סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 13!

המחזור ה-13 בליגה א' צפון בפתח במחזור הקודם רעננה משיגה ניצחון עמוק בדקה ה-95 ומבססת את מעמדה בצמרת הטבלה. טירה מנצחת את קרית ים והיא כבר במקום השני, קרית ים מאבדת גובה וכדאי שיתעוררו שם שלא יהיה מאוחר. באקה ממשיכה בחוסר יציבות של החודש האחרון. בועיינה רושמת הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלהם והקבוצה בכושר לא טוב. נוג'ידאת לא מצליחה לנצח והקבוצה כבר 8 משחקים לא כובשת שער ובתחתית כאוכב ממשיכה לשקוע...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 01-02-2024
  • 14:14

הפועל כפר כנא - עירוני נשר 
כפר כנא מגיעה למשחק לאחר נקודה במשחק הדחוי נגד נוגיידאת. בכפר כנא מצליחים לייצב את החלק האחורי והשבוע מביאים חיזוק להתקפה 
את ישי בוזורגי ששוחרר מאחי נצרת. בכפר כנא רואים את התוצאות שקבוצות התחתית עושות ומבינים שבמשחק נגד נשר אין מקום למעוד. נשר מגיעה לאחר פגרה ארוכה ומאולצת עקב מזג האוויר ולאחר רצף של תוצאות לא טובות של הקבוצה. בנשר יש סגל טוב ואיכותי שאמור להוציא עד עכשיו  יותר ממה שהקבוצה השיגה. תחזית: תיקו.

 

שחקני טייבה בתקופה נהדרת. ינצחו את אום אל פאחם? צילום: אמיר חאג יחיא

 

הפועל רעננה - צעירי כפר קנא
לרעננה השנה יש מזל של אלופים ובאמצע השבוע למרות יכולת לא משכנעת בלשון המעטה, הקבוצה מנצחת ניצחון עמוק בתוספת הזמן את באקה.ברעננה עושים ריצה מטורפת של 8 ניצחונות רצופים וכמו שזה נראה נכון לעכשיו הקבוצה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. צעירי כפר קנא בעונה לא יציבה מצד אחד, לצד ניצחונות יפים הקבוצה מאבדת נקודות במקומות לא צפויים.הפסד לרעננה ירחיק את כפר קנא מהצמרת ויקרב אותה לעבר התחתית. תחזית: ניצחון לרעננה.

 

מ.ס. טירה - הפועל באקה אל גרביה 
טירה יחד עם רעננה הן הקבוצות הלוהטות של הליגה. במחזור הקודם טירה מנצחת את קרית ים והקבוצה רושמת שישה ניצחונות רצופים שמביאים אותם עד המקום השני. נראה שהסגל הכישרוני שיש בטירה מתחיל להתחבר ולספק תוצאות. באקה במחזורים האחרונים מציגה יכולת טובה, אך לא מצליחה לקחת נקודות מלבד הניצחון על בועיינה. בבאקה יש קבוצה צעירה, נמרצת ודינמית שמשחקת כדורגל שמח והתקפי. כל תוצאה מלבד ניצחון ובאקה תתרחק מהצמרת הגבוהה. תחזית: באקה תנצח.

 

הפועל בועיינה - הפועל מגדל העמק
בועיינה לא מצליחים לשחזר את היכולת הטובה של תחילת העונה והקבוצה נמצאת בהתדרדרות מקצועית במחזורים האחרונים. בועיינה רושמת שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים והם מתקרבים לתחתית. כל תוצאה מלבד ניצחון על מגדל העמק והתחתית תהיה קרובה מתמיד. מגדל העמק מפסידים לאחי נצרת והקבוצה לא מצליחה לעשות את קפיצת המדרגה לעבר הצמרת. במגדל העמק יש סגל שחקנים מצוין שאמור לקחת את הקבוצה כל הדרך לצמרת. הפסד לבועיינה יקרב את הקבוצה לאזור המסוכן ולא לשם הקבוצה מכוונת. תחזית: מגדל העמק תנצח.

 

אסי אלימלך והצוות שלו. מוביל את קבוצתו ללאומית. צעירי כפר כנא יעצרו אותו? צילום: מחמוד עאישי


מכבי אתא ביאליק - מ.ס. קרית ים
אתא ביאליק היא ההפתעה הנעימה של ליגה א' צפון העונה. הקבוצה של אבי סבג עם סגל שחקנים צעיר ואלמוני, עושה בית ספר לליגה והקבוצה כבר ממוקמת במקום ה-3 עם 19 נקודות. ניצחון של אתא ביאליק והצמרת הגבוהה תהיה קרובה מתמיד. קרית ים עד עכשיו לא מצליחה להתרומם... הקבוצה של עודד קוטר מביאה נקודה אחת משלושת המשחקים האחרונים והגרוע מכך שהיא לא מצליחה לנצח את הקבוצות שמתמודדות מולה בקרבות ראש בראש. הקבוצה מתדרדרת עד המקום ה-6 עם משחק אחד יותר משתי הקבוצות מתחתיה. כל תוצאה מלבד ניצחון תגנוז באופן סופי את חלומות העליה של קרית ים. תחזית: תיקו.

 

מכבי אחי נצרת - מכבי נוג'ידאת
אחי נצרת קבוצה מצוינת שלמרות שהיו כאלה שהספידו אותה עקב מינוס ה-12 נקודות איתו הקבוצה החלה את העונה, מוכיחה לכולם שהיא פה כדי לרוץ כמה שיותר גבוה העונה. במחזור האחרון הקבוצה מנצחת את מגדל העמק במגרש חוץ קשה ולוקחת נקודות יקרות. בנוג'ידאת העונה משהו לא מתחבר, היא הקבוצה ההתקפית החלשה בליגה עם ארבעה שערים מתחילת העונה ו-8 משחקים רצופים שהם לא מצליחים לכבוש שער ומצד שני הקבוצה לא מצליחה לנצח 8 משחקים ברציפות. כדי להישאר בליגה נוג'ידאת  חייבת לחזור מעילוט עם ניצחון. תחזית: אחי נצרת תנצח.

 

אמיר אבו ניל וקבוצתו אום אל פאחם. ירצו לחגוג מול טייבה. צילום: אבי רביבו


הפועל בני זלפה - הפועל כאוכב
זלפה עם משחק חסר מגיעה למשחק בו אם היא חושבת על הצמרת - אסור לה למעוד בו. בזלפה יעשו הכל כדי לנצח ולהמשיך את תחילת העונה הטובה שלהם. בכאוכב משהו לא ברור, הקבוצה לא מצליחה לקחת נקודות ובקבוצה לא מצליחים לחזק את הקבוצה בשחקנים בכירים שיעזרו לה.בכאוכב מגיעים למשחק שכל תוצאה מלבד ניצחון בו יסבך את הקבוצה אנושות בתחתית הטבלה. תחזית: בני זלפה תנצח.
 

צעירי א.א.פאחם - מ.ס. צעירי טייבה
א.א.פאחם רוצים, חושבים ויעשו הכל כדי לנצח ולהתקרב לעבר הצמרת. הקבוצה מא.א פאחם השקיעה לא מעט כדי להיות בעניינים עד סוף העונה. איבוד נקודות נגד טייבה ירחיק אותם מהמטרה שהם הציבו לעצמם. את טייבה היו כאלה שהספידו מהר מידי ומוקדם מידי. בטייבה רושמים ניצחון יקר על  בועיינה ונראה שיש אווירה טובה סביב הקבוצה בחודש האחרון. תחזית: ניצחון לאום אל פאחם.

סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 13!

הוסף תגובה
תגובות