בקלות: קרית אתא גברה על טירה

מכבי אתא ביאליק ממשיכה את העונה המדהימה שלה כשגברה בבית 0:1 על השנייה ערב המחזור, מ.ס. טירה. למרות התוצאה הצמודה, החבורה של אבי סבג שלטה לחלוטין במשחק ורק יכולת גבוהה של שוער טירה מנעה ממנה ניצחון גבוה יותר. סבג:"החילופים שלי הביאו את הניצחון". יוחאי:"הצלות ענק של שוער טירה מנעו תוצאה גבוהה יותר שלנו"

  • על ידי: מחמוד עיאשה
  • 09-03-2024
  • 08:54

אם מכבי אתא ביאליק לא תסיים את העונה בין 5 הראשונות בליגה, זו תהיה אכזבה בעיקר עבור אלו שאוהדים את קבוצות האנדרדוג. אין ספק שאבי סבג עושה שם עבודה יוצאת מן הכלל כשהוא מוליך את החבורה הצעירה שלו על עבר הצמרת הגבוהה כשהמטרה בתחילת העונה הייתה בסך הכל הישארות בליגה.

 

הצהובים מהקריות פגשו היום (שישי) את סגנית המוליכה, ערב המחזור, מ.ס. טירה שקיוותה לחזור למסלול הניצחונות ולהישאר במרחק סביר מרעננה. שתי הקבוצות הגיעו לאחר הפסד זהה במחזור הקודם, 1:0. טירה למגדל העמק ואתא ביאליק לרעננה.

 

המשחק נפתח היטב מצד שתי הקבוצות כשכל אחת חיפשה לעלות על לוח התוצאות אבל שני השוערים היו במקום. אט אט טירה השתלטה על המשחק אך בדקה ה-30 ערך סבג שלושה חילופים ששינו את המשחק וכך השליטה עברה לאתא ביאליק שהייתה מסוכנת יותר. בסופו של דבר אף קבוצה לא הצליחה לכבוש והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

 

אבי סבג, חילופים מנצחים שלו ניצחו את המשחק. צילום: חגאג רחאל

 

את המחצית השנייה טירה פתחה חזק במטרה לחפש את השער הראשון במשחק הזה אבל שוער אתא ביאליק, דוד בן לולו היה במקום והציל את הקבוצה שלו מספיגת שער.

קריית אתא מנגד המשיכה ללחוץ ובדקה ה-65, כדור קרן של מיכאל אשכנזי נהדף לסארי חאג' יחיא שנגח לרחבה, הכדור הגיע לדוד דאודי שנגח פנימה.

אחרי השער אתא ביאליק הגיעה לשלל מצבים אבל שוער טירה המשיך ביכולתו הנהדרת והדף מצבים בטוחים. טירה ניסתה לחזור עם מתפרצות אבל כמו שציינו  קודם, בן לולו נתן הופעה הירואית ומנע מטירה לכבוש שער שוויון.

בסיום ניצחון סופר חשוב לאתא ביאליק בעוד שמ.ס. טירה רושמת הפסד שני ברציפות בפעם הראשונה העונה ומשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

 

תגובת סבג, המאמן המנצח: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו, בדקה ה-30 עשיתי שלושה חילופים ואז התחלנו להשתלט על המשחק. במחצית השנייה היינו טובים מאד הגענו למצבי הבקעה אותם החמצנו. שמח מאד, ניצחון של אופי. ממשיכים את המומנטום של המחצית השנייה נגד רעננה. הפנים קדימה וננסה ליהנות ממשחק למשחק".

 

יוחאי כהן, המנהל מקצועי של אתא ביאליק: "שיחקנו טוב, אנחנו בתקופה מצוינת, לחצנו כל המשחק את טירה ושלטנו. בחצי שני הגענו ל 3-4 מצבים לגול והחמצנו. התוצאה היתה יכולה להיות יותר גבוהה ללא הצלות ענק של שוער טירה".

 

מה מיוחד בקרית אתא העונה לעומת העבר?

"יש קבוצה צעירה עם ילדים ללא כוכבים וללא אגו שבאים לעבוד חזק ורואים תוצאות על המגרש. כל הכבוד לשחקנים ולצוות האימון".

 

משחק הבא נגד מגדל העמק

"אנחנו בתקופה טובה וחשוב לנו לצבור עוד נקודות. באים להמשיך את היכולת שהצגנו היום".

החבורה של סבג. שחקני אתא ביאליק

הוסף תגובה
תגובות
  1. טיטי עם אותם שקרים . וכל פעם מרמה אתה הקהל (מוסא 09-03-2024, 16:54)
    בכל ראיון אותם דברים : קבוצות נגדנו . אין תקציב . ההתחדות . אז אם אין לך תקציב למה אתה מאשים קבוצות
  2. טיטי שקרן ומרמה את הקהל (מוסא 09-03-2024, 16:56)
    אומר אין תקציב לעליה לאחר ששקר לקהל ומאשים את קבוצות הליגה וההתחדות. מה קשור !!! תפסיק לשקר לקהל
  3. טיטי והניהול (מוסא 09-03-2024, 16:58)
    ניהול טוב:בזה אתה מתגאה.והשקר וההבטחות שלך לקהל בשביל לאגור כסף מאנשי עסקים בטירה זה גם ניהול נכון !
  4. טיטי מספיק (אכמ 10-03-2024, 11:50)
    אתה לא יודע לנהל ל א לבחור שחקנים אדון טיטי עם תקציב כמו שיש לך אני בליגת העל