צביקה לוי חתם לעונה נוספת בהפועל פ"ת- נשים

צביקה לוי שהגיע להפועל פ"ת בדצמבר האחרון הרשים כשהעלה את הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה ולפלייאוף העליון כשהיא מתמודדת על אליפות המדינה חתם לעונה נוספת בקבוצת הנשים של הפועל פ"ת ואמר:"אוהב אתגרים. הקבוצה הזאת תגיע להשגים".

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-04-2024
  • 08:48

צביקה לוי שאימן רוב הקרירה שלו קבוצות בוגרים ואף חתום על העלייה של שמשון ת'א לליגה א', החליט בדצמבר האחרון לעשות סוויץ' ולהיכנס לאימון קבוצת נשים. אין ספק שמדובר באתגר גדול עבור המאמן בעיקר בגלל העובדה שהתחום זוכה לסיקור דל מאד. למרות זאת, לוי לא חשש, חתם בקבוצה והצעיד אותה לרבע גמר הגביע ולפליאוף העליון. במועדון לא חיכו יותר מידי והחתימו את המאמן המצויין לעונה נוספת .

 

צביקה לוי אמר לאחר החתימה : "שמח להמשיך שנה נוספת במועדון ולהמשיך את הדרך שהתחלתי .החזון של ראשי המועדון תמיר חופי ורענן מרגלית משך אותי ובכלל כדורגל הנשים נמצא בתנופה אדירה".

 

איך המעבר מכדורגל הגברים לכדורגל הנשים ?

"אני מאוד אוהב אתגרים והכדורגל הוא אותו כדורגל. יש תנאים של מועדוני פאר בליגת על  ומבחינתי לעשות את הדבר שאני אוהב במקום שהתחברתי אליו זה פלוס אדיר".

 

תגובת המועדון: "שמחים שצביקה לוי וצוותו ממשיכים איתנו גם בעונה הבאה. צביקה מתאים מאוד לחזון של המועדון ואנחנו בטוחים שהחיבור יוביל להצלחות .ולהגשמת המטרות".

צביקה לוי, ממשיך את ההצלחה חותם לעונה נוספת בהפועל פ"ת- נשים

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ברמה ואישיות (רונן חיים 02-04-2024, 11:42)
    אין שחקן שלא אוהב להתאמן אצלו מאמן מצויין ובחור נדיר עלה והצלח