד.


הכדורגל צריך אוהדים כמו אוהדי בית שאן שהגיעו בכמות של מביישת משחק ליגת על.

קהל גדול יש לבית שאן...צילום: דוברות בית שאן

הוסף תגובה
תגובות
  1. מסר לקברניטי העיר.הפועל בית שאן.ההצגה הכי טובה בעיר (קובי 04-05-2024, 20:18)
  2. פללי (צהוב אפילו שאני שונא הפועל אני מקווה ומתפלל שלא תעלו בחיים זה עונש על משחק השרוכים תרדו לליגה ג הלוי 05-05-2024, 14:39)