מעמדו של מוסא דיאב בצעירי טמרה התערער

האם מאמנה של צעירי טמרה מליגה ב' צפון א', מוסא דיאב, יפוטר מאימון הקבוצה. טמרה לא מצליחה לגבור על יריבותיה לצמרת, כשבשישי האחרון הפסידה גם לעראבה, 3-1, שכעת שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות אך לעראבה משחק חסר. האם הקבוצה תחליט לבצע זעזוע ולהיפרד מהמאמן? חמאדה גברין עזב את הקבוצה.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 28-01-2024
  • 17:45

הקבוצה מנסה להשתחרר משלושה עד ארבעה שחקנים שמקבלים משכורת גבוהה, ובקבוצה ובהנהלת הקבוצה אמרו שהקבוצה תמשיך להיאבק על עליית ליגה עד לסיום העונה. 

 

למרות שהמטרה העיקרית של הקבוצה העונה היא עליית ליגה, הכל הולך הפוך לקבוצה. בתחילת העונה הקבוצה כאמור השקיעה המון והחתימה שחקנים בכירים במטרה לעלות לליגה א' צפון. ביום שישי האחרון, הקבוצה שיחקה במשחק הצמרת נגד המתחרה שלה על עליית ליגה - הפועל עירוני עראבה, בסיום עראבה חגגה ניצחון גדול על צעירי טמרה. אפשר לומר שעד היום הקבוצה לא מצליחה לנצח את משחקי צמרת נגד הקבוצות שמתחרות איתה על עליית ליגה וככל הנראה הקבוצה עוד לא בשלה לעלות ליגה. 

 

האם אחרי ההפסד להפועל עירוני עראבה בשבוע שעבר, 3-1, הנהלת הקבוצה תיקח החלטה לבצע זעזוע בעמדת המאמן? אתר גולר ימשיך לעדכן בכל התפתחות בנושא

האם מוסא דיאב ייאלץ להיפרד מטמרה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן חלש (אוהד 28-01-2024, 21:12)
    עם כל הסגל שיש לו הוא לא מוסגל לעלות ליגה
  2. מאמן ילד שבעיקר מקלל שחקנים אחרים (לא חשוב 28-01-2024, 21:16)
    זה מה שקורה כשמביאים ילד לאמן קבוצה בסדר גודל של צעירי טמרה,לא ראוי לתפקיד,אני חושב שרק בגלל הקרבה המשפחתית לחברי ההנהלה הוא נשאר בתפקידו,לא ייקחו אותו לאמן באף קבוצה חוץ מטמרה
  3. מאמן שעשה בית ספר לליגה (פחות מעניין 28-01-2024, 21:31)
    מאמו שעשה בית ספר לכל הליגה כבר שנתיים בתקציב מינימום, עשה בית ספר לשפרעם עם שחקנים שאף אחד לא מכיר, הגיע שנתיים לפלייאוף עם חברי מהשכונה, כל הכבוד.