ובמקום הראשון: דימונה מביסה את נורדיה 0-3

דימונה בהצהרת כוונות, מביסה את נורדיה 0-3 במשחק חוץ ומגדילה את הפער לפחות באופן זמני ל 6 נקודות מהדולקות אחריה. מלכה: ״ניצחון חשוב במגרש לא פשוט נגד קבוצה שהקשתה על כפר שלם שבוע שעבר". אבלס: "פתחנו את המשחק לא טוב וספגנו שני שערים מהירים וזה הקשה עלינו לחזור"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-02-2024
  • 12:47

בית״ר נורדיה אירחה אמש את המובילה מדימונה במטרה להפתיע אותה ולהיחלץ מהתחתית שמתקרבת אליה. דימונה מגיעה מהמקום הראשון לאחר תיקו עם יבנה ואילו נורדיה מגיעה לאחר שעשו תיקו מרשים בחוץ מול כפר שלם. 

 

דימונה פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה החמישית שי בוזנח הרים כדור לרחבה שנגע ביד לעמיר אבלס מנורדיה, פנדל לנורדיה אותו כובש סתיו פיניש וקובע 1-0 לדימונה. 

 

לאחר כ-10  דקות  אותו בוזנח עם עוד כדור ארוך היישר לחלוץ אליאור משעלי, האחרון הוריד כדור לירדן אבוחצירה שמסר היטב לגיל חדד שכבש את השני לדימונה. עד המחצית  נורדיה ניסו עוד לחזור למשחק וללחוץ את דימונה, אבל לא הצליחו והמחצית הסתיימה ביתרון 2-0 לדימונה. 

 

המחצית השניה הייתה יותר שקולה עד השער השלישי של דימונה שבו אבי  מלכה מסר לשי בוזנח שמוצא את אופק אלימלך שכבש  מקרוב, 3-0 לדימונה.
עד הסיום דימונה עוד ניסתה לכבוש אך הרבתה להחמיץ, אפשר לציין גם את שוער נורדיה שעצר לא מעט ומנע מספר כיבושים לדימונה. 

 

בסיום אבי מלכה אמר בתגובה: "עשינו ניצחון חשוב במגרש לא פשוט נגד קבוצה מצויינת, קבוצה שהקשתה על כפר שלם שבוע שעבר. אנחנו מסתכלים על עצמנו וממשיכים בדרך שלנו״.

 

פתחתם פער של 6 הפרש נכון לעכשיו, עולים ליגה?
״כרגע אנחנו 6 הפרש לפני המשחק של כפר שלם, אבל כפי שאמרתי כל העונה אנחנו מסתכלים על עצמנו עובדים קשה ומסתכלים משחק למשחק״.

 

מן העבר השני, עמיר אבלס מנורדיה אמר: ״פתחנו את המשחק לא טוב, ספגנו שני שערים מהירים והיה לנו קשה לחזור אחרי זה. אנחנו חייבים לחזור למסלול הנצחונות ויש לנו שני משחקים מאד חשובים נגד קרית מלאכי ושמשון כפר קאסם, קבוצות שמתמודדות איתנו וגם חייבות לקחת נקודות כדי לצאת מהתחתית. נגד דימונה היינו קצת חוסר ביטחון ומה שאנחנו צריכים זה ניצחון אחד להחזיר את הביטחון, יש שחקנים טובים ואני מאמין שנצא מזה".

גיל חדד עם שער נוסף. מוביל את דימונה ללאומית. צילום: דוברות דימונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה (יחיאל 02-02-2024, 13:03)
    גיל חדד שחקן מצוין ובחור מדהים אוהבים אותך בדימונה