"אם נגיע לפלייאוף, נלך עד הסוף"

כך אמר שלומי בן עשור חלוצה המצויין של מ.ס. טירת הכרמל שהשבוע גברה על מכבי איכסל במאבק על המקום במשחקי המבחן. עוד מוסיף החלוץ המצויין:"ניצחנו את המובילה והסגנית בשבועיים האחרונים, יכולים לנצח כל קבוצה בפלייאוף ולעלות לליגה א".

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-04-2024
  • 08:09

שלומי בן עשור נחשב אחד החלוצים הבכירים בליגה א' אולם מתוך בחירה הוא משחק בשלוש השנים האחרונות במ.ס. טירת כרמל מליגה ב' כשהעונה הוא מוביל את הקבוצה אל עבר צמרת הליגה, עם 17 שערים.
כרגע, כשנותר מחזור אחד בלבד, טירת כרמל קרובה מאד להעפיל אל הפלייאוף לאחר שבשישי האחרון טירת הכרמל גברה על איכסל מהמקום השני.

 

בן עשור סיכם ואמר:" בשישי האחרון הצלחנו לנצח משחק חוץ במגרש קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת. הגיע לנו לנצח ואני חושב שהנצחון הגיע בזכות הביחד שלנו והעבודה הקבוצתית. 

 

על השאלה הגדולה האם יגיעו לפלייאוף אומר החלוץ:"לצערי אנחנו לא תלויים בעצמנו וגם אם ננצח בשישי נצטרך לקוות שאכסל יאבדו נקודות מול סנדלה".

 

במידה ויגיעו מוסיף החלוץ: "אם נגיע למשחקי ההצלבה אני בטוח שיש לנו סיכוי להגיע הכי גבוה שאפשר. אנחנו בתקופה טובה ורק בשבועיים האחרונים ניצחנו את מקומות ראשון ושני. יש לנו סגל מצוין לשבנוי מותיקים וצעירים שבאים ונותנים כל שבוע הכל על המגרש."

 

על המועדון עצמו מרחיב מלך השערים: "מ.ס טירת הכרמל הוא מועדון עם התנאים הטובים ביותר בליגה ב' ואין ספק שמקומו בליגה גבוהה יותר. יש לנו הנהלה שדואגת למשכורות בזמן ושלא יחסר דבר".

 

תחזור לליגה א'? 
"מבחינה מקצועית אני בטוח שאוכל לשחק בליגה א' אך אחליט בסופו של דבר מה שהכי נכון ומתאים עבורי."

 

לסיום:"אני רוצה לאחל חג שמח לכולם ושבעזרת השם כל החטופים ישובו אלינו במהרה בחג החירות."

שלומי בן עשור, מכונת השערים מטירת הכרמל. צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות