הענק הירוק: כפ"ס 1928 גברה בדרבי על בית"ר

במפגש פסגה ישיר בין המוליכה לסגניתה, ניצחה קבוצת האוהדים מכפר סבא לעיני כ-2,000 צופים בדרבי את בית"ר כפ"ס 0:2 והגדילה את הפער בפסגה ל-5 נקודות. ליגה ב' קרובה מתמיד.

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 07-04-2024
  • 11:17

קבוצת האוהדים של הפועל כפר סבא, מ.כ כפר סבא 1928, ניצחה 0:2 אתמול (שישי) בדרבי העירוני את הדולקת בעקבותיה בית"ר כפר סבא במסגרת המחזור השני הפלייאוף העליון ועשתה צעד משמעותי בדרך לעלייה לליגה ב'. כ-2000 אוהדים (1,700 ירוקים) הגיעו לאצטדיון "לויטה" כדי לצפות במשחק המסקרן בין שתי הראשונות בליגה ג' שרון, שהיה על עונה שלמה עבור שתיהן. הירוקים, שניצחו גם בדרבי הקודם בין הקבוצות לפני כחודש בעונה הסדירה ועלו לפסגה, אספו עוד שלוש נקודות על חשבון היריבה העירונית. בקבוצה שקמה רק לפני פחות משנה כבר מתחילים לקרר את השמפניות כשלסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים וההפרש גדל לחמש נקודות. 

 

הדרבי הגדול של כפ"ס הבטיח וגם קיים. צילום: דני מלניצקי


הצהובים של ישראל כהן, שקרוב לוודאי כבר לא יצליחו להדביק את הפער, ינסו להעפיל לליגה ב' דרך המבחנים, שם היו גם בעונה שעברה. 

אחרי דקות של גישושים בדקה ה-13 הגיע הרגע שהביא את המפנה במשחק כאשר האורחת משכונות קפלן נותרה ב-10 שחקנים. שי רוטמן נכנס בפראות בנמרוד מחני ופצע אותו בצורה קשה ברגלו. השופט אביב קליין, שבדרך כלל שופט בליגה הלאומית, לא היסס ושלף לעברו מיד את הכרטיס האדום הישיר. 
לאחר ההרחקה הירוקים בהדרכת שלומי בן ציון החלו לצאת יותר קדימה ובדקה ה-24 היו קרובים מאוד לכיבוש: הרמה מהקרן הגיעה לעידו אביטן שנגח משלושה מטרים וסחט הצלה נהדרת מהשוער סהר אלון.


בדקה ה-40 המארחים עלו ליתרון ראשון במשחק כשלב כהן הפתיע מבעיטה מרחוק, אלון לא הגיב טוב והדף לאמצע, ומי אם לא עומר פדידה, הקפטן של כפר סבא, בעט מקרוב לרשת, 0:1 לירוקים.

 

קהל גדול וססגוני יש להפועל כפ"ס. צילום: דני מלניצקי

 

במחצית השנייה בית"ר למרות החיסרון המספרי נראתה טוב יותר, אבל לא הגיעה למצבים ממשיים מול השוער ארז קובני.
בתוספת הזמן כפ"ס של האוהדים יצאה להתקפה מתפרצת בסיומה סגרה את הסיפור. איתי עוזר מצא את עצמו לבד מול אלון, אך במקום לכבוש מסר לשאדי חמודה שספק היה בנבדל, והחלוץ לא התבלבל ומול שער ריק גלגל פנימה, 0:2.

 

 

  בן ציון אמר בסיום: "אני רוצה להגיד תודה לקהל האדיר שלנו, הניצחון שייך להם.האווירה במגרש היתה נהדרת והזכירה ימים יפים. שמים לב איך אנחנו גדלים ומתחזקים כקהילה וזו המטרה הגדולה בכל הפרויקט הזה. לצערי נחשפנו בדקות הראשונות לפציעה מאוד קשה של נמרוד מחני שחקן שמאוד משמעותי עבורינו ונקווה שיחזור למגרשים במהרה בריא ושלם. היה חשוב לנו מאוד לנצח גם בשבילו ולעשות צעד נוסף בדרך לעליית ליגה. אמנם המשחק שלנו לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בסופו של דבר במשחק מהסוג הזה חשובה התוצאה ואני שמח שהשגנו אותה. נשמח מהניצחון, ננוח קצת ונתכונן למשחק בנתניה בצורה הטובה ביותר כדי לנצח ולשמח את הקהל היקר שלנו".

קהל גדול וססגוני מצפה בליגה ב בעונה הבאה. צילום: דני מלניצקי

הוסף תגובה
תגובות
  1. תענוג (ירוק 07-04-2024, 16:03)
    איזה כיף של קבוצה כיף של קהילה כיף של התנהלות מהרגע שמגיעים לאיצטדיון (הפח) מבינים שהכל מתקתק פה כמו שצריך, ליגת העל !