תחזית מחזור 21 - ליגה א' צפון

אחרי שרעננה ניצחה ופתחה פער בפסגה, קריית ים בכושר מצוין ומחכה למעידה שלה, באקה ממשיכה את העונה המצוינת שלה, זלפה מאבדת גובה, הפועל כפר כנא לא מצליחה להתרומם וכאוכב עושה את הדרך לליגה ב'. זה מה שהיה במחזור הקודם. ומה יהיה במחזור הבא? בתחזית של סוכנות השחקנים.D & A

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 12-03-2024
  • 09:03

 רעננה בורחת לליגה, קריית ים מקווה, צעירי כפר כנא רוצה פלייאוף, הפועל רוצה הישארות וכאוכב בדרך לליגה ב'. האם המגמות תימשכנה?

 

 צעירי א.א פאחם – אחי נצרת
א.א פאחם מחברת שני ניצחונות ברציפות והקבוצה מתקרבת לעבר חבורת הצמרת. אין ספק שיש שם סגל שחקנים מצוין שיכול לקחת את הקבוצה הרבה מעבר אל הפלייאוף העליון. מנגד, אחי נצרת עדיין לא מצליחה לברוח מהתחתית ולאגור מספיק נקודות שישאירו אותה בליגה. אין שם יציבות ולצד ניצחונות יפים, אחי נצרת מאבדת נקודות יקרות. הפעם אחי נצרת תנצח.

 

צעירי טייבה – עירוני נשר
המשחק הנוכחי חשוב מאוד לשתי הקבוצות. מצד אחד טייבה מגיעים למשחק שאם הם מפסידים בו הם צריכה לקוות להרבה ניסים כדי להישאר בליגה ולא דרך המבחנים. בטייבה מבינים שהגיע הזמן לאגור נקודות כי עם מחמאות לא נשארים בליגה. מנגד, נשר עברה טלטלה מקצועית כאשר במחזור החולף המאמן הודיע על סיום דרכו. בנשר מבינים שהם חייבים לצבור עוד כמה נקודות כדי להבטיח הישארות בליגה והם ינסו לעשות הכל כדי שזה יקרה כבר במשחק הנוכחי. טייבה תנצח.

 

קרית ים יוצאת למשחק חוץ קשה מול באקה. האם יחזרו עם ניצחון? צילום: עדי דטליס

 

הפועל בועיינה – מכבי נוג'ידאת
דרבי תחתית לוהט. בועיינה עם ניצחון על אחי נצרת במחזור החולף לאחר 6 משחקים ללא אחד כזה. בועיינה תרצה לנצח את כדי לברוח משמעותית מהתחתית. נוג'ידאת מנגד, מגיעה למשחק במטרה אחת ברורה: לנצח ולהתקרב לבועיינה. ניצחון של נוג'ידאת יפתח את התחתית ויסבך את בועיינה משמעותית ולכן: בועיינה תנצח.

 

אתא ביאליק – מגדל העמק
אתא ביאליק עם ניצחון ענק על טירה והקבוצה הצעירה והשאפתנית מהקריות רוצה להמשיך את המומנטום כדי להתקרב אל עבר הפלייאוף העליון. מגדל העמק עם עונה רגועה (25 נק') לאחר עונות של מלחמות בתחתית והישארות של הרגע האחרון, מגיע פטריסיו סייג ועושה שם עבודה נפלאה. למגדל העמק חסרות עוד מספר נקודות בודדות כדי להשיג הישארות בליגה.
אם במגדל העמק היו שומרים על יציבות, היום הם היו יכולים למצוא את עצמם בצמרת הגבוהה. תיקו.

 

צעירי כפר כנא – הפועל כאוכב
צעירי קנא נמצאת בכושר מצוין וסופרת 12 משחקים ברציפות ללא הפסד. ניצחון של צעירי כנא על כאוכב וניצחון במשחק החסר יכולים לקחת את הקבוצה עד המקום השני בטבלה. כאוכב לא מצליחה להתרומם (ניצחון בודד ב-20 משחקים) ועושה רושם שהיא עושה את כל הדרך לעבר ליגה ב'. הפסד לצעירי קנא כנראה יסיים את הסיפור בתחתית. צעירי קנא תנצח.

 

שחקני רעננה. ניצחון קל צפוי להם מול הפוכל כפר כנא. צילום: עודד חסין

 

הפועל רעננה – הפועל כפר כנא 
רעננה ממשיכה במסע לעבר הליגה הלאומית וגם במשחקים שהקבוצה לא מציגה יכולת טובה היא עדיין יודעת לקחת את הנקודות ובמגרשים קשים. רעננה יגיעו למשחק במטרה לשפר את היכולת מהמשחק האחרון ולחבר עוד ניצחון שיקרב אותם אל עבר המטרה. הפועל כפר כנא לא מצליחה לנצח ולברוח מהתחתית ולאחר 4 תוצאות תיקו ברציפות ו-7 משחקים ללא ניצחון, הקבוצה שקועה בתחתית וחייבת ניצחון שירחיק אותה מהמאבקים. בכפר כנא חייבים להתעורר כדי שאחרי המשחק הם לא יהיו מידי למבחנים. רעננה תנצח.

 

 הפועל באקה – מ.ס. קריית ים
באקה היא הקבוצה הביתית ביותר בליגה ויש לה את ההתלהבות של השחקנים והדחיפה של הקהל מה שמקשה על כל קבוצה לפתח את המשחק הרגיל שלה. באקה עם 8 משחקים ללא הפסד ו-3 ניצחונות רצופים נמצאת בכושר מצוין. קריית ים מבינה שהיא איבדה נקודות מיותרות העונה ואין עוד מקום למעידות. הקבוצה בכושר מצוין ותרצה להמשיך ולנסות להדביק את הפער מרעננה בצמרת. תיקו.

 

 מ.ס. טירה – בני זלפה
טירה איבדה גובה בשני המחזורים האחרונים ומסתמן שהקבוצה ויתרה על העלייה מהמקום הראשון אחרת קשה להסביר את היכולת במשחק נגד אתא ביאליק. טירה עם סגל מוכשר ובכיר שחייב ללכת עד הסוף העונה. זלפה איבדה את המאמן שה ועושה רושם שהקבוצה נמצאת במשבר עם שני הפסדים רצופים. בזלפה יש קבוצה טובה שתדע לאגור את הנקודות החסרות ולהבטיח הישארות טירה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות