הפועל בני פרדיס, הסוף?

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפסיק את פעילותה של הקבוצה באופן מיידי עד לתשלום חובותיה בשל פסקי בוררות. מפרדיס נמסר:"זה גזר דין מוות לקבוצה. לא יכול להיות שעושים דבר כזה כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה. תאמין לי אני אשלם את החובות".

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-04-2024
  • 08:50

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט אתמול להפסיק באופן מיידי את פעילותה של הפועל בני פרדיס מתחתית ליגה ב' צפון ב' עד לסיום העונה הנוכחית ואסר על רישומה לעונת המשחקים הבאה.
הקבוצה עמדה לדין בשל אי תשלום פסקי בוררות שנפסקו לטובת השחקנים דניאל אביקווה וג'ורג' אמסיס ששיחקו בקבוצה בליגה א' בעונת 2021/22.
גם בעונה שעברה הופסקה פעילותה של הקבוצה בשל אותה סיבה בדיוק אך לאחר 3 משחקים היא שבה לשחק והצליחה לשרוד בליגה. העונה זו הפעם הראשונה  בה מופסקת פעילות קבוצה באופן אקטיבי והלכה למעשה הקבוצה תרד בתום העונה לליגה ג' ולא תוכל לחדש רישומה.

 

תגובת עו"ד אלדד אהרוני ב"כ השחקנים:"אני שמח שההתאחדות עשתה סוף לאופן בו מתנהלת הקבוצה. מדובר בפסקי בוררות שאחד מהם לא משולם כבר כמעט שנתיים והשני למעלה משנה. הגיע הזמן שבעלי קבוצות גם אם הם חובבניות ילמדו שהם מחויבים לחוזים שהם חותמים עליהם. מלבד זעקות שבר והבטחות על גבי הבטחות של מנהלי המועדון לא שולם לשחקנים ולו גם שקל אחד בודד למן מתן פסקי הבוררות ועל כן אין לקבוצה כל טיעון מתקבל על הדעת זולת הפקרות וניהול כושל מאוד. מקווה שבעלי קבוצות אחרות יבינו כי לא לעולם חוסן ושחוזים יש לכבד".


מבני פרדיס נמסר:"אבל גדול נעשה להפועל פרדיס. לא יכול להיות שארבעה משחקים לסיום העונה בית הדין יגזור עונש מוות להפועל בני פרדיס. אם אני לא משלם חובות שנה הבאה תפרק אותנו. אבל ארבעה משחקים לסיום העונה לעשות לנו הפסקת פעילות? יש לנו חובות וסגרתי ושילמתי כבר על 6 תיקים. אני סוגר לאט לאט את כל החובות. אני מעמיד עו"ד ואני אחזיר את הקבוצה ולא יעזור כלום להתאחדות אני אחזיר את הקבוצה. פשוט לא מאמין שככה עשו לי. תאמין לי , תאמין לי אני אשלם את כל החובות"

 

 

אלדד אהרוני, יפרק את בני פרדיס?

הוסף תגובה
תגובות
  1. ערבים חמאסניקים (מגיע לכם 07-04-2024, 11:22)
    מה נראה לכם יקרנבוט
  2. מעניין שרק לפרדיס סגרו את הקבוצה שיש עוד קבוצות עם חובות לשחקנים וממשיכות לשחק (הוגה דעות 07-04-2024, 12:17)
  3. פרדיס (פרדיס של הפועל 07-04-2024, 15:06)
    על מה אתה שמח על עונש מוות לאחרים בושה של בנאדם שמדבר כך אתה מודע למצב של הקבוצה שמתקיימת ללא תקציב מהמועצה כבר שלושה שנים פשוט בושה מה שעשיתם או שיש צד שלישי שהעיר אותך