יוסי חכים בתחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 12!

יוסי חכים, המאמן הוותיק עם התחזית לקראת המחזור ה-12 בליגה א', דרום בו דימונה סיימה בתיקו במשחק המוקדם מול מכבי יבנה, ואילו הסגנית מכפר שלם מארחת את נורדיה לקרב קצוות. ומה עם התחתית? מרמורק במשחק חוץ קשה מול אדומים והבקעה מול הרצליה. מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות מה חושב המאמן הבכיר...

  • על ידי: יוסי חכים
  • 25-01-2024
  • 11:22

ונעבור למשחקים:

מ.ס. דימונה - מכבי יבנה 1-1

במשחק מוקדם שפתח את המחזור ה-12, סיימה מ.ס. דימונה בתיקו 1-1 מול מכבי יבנה. 

 

הפועל הרצליה-הפועל בקעת הירדן 1-1

תומס פרינס העלה את הבקעה ליתרון בדקה ה 58. רוסלן קוזניצוב השווה בדקה ה 85. 

 

שמשון כפר קאסם - שמשון תל אביב
מאז חזרת איסמעיל סרסור, שמשון כפר קאסם תוצאות מצוינות במחזורים האחרונים שנותנות אוויר לנשימה במאבקי התחתית. שמשון תל אביב במבט לסגל שלהם - קבוצה מושקעת מאוד, הרבה מהשחקנים שיחקו בשנה שעברה בליגה הלאומית ונראה שהעונה החליטו לנסות לרוץ בצמרת שמשון. תל אביב קבוצה מושקעת וטובה יותר על הנייר וצריכה לנצח את המשחק הקשה הזה. הימור שלי: ניצחון לשמשון ת"א. 

 

רק רוצים לראות הרבה כדורים ברשת...צילום: אבי רביבו

 

הפועל כפר שלם - נורדיה ירושלים
המועמדת המרכזית לעליית ליגה, הפועל כפר שלם, שכל שנה בונה קבוצה מצוינת ומתמודדת על העליה, גם העונה תרוץ עד הסוף עם מ.ס. דימונה והקבוצה שתהיה במומנטום הכי טוב לקראת סוף העונה תעפיל לליגה הלאומית. נורדיה 3 נקודות מהקו האדום במצב לא פשוט וככל הנראה תחפש את הנקודות במקום אחר. הימור: ניצחון לכפר שלם.

 

כפר שלם רוצה לחגוג גם מול נורדיה ירושלים. צילום: אבי רביבו

 

מכבי שעריים - עירוני מודיעין
שעריים מגיעים לאחר תיקו מול נורדיה, נראה שהם הצליחו לייצב את ההגנה ועכשיו הם יצטרכו להוכיח את עצמם מול קבוצה מצוינת כמו מודיעין. מודיעין גם קבוצה שהתייצבה לאחרונה ועושה ניצחונות יפים עם ארז בנודיס על הקווים ושי מאור ואין לי בכלל ספק שהם יהיו בפלייאוף העליון העונה. הימור שלי: ניצחון למודיעין.

 

עירוני קריית מלאכי - ירמיהו חולון
קריית מלאכי עם חומר שחקנים מצוין היו צריכים להיות במקום יותר גבוה בטבלה, הם חייבים להיות יותר נחושים ואגרסיביים ולא לחטוף שערים בדקות הסיום. חולון נמצאת בתקופה פחות טובה אחרי שפתחה מצוין את העונה. אני מאמין שמוסא בן חיים ידע לצאת מהמצב הזה ולנצח. הימור שלי: ניצחון לחולון.

 

שחקני עירוני אשדוד. ירצו לחגוג בלוד ובעיקר לאופיר רגב. צילום: ירון קליין

 

הפועל אדומים אשדוד - הפועל מרמורק
אדומים אשדוד קבוצה מצוינת וצריכה להיאבק על העלייה, יש להם חומר שחקנים טוב, הם מחתימים שחקנים טובים כל הזמן ועושים התאמות. לדעתי הם צריכים להביא חלוץ ברמה כדי להיות באמת פקטור על העלייה. מרמורק תנסה העונה לשרוד בליגה וכשרונן ויינשטיין שם זה באמת אפשרי לדעתי, הוא יידע איך לקחת נקודות במגרשים קשים. אבל כאן אני צופה ניצחון לאשדוד עקב פערי סגל גדולים מדי.

 

הפועל לוד - עירוני אשדוד
לוד מגיעה אחרי הפסד , עד עכשיו הם עשו תוצאות לא רעות אבל יש שם חוסר יציבות. אופיר רגב האגדי מחזיק שם את הקבוצה בגאון ואני יודע כמה הוא אוהב את הפועל לוד ואני מחזיק לו אצבעות תמיד שיצליח. מולה מגיעה עירוני אשדוד אחרי הפסד למודיעין, יש שם סגל צעיר וטוב עם הצעירים החמים של ליגה א'. יש בזה יתרונות ויש חסרונות, שהולך אז הכל טוב אבל שמתחיל כדור שלג שלילי קשה לעצור אותו עם צעירים בלבד. משחק קשה לניחוש. הימור שלי: תיקו.

יוסי חכים, מאמן מנוסה עם התחזית לליגה א דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי חכים (דוד בן אבו 25-01-2024, 12:52)
    ‏בגללך שילמנו 3,000,000 חובות רצית הרבה שחקנים חחחחחח אחלה חכים ????
  2. חיים בסרט (אחד שרואה את הנולד 25-01-2024, 15:01)
    שעריים מנצחיםמ2:0
  3. חכים תמשיך ללקק (דורן 25-01-2024, 16:00)
    תמשיך לקק לסוכנים וקבוצות אף אחד לא רוצה אותך תתקדם לליגה ח ליגה של אברבאנל
  4. מאמן תותח וגבר (אופיר 26-01-2024, 08:54)
    יוסי מאמן שהרבה מאמנים בליגה הפח הזאת צריכים ללמוד מימנו
  5. מרמורק (גרישה 26-01-2024, 13:49)
    עוד מאמן של ליגה ג