שוב על הקשקש: קרית ים גברה על מגדל העמק

במגדל העמק כבר התרגלו לראות משחקים צמודים. גם היום זה לא היה שונה כשקרית ים גברה עליה 0-1 קטן משער של ארתור אלייניקוב. פטריסיו סייג:, המאמן: "תיקו היה משקף. לא הגיוני לשחק 4 משחקים בשבוע".

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-03-2024
  • 09:08

כשהיא עם הפנים לעבר הפלייאוף, אירחה הפועל מגדל העמק הלא יציבה את מ.ס. קריית ים שחוזרת לאט לאט למומנטום שבו החלה את העונה. 

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה וראו שהעייפות משפיעה על שתי הקבוצות, למרות שדווקא השבוע לא התקיים מחזור באמצע השבוע. אך יחד עם זאת, כל המגרד התפתח משחק שקול כאשר מגדל העמק הגיע למספר מצבים אך הרבתה להחמיץ כשגם קרית ים מגיעה למצבים משלה, ואפילו  טובים יותר אך החמיצה.
 בדקה ה25 לערך היה זה איהאב שמאי שהרים כדור וארתור אליינקוב נגח פנימה. יתרון שהחזיק עד לסיום כששתי הקבוצות לא מתעלות ומרבות להחמיץ בעיקר במחצית השנייה. 

 

פטריסיו סייג, קבוצתו היתה שווה תיקו. צילום: עדי דטליס

 

מאמן מגדל העמק, פטריסיו סייג אמר בסיום: "משחק שקול ביותר. לא הגיע לנו להפסיד. תיקו היה משקף יותר את המשחק. הגענו למצבים מצויינים ולא כבשנו. הגיע לנו גם פנדל כשעבירה על תקתוק  ולא שרקו. כל הכבוד לקרית ים.כאמור, בסופו של דבר הגיע לנו תיקו אבל זה מה יש וממשיכים הלאה"
 
על המשחק הבא נגד קרית אתא אמר סייג: "יש עומס גדול מאד בליגה א' שאני לא מכיר. משחקים שלישי שישי כבר שבועיים. וזה משפיע. קרית אתא קבוצה צעירה וטובה ומשחקים אצלם בבית תמיד קשים. השנה הוכחנו שמגדל העמק רוצה ומגיע לכל משחק כדי לנצח. כל התוצאות שלנו העונה על הקסקס. מנצחים או מפסידים בהפרש של שער.  מאמין בקבוצה שלי, יש סגל מדהים ואנחנו נשאר בליגה במשחקים הקרובים ולא נמתין לסיום עונה"

 

צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות