מה יהיה לנו? ליגה א' דרום - תחתית

שני מחזורים לסיום העונה בליגה א' דרום, ועדיין לא יודעים מי תרד ליגה, מי תגיע למבחנים ומי תינצל. הרבה קבוצות בקלחת. אז מה נותר לכל קבוצה? והאם קבוצות ישחקו ספורטיבי עד סיום העונה? התחזית של אתר גולר

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-04-2024
  • 18:15

האם מרמורק תעשה את הבלתי יאומן ותשרוד בליגה ומשחק המבחן יהיה הדרבי של רחובות, האם בקעת הירדן ולוד תישארנה ללא מבחנים? ומה עם כפר קאסם?

 

מי במאבק?

מקום 12: הפועל בקעת הירדן – 29 נקודות.

מקום 13: מכבי שעריים – 28 נקודות.

מקום 14: הפועל לוד– 28 נקודות.

מקום 15: שמשון כפר קאסם – 27 נקודות.

מקום 16: הפועל מרמורק – 26 נקודות.

 

 

קהל גדול ואהוב יש לכר קאסם. חבל שירד לליגה ב. צילום: רפי נחמיאס

 

מה נשאר לכל אחת:

 

הפועל בקעת הירדן – עד לפני חודשיים סומנה בקעת הירדן כאחת שתלך בסיום העונה למבחנים אולם סדרה מדהימה של 4 משחקים ללא הפסד (בהם 3 ניצחונות רצופים) הקפיצו את החבורה של חנן אזולאי אל מעל האזור המסוכן וכרגע הם מדורגים במקום בו נשארים בליגה ללא מבחנים וזאת למרות ההפסד לאדומים אשדוד במחזור האחרון. 
השבוע הבקעה תפגוש את הפועל מרמורק למה שעשוי להיות משחק גורלי עבור שתיהן ואילו במחזור האחרון היא תתארח בלוד בעוד משחק שעשוי להיות מלחמת עולם. אם ניקח את היכולת הנוכחית של הבקעה, היא תצליח להוציא לפחות 4 נקודות, להגיע ל-33 ולשרוד בליגה בלי משחקי מבחן. 

 

מכבי שעריים –  החתימה את דורון ממן לשני משחקים! זה רציני? אתם חושבים שממן שנחשב למאמן מנוסה בקרבות תחתית יכול להשפיע בשבועיים? אבל בשעריים בונים על אפקט החלפת המאמן שאולי יעיר את השחקנים. איך אומרים אצלנו? שממן יתן עקיצה שני משחקים ישאיר אותם בליגה ונצא לפגרה. זה יכול לעבוד אבל השבוע יש להם משחק תחתית קריטי מול הפועל לוד בו יהיה לה מאד קשה. ההערכה שלנו שיסתיים בתיקו. מה שאומר שהמשחק האחרון שלה, נגד כפר שלם עשוי לקבוע האם היא תרד ליגה או שוב תלך למשחקי המבחן. הכל תלוי בכפר שלם ובהרכב שתעמיד. אף אחד בליגה לא אוהב את שעריים ולכן ההערכה שלנו: שעריים תיקח 4 נקודות, תסיים עם 32 ותלך למשחקי מבחן.

 

קהל מכבי שעריים. בעבר היה הרבה קהל למועדון משעריים. האם הוא עוד יחזור? צילום: רפי נחמיאס

 

הפועל לוד – על הנייר האפשרות של לוד לשרוד בליגה ללא מבחנים ריאלית מכיוון שכל המשחקים שנותרו לה הם ראש בראש נגד יריבותיה לתחתית. היא הפסידה בסופ"ש האחרון להפועל מרמורק, והשבוע  תתארח בשעריים וכנראה גם לא תנצח. במחזור הנעילה היא תארח את בקעת הירדן למשחק שעשוי להיות או לחדול עבור כל אחת מהן. לוד לא תנצח את שני המשחקים תסיים עם 30 נקודות מה שכאמור יוביל אותה למשחקי המבחן.

 

שמשון כפר קאסם –  לכפר קאסם נותרו משחקים נגד קבוצות ממרכז הטבלה מה שאומר שיש לה סיכוי לא רע לקחת נקודות. בסופ"ש האחרון היא אירחה את חולון  וסיימה איתה בתיקו. השבוע היא תצא ליבנהולא ברור באיזה הרכב היא תעלה והאם תשחק ספורטיבי עד סיום העונה או כפי ששיחקה מול שעריים?  כפר קאסם עשויה לקחת נקודות מכיוון שסביר להניח שיבנה כבר  מחוץ למירוץ לפלייאוף (האמת שהיא לא הייתה שם כל העונה..) ובמחזור הנעילה תארח כפר קאסם את נורדיה שתגיע רגועה מאד. לכאורה, משחקים נוחים הבעיה של כפר קאסם היא שגם במשחקים כאלה היא לא יודעת לקחת נקודות וחוץ מזה אין מי שיבקיע אצלה שערים (מאזן עגום של 18 שערי זכות ב-27 משחקים). 
ההערכה שלנו: שמשון כפר קאסם תסיים עם שני ניצחונות ועם 33 נקודות מה שאומר שהיא תנצל ממשחקי המבחן.

 

 

הפועל מרמורק –  אחרי עונה עגומה ביותר, פתאום יש במרמורק תקווה מחודשת. המאמן, צביקה לוי הביא עימו משהו שהיה חסר לשחקנים ולפתע הם משחקים כדורגל שמח. בסופ"ש ניצחו את הפועל לוד ורשמו ניצחון שלישי ברציפות (!!)  למרות זאת, לוי לא קוסם והעצירה חייבת להגיע מתי שהוא. קבוצה שלא ניצחה פעמיים ברציפות לא יכולה לנצח ארבעה משחקים ברציפות. השבוע היא יוצאת למשחק חוץ מול בקעת הירדן. קשה לראות אותה מנצחת שם, במיוחד שהבקעה צריכה מאד את הנקודות. במחזור הסיום תארח שעריים את שמשון ת"א, למשחק שלהערכתנו כבר לא ישנה דבר עבור שתי הקבוצות. ההערכה שלנו? ניחשתם נכון, מרמורק תסיים עם 29 נקודות לאחר שינצחו במשחק לא חשוב את שמשון ת"א ותרד לליגה ב'.

 

מי יסיים את העונה בליגה ב? תחתית ליגה א רותחת!! צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק נשארת בליגה (שכונת התקווה / כפר שלם 24-04-2024, 19:05)
    קבוצה יותר טובה מכל התחתית בוודאות,וגם חשובה לליגה שיהיה בהצלחה
  2. אוהד (יוני 25-04-2024, 13:46)
    ואותך מישהו אוהב? שונאים אותך ואת אתר גולר, כתבים חלשים
  3. יבנה מנצחת (יבנה 25-04-2024, 15:50)
    יבנה מנצחת 4.0 את כפר קאסם כובשי השערים אורי קרגולה
  4. יבנה זה הזמן לשקם את הכבוד (גרי 25-04-2024, 17:44)