"אנחנו באים לנצח את הפועל עראבה"

כך אמר אחסאן עיאשה, יו״ר קבוצת אל אהלי טמרה, מליגה ב' צפון א' אשר ממוקמת במקום השלישי ושואפת לנצח את המובילה הפועל עראבה. עוד מוסיף היו"ר: "אנחנו מסוגלים לעלות ליגה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 01-02-2024
  • 07:37

השבוע אל אהלי טמרה מהמקום השלישי בליגה ב' מחוז צפון א' תפגוש את המובילה הפועל עראבה למשחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. זהו משחק צמרת עבור שתי הקבוצות שמתחרות על המקום הראשון שממנו עולים ליגה בסיום העונה. אל אהלי טמרה יוצאת למשחק אחרי שהביסה בשבוע שעבר את כפר מנדא 5:0, מצד שני עראבה גם תגיע למשחק אחרי ניצחון גדול על צעירי טמרה 3:1. 

 

לקראת המשחק, דיברנו עם יו"ר אל אהלי טמרה אחסאן עיאשה, שאמר על ההכנה לקראת המשחק: "ההכנה רגילה כמו לכל משחק. ברור שמחכה לנו יריבה טובה ומאומנת עם מטרות כמו שלנו, אבל אנחנו נוסעים לעראבה כדי לחזור עם 3 הנקודות".

 

האם תצליחו לנצח את עראבה?

"בשביל לנצח את עראבה אנחנו צריכים להיות מפוקסים, ביום טוב אני מקווה שכן אפשר לנצח אותם".

 

יש לכם סגל שחקנים מצויין, אתם מסוגלים לעלות ליגה? 

"לעלות ליגה עולים עם עבודה קשה והדרך עוד ארוכה, אבל בהחלט אנחנו מסוגלים לעלות. הקבוצה התחזקה משמעותית בשביל זה ואנחנו יכולים לעשות את זה ובסיום העונה לחגוג עלייה כי יש לנו סגל מאוד חזק". 
 

אם הקבוצה לא תעלה ליגה בסיום העונה, האם זה נחשב כישלון?

"כן, כי הסגל שיש לנו סגל מצויין וסגל שיכול לעלות ליגה. אנחנו עם פתיחת עונה מצויינת ואני מקווה שנוכל להמשיך בדרך שלנו ועם עבודה קשה אנחנו יכולים להשיג את המטרה שלנו".

צילם: מחמוד עאישי

הוסף תגובה
תגובות